quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toen dacht hij, nou, laat ik eens leraar worden.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Francke ook.
Ging over kanker, en toen de les bijna klaar was zei hij iets van "Zo naar de lerarenkamer, wordt weer gezwellig. Die mensen hebben geen gevoel voor tumor."![]()
![]()
Net als Van Doel vorig jaar, wat een nare man, was net uni niveauquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij werd uit wanhoop gevraagd had ik gehoord
uhmm weet niet meer hoe die heetquote:
jezus wat slechtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Francke ook.
Ging over kanker, en toen de les bijna klaar was zei hij iets van "Zo naar de lerarenkamer, wordt weer gezwellig. Die mensen hebben geen gevoel voor tumor."![]()
![]()
Dat is wel erg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij werd uit wanhoop gevraagd had ik gehoord
mbo niveau is kutterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Net als Van Doel vorig jaar, wat een nare man, was net uni niveau
Als ik iets niet snap, mag ik het aan jou vragen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel erg.Gelukkig heb ik echt een bazenleraar voor natuurkunde en scheikunde.
hoe kan je de naam van een docent vergeten die je het hele jaar hebt gehadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
uhmm weet niet meer hoe die heet
[..]
jezus wat slecht____
Hij leest verdomme alles gewoon voor. En als je iets niet begrijpt krijg je een heel vaag uitlegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgt ie niet gewoon het boek dan of wat.
Ja hoor, ga je gang.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik iets niet snap, mag ik het aan jou vragen?
dielemans! dat was hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe kan je de naam van een docent vergeten die je het hele jaar hebt gehad
Wat zei mentor/oppeneer dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij leest verdomme alles gewoon voor. En als je iets niet begrijpt krijg je een heel vaag uitleg
Hij is een bazen boerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef DrNick het volgende:
Is het dan niet gewoon niveau Aarnoutse 3e klas?
quote:
Dielemanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dielemans! dat was het
Ja sorry_
Niksquote:
Dat is juist. Altijd zeg ik zo op de gang als ik m zie "Dag meneer Aarnoutse!" en hij zegt altijd "Dag DrNick" terug.quote:
NEE. Hij gaf me een 5,8 laagste vd klasquote:
Hij zegt niet DrNick hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is juist. Altijd zeg ik zo op de gang als ik m zie "Dag meneer Aarnoutse!" en hij zegt altijd "Dag DrNick" terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |