Ja ik ga kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
tvtip: NOS Eredivisie straks om 23.00 op Nederland 2
helemaal vergeten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
tvtip: NOS Eredivisie straks om 23.00 op Nederland 2
die heeft haar kop vol met Botox laten spuitenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Miasan het volgende:
Zag Bonnie Tyler er altijd al zo eng uit?
Toen ze populair was in de jaren 20 was het beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Miasan het volgende:
Patricia Kaas.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Frankrijk stuurt al jaren echt toffe acts naar het festival maar het scoort eigenlijk nooit
Glorious is mij bijgebleven, omdat het hetzelfde klinkt als Euphoriaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Zweden is van alle liedjes wel degene die het snelst bij me is gestegen qua tofheid...
Ja, kijk maar naar de clip van Total Eclipse Of The Heartquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Miasan het volgende:
Dit is voor het eerst sinds de invoering van de halve finales dat we rustig achter over kunnen leunenquote:
Jessy Matadorquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Frankrijk stuurt al jaren echt toffe acts naar het festival maar het scoort eigenlijk nooit
Wat een glorieuze euforie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Glorious is mij bijgebleven, omdat het hetzelfde klinkt als Euphoria
Kan je nagaan. Dat nummer kreeg gewoon 10 punten van het xenofobe ruslandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |