zwartemarktplaats.nl al gekeken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nu moet ik dus zo snel mogelijk een nieuwe hebben.
Tja, een merkkruis is wel prijzig hoor. Als jij het geld ervoor hebt zou ik ook een nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee ik koop geen 2dehands prul hoor
gewoon zo simpel ding maar 2dehands is respect loosquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Tja, een merkkruis is wel prijzig hoor. Als jij het geld ervoor hebt zou ik ook een nieuwe kopen.
Ik vraag altijd aan mijn pa of die de hond wil uitlaten als ik weg ga, dan heeft die meestal wel in de gaten dat ik tegen 5-6 uur 's morgens wel weer een keer thuis ben.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Ik bereid me weer voor op de wekelijkse discussie: Hoe laat morgen thuis. Mijn ouders zijn ineens reformatorisch gaan doen enzo
Wat dacht je van een supermarkt.quote:
Ik bedoel welke sukkel dan kom ik ff langsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vraag altijd aan mijn pa of die de hond wil uitlaten als ik weg ga, dan heeft die meestal wel in de gaten dat ik tegen 5-6 uur 's morgens wel weer een keer thuis ben.
[..]
Wat dacht je van een supermarkt.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Bendoe het volgende:
Zo, weer terug van wiskunde examen. Ik heb tijdens mijn toets aan nodig en LB gedacht, de rest kan allemaal de dood stikken.
niet waar hoor kusjekroel
Waar heb je geld voor nodigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik heb echt geld nodig en dat werk belt me niet eens terug
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:45 schreef Trollscience het volgende:
wow nick ben je nu echt hiernaartoe gekomen om radzendia te irriteren
Je bent een boom?quote:
hoi toto.quote:
Oh stoer. Larping?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Soms ga ik in het bos staan en dan word ik één met de boom. Ik heb ook zo'n cosplay pakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |