quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar nu even niet oké?
Ik ben wat vrouwen haten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.nsmbl.nl/wat-z(...)ele-voorkeuren-zegt/
welk sterrenbeeld hebben jullie jongens, vriendjes of scharrels
quote:Vissen zijn goed in het lezen van lichaamstaal. De seks is goed omdat hij precies weet wat jij wil en hoe je dat wil. Ook houden ze van rolspellen. Doe een 'reversed cowgirl' en neem eventueel zelfs een rol aan terwijl je dat doet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs geeft AdoraBelle een krabburger:Worden die nou van krab gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht van hem. RockNijntje ook.
Oppo Find 5quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef Osuchi het volgende:
Ik twijfel zo erg, iPhone 4S (5 is te duur) of Galaxy S4? Voor/nadelen?
One X.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:19 schreef Osuchi het volgende:
Ik twijfel zo erg, iPhone 4S (5 is te duur) of Galaxy S4? Voor/nadelen?
Nah, ik weet niet of ik iets met bomen heb hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kan je wel een keer meenemen als introducee, en misschien kan LB dan ook mee. Woont toch om de hoek.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet of ik iets met bomen heb hoor
Ik ben een vrouw maar bij mij klopt ie ook wel hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.nsmbl.nl/wat-z(...)ele-voorkeuren-zegt/
welk sterrenbeeld hebben jullie jongens, vriendjes of scharrels
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik wil wel mee boom knuffelen met jou en LB, kom ik met m'n hippiecamper
Geef mij maar een Ram hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:20 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw maar bij mij klopt ie ook wel hoorGa nu natuurlijk niet zeggen wat mijn sterrenbeeld is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |