hmm nee. Hier de foto van mijn scam opbrengstquote:
Wow het is wel heel anders zegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hmm nee. Hier de foto van mijn scam opbrengst
[ afbeelding ]
Ja idd, viel me ook al opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wow het is wel heel anders zeg
Habbo Burgerschap?
* EugeneKrabs geeft AdoraBelle een krabburger:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, het is ook buiten nld?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:00 schreef TienVingers het volgende:
Ik ging als 10 jarig jongetje ook buitenlandse Habbo's bezoeken en probeerde te communiceren met mijn gebrekkige Engels.
Dat is mooi om te horen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Uitstekend, eindelijk weekendMet jou?
Wat dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is mooi om te horen.
Met mij niet zo goed, maar dat gaat wel weer over. Is een periodiek iets zeg maar...
Ogesteld?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het begint met een o en eindigt op gesteld.
Opgesteld?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, het begint met een o. Er zitten nog wel letters tussen. Of nouja, één letter dan.
Ohja de periode dat vrouwen net even wat chagrijniger zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het begint met een o en eindigt op gesteld.
Ja, zoiets jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ohja de periode dat vrouwen net even wat chagrijniger zijn
Aandachtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hou nou maar op, ik krijg al meer aandacht dan de bedoeling was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |