quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NEE. Hij gaf me een 5,8 laagste vd klasZo slecht presenteer helemaal niet man
Ik heb heel die ppt gemaakt, krijgen die andere de creditsquote:
Zit jij bij mij op school?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij gaf me een 4.8 omdat ik vergeten was een presentatie te geven
"Val je op oudere mannen?"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat ie vervolgens ook persoonlijke vragen stellen enzowaar gaat het heen, heeft toch niks met presenteren te maken?
Niet wetenquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij gaf me een 4.8 omdat ik vergeten was een presentatie te geven
quote:
'waarom ben je zo goed in candy crushquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb heel die ppt gemaakt, krijgen die andere de creditsGaat ie vervolgens ook persoonlijke vragen stellen enzo
waar gaat het heen, heeft toch niks met presenteren te maken?
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'waarom ben je zo goed in candy crush?'
kan je dan beter examens maken?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Pastapipos het volgende:
Ik wil weer eens een lief meisje zoals ik vandaag bij de examens zag.
Waar kom je vandaan? Sinds wanneer woon je in Nederland? Praat je thuis Nederlands? Spreken ze het goed?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:33 schreef Pastapipos het volgende:
Ik wil weer eens een lief meisje zoals ik vandaag bij de examens zag.
Heb bijna nooit dat ik iemand aanzie voor relatiemateriaal, meestal heb ik er snel genoeg van
en hoe doen jullie die gratis satelliet TV :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
kan je dan beter examens maken?
[..]
Waar kom je vandaan? Sinds wanneer woon je in Nederland? Praat je thuis Nederlands? Spreken ze het goed?
Algemene interesse.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Sinds wanneer woon je in Nederland? Praat je thuis Nederlands? Spreken ze het goed?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en hoe doen jullie die gratis satelliet TV :S
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en hoe doen jullie die gratis satelliet TV :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |