dan ben je dus jarig in januariequote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nope. Mijn sterrenbeeld is weegschaal als je het serieus wilt weten.
Neen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan ben je dus jarig in januarie
ik zag op waquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
Dv omg ik heb zo'n schattig knuffeltje gewonnen op de grote markt
Jongens, ik aanbid de maan in het vierde huis blijkbaar.quote:Kreeft is een negatief, introvert waterteken (hoofdteken van de watertekens), met Maan als heerser en geassocieerd met het 4e huis. De combinatie van deze elementen levert volgende algemene eigenschappen op die doorgaans door de popastrologie aan het teken worden toegekend:
Positief
Hardnekkig, vasthoudend, vindingrijk, loyaal, intuïtief, conservatief, liefdevol, emotionele kracht, rijke gevoelens, beschermend, voorzichtig, doelbewust, romantisch, fantasierijk, gericht op familie, veiligheid, huiselijk, ouderlijke instincten, ontvankelijk, trouw, warm, sympathiek, patriottisch, sentimenteel, zorgzaam, eerlijk, aardig, spaarzaam, eenvoudig,
Negatief
Humeurig, vasthoudend, manipulerend via emotie indien negatief, zorgelijk
Deze 'eigenschappen' zouden eigenlijk moeten afgewogen worden aan de rest van de horoscoop. Staan er bijvoorbeeld behalve de Zon geen planeten in Stier dan zullen deze kenmerken zich -volgens de astrologische principes- niet erg manifesteren. Vandaar het gevaar en de oppervlakkigheid van popastrologie, die geen rekening houdt met andere sterke factoren uit de horoscoop.
Zonder dat ding zou ik alles uit mijn hoofd moeten rekenen, moet er niet aan denken.quote:
4x4= ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonder dat ding zou ik alles uit mijn hoofd moeten rekenen, moet er niet aan denken.
Zo moeilijk.quote:
Nee man, alles grafisch, jwtz.quote:En zonder dat ding had je een zakrekenmachine moeten gebruiken.
quote:
quote:
Plottwist, ik ben geen familie van jullie.quote:
waarom zou je de cosinus kwadrateren???quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
Nee, stel je voor dat jezou moeten integreren zonder rekenmachine.
easy, het antwoord is 450quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
Is dit zo één die eigenlijk heel makkelijk is? Ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
gewoon 2x de helftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dit zo één die eigenlijk heel makkelijk is? Ik snap 'm niet.
Nou zeg... jij kibbelt anders wel net zoals ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plottwist, ik ben geen familie van jullie.
jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, een kont. Dat zijn ook twee helften
.
Zodat je mooie figuurtjes krijgt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom zou je de cosinus kwadrateren???
Nee, die is praktisch onmogelijk op te lossen zonder rekenmachine.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dit zo één die eigenlijk heel makkelijk is? Ik snap 'm niet.
Oh, dus daarom snap ik 'm niet. Ik ben geen rekenmachine.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodat je mooie figuurtjes krijgt.
[..]
Nee, die is praktisch onmogelijk op te lossen zonder rekenmachine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |