Ik heb het over school en shitquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
werken is geen uitkering.
Lezen
school en shit is geen uitkering, werken ook niet dus valt dat er ook onderquote:
Ik bedoel dat werk onder shit valt, niet onder uitkering.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
school en shit is geen uitkering, werken ook niet dus valt dat er ook onder
Ik zeg toch dat werken onder school en shit valt en niet onder uitkering.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik bedoel dat werk onder shit valt, niet onder uitkering.
Maar laat maar
ja, maar omdat ik er van uitga dat de meeste JNG'ers gewoon naar school gaan (sorry taxiquote:
Het erge is dat dit de oom en tante zijn van iemand van mijn school.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:17 schreef CWAV het volgende:
Goeiedag je komt de vreemdste dingen tegen als je aan studieontwijkend gedrag doet
Nee geen zorgen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
Veroorzaak ik nu een relationele ruzie?
Ik voel me zwaar benadeeldquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, maar omdat ik er van uitga dat de meeste JNG'ers gewoon naar school gaan (sorry taxi) noem ik werk niet
ik heb iphone geen bb ;S :S :Squote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik voel me zwaar benadeeld
Geintje bb boy
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het erge is dat dit de oom en tante zijn van iemand van mijn school.
Ik ben fan.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
Het is hier JNG
niet UITKERING
mensen hebben school en shit
Nice.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
Ben ik welleens geland trouwens in nice
8 uur 's avonds en het was nog 20 graden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |