quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toen dacht hij, nou, laat ik eens leraar worden.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Francke ook.
Ging over kanker, en toen de les bijna klaar was zei hij iets van "Zo naar de lerarenkamer, wordt weer gezwellig. Die mensen hebben geen gevoel voor tumor."![]()
![]()
Net als Van Doel vorig jaar, wat een nare man, was net uni niveauquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij werd uit wanhoop gevraagd had ik gehoord
uhmm weet niet meer hoe die heetquote:
jezus wat slechtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Francke ook.
Ging over kanker, en toen de les bijna klaar was zei hij iets van "Zo naar de lerarenkamer, wordt weer gezwellig. Die mensen hebben geen gevoel voor tumor."![]()
![]()
Dat is wel erg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij werd uit wanhoop gevraagd had ik gehoord
mbo niveau is kutterquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Net als Van Doel vorig jaar, wat een nare man, was net uni niveau
Als ik iets niet snap, mag ik het aan jou vragen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel erg.Gelukkig heb ik echt een bazenleraar voor natuurkunde en scheikunde.
hoe kan je de naam van een docent vergeten die je het hele jaar hebt gehadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
uhmm weet niet meer hoe die heet
[..]
jezus wat slecht____
Hij leest verdomme alles gewoon voor. En als je iets niet begrijpt krijg je een heel vaag uitlegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Volgt ie niet gewoon het boek dan of wat.
Ja hoor, ga je gang.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik iets niet snap, mag ik het aan jou vragen?
dielemans! dat was hetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe kan je de naam van een docent vergeten die je het hele jaar hebt gehad
Wat zei mentor/oppeneer dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij leest verdomme alles gewoon voor. En als je iets niet begrijpt krijg je een heel vaag uitleg
Hij is een bazen boerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef DrNick het volgende:
Is het dan niet gewoon niveau Aarnoutse 3e klas?
quote:
Dielemanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dielemans! dat was het
Ja sorry_
Niksquote:
Dat is juist. Altijd zeg ik zo op de gang als ik m zie "Dag meneer Aarnoutse!" en hij zegt altijd "Dag DrNick" terug.quote:
NEE. Hij gaf me een 5,8 laagste vd klasquote:
Hij zegt niet DrNick hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is juist. Altijd zeg ik zo op de gang als ik m zie "Dag meneer Aarnoutse!" en hij zegt altijd "Dag DrNick" terug.
slaag bedoel jequote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NEE. Hij gaf me een 5,8 laagste vd klasZo slecht presenteer helemaal niet man
Ik heb heel die ppt gemaakt, krijgen die andere de creditsquote:
Zit jij bij mij op school?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij gaf me een 4.8 omdat ik vergeten was een presentatie te geven
"Val je op oudere mannen?"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat ie vervolgens ook persoonlijke vragen stellen enzowaar gaat het heen, heeft toch niks met presenteren te maken?
Niet wetenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij gaf me een 4.8 omdat ik vergeten was een presentatie te geven
quote:
'waarom ben je zo goed in candy crushquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb heel die ppt gemaakt, krijgen die andere de creditsGaat ie vervolgens ook persoonlijke vragen stellen enzo
waar gaat het heen, heeft toch niks met presenteren te maken?
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'waarom ben je zo goed in candy crush?'
kan je dan beter examens maken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Pastapipos het volgende:
Ik wil weer eens een lief meisje zoals ik vandaag bij de examens zag.
Waar kom je vandaan? Sinds wanneer woon je in Nederland? Praat je thuis Nederlands? Spreken ze het goed?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Pastapipos het volgende:
Ik wil weer eens een lief meisje zoals ik vandaag bij de examens zag.
Heb bijna nooit dat ik iemand aanzie voor relatiemateriaal, meestal heb ik er snel genoeg van
en hoe doen jullie die gratis satelliet TV :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
kan je dan beter examens maken?
[..]
Waar kom je vandaan? Sinds wanneer woon je in Nederland? Praat je thuis Nederlands? Spreken ze het goed?
Algemene interesse.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Sinds wanneer woon je in Nederland? Praat je thuis Nederlands? Spreken ze het goed?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en hoe doen jullie die gratis satelliet TV :S
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en hoe doen jullie die gratis satelliet TV :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |