Ik vind het zo typisch hequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef CarlosJacques het volgende:
Heeft Fagje Smit al iets positiefs gezegd over een deelnemer ook of? Alles en iedereen is kut volgens hem.
Oei, ik heb echt te vaak dezelfde ingeving.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
wanneer krijg ik mijn loon voor alle grappen die ik voor je schrijf?
Behalve Volendammersquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef CarlosJacques het volgende:
Heeft Fagje Smit al een keer iets positiefs gezegd over een deelnemer ook of? Alles en iedereen is kut volgens hem.
gaan we geen last van hebben zaterdagquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef TheVulture het volgende:
En dit blijft ook gewoon tof... Glorious
Maar ik heb 'm dan eerder, bliksemsnelle reflexen Pietertje stijlquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, ik heb echt te vaak dezelfde ingeving.
duits van engels afkomstquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef Stickertje het volgende:
cascada is duits? dacht dat het belgen waren
Zeker met zo'n nummer. Dit is tenminste eens niet van dat typisch Frans gezeur.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik zou het wel gunnen als Frankrijk weer een keer zou winnen.
Tsja. Helaas. Je moet snel zijn, en anders is het plagiaat. Ik moet helaas eerst een nieuwe laptop kopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb 'm dan eerder, bliksemsnelle reflexen Pietertje stijl
Frankrijk stuurt al jaren echt toffe acts naar het festival maar het scoort eigenlijk nooitquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Zeker met zo'n nummer. Dit is tenminste eens niet van dat typisch Frans gezeur.
jijquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef Maartel het volgende:
't is net Sieneke met een blond opzetstukje
Ja ik ga kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
tvtip: NOS Eredivisie straks om 23.00 op Nederland 2
helemaal vergeten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
tvtip: NOS Eredivisie straks om 23.00 op Nederland 2
die heeft haar kop vol met Botox laten spuitenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Miasan het volgende:
Zag Bonnie Tyler er altijd al zo eng uit?
Toen ze populair was in de jaren 20 was het beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Miasan het volgende:
Patricia Kaas.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Frankrijk stuurt al jaren echt toffe acts naar het festival maar het scoort eigenlijk nooit
Glorious is mij bijgebleven, omdat het hetzelfde klinkt als Euphoriaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Zweden is van alle liedjes wel degene die het snelst bij me is gestegen qua tofheid...
Ja, kijk maar naar de clip van Total Eclipse Of The Heartquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Miasan het volgende:
Dit is voor het eerst sinds de invoering van de halve finales dat we rustig achter over kunnen leunenquote:
Jessy Matadorquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Frankrijk stuurt al jaren echt toffe acts naar het festival maar het scoort eigenlijk nooit
Wat een glorieuze euforie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Glorious is mij bijgebleven, omdat het hetzelfde klinkt als Euphoria
Kan je nagaan. Dat nummer kreeg gewoon 10 punten van het xenofobe ruslandquote:
Als Anouk het op deze manier winnen zou kunnen, kun je er op wachten dat er andere 'gesettelde' artiesten, die hun nieuwe album willen promoten, het begin van het festivalseizoen daarvoor opzij willen schuiven, zolang de TROS maar geen rare eisen stelt en de boel maar niet doodgejureerd hoeft te worden in de voorrondes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie zou er in Nederland optreden mocht Anouk winnen?Ben Saunders?
ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik ben de helft alweer vergeten eigenlijk
Dat heb ik altijd als ik kijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
quote:
Ik ook niet. Erg he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik weet van de helft al niet meer wat het voor act was
Hier ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Door de nieuwe puntentelling zeker nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:54 schreef KoningPils het volgende:
Daar gaan onze 12 punten heen zaterdag.
? Gegarandeerde finalist joh met dat nummerquote:
Ja als je het ook raar vond dat Sieneke niet door was begrijp ik dat welquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |