Ik vind het zo typisch hequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef CarlosJacques het volgende:
Heeft Fagje Smit al iets positiefs gezegd over een deelnemer ook of? Alles en iedereen is kut volgens hem.
Oei, ik heb echt te vaak dezelfde ingeving.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
wanneer krijg ik mijn loon voor alle grappen die ik voor je schrijf?
Behalve Volendammersquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef CarlosJacques het volgende:
Heeft Fagje Smit al een keer iets positiefs gezegd over een deelnemer ook of? Alles en iedereen is kut volgens hem.
gaan we geen last van hebben zaterdagquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef TheVulture het volgende:
En dit blijft ook gewoon tof... Glorious
Maar ik heb 'm dan eerder, bliksemsnelle reflexen Pietertje stijlquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, ik heb echt te vaak dezelfde ingeving.
duits van engels afkomstquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef Stickertje het volgende:
cascada is duits? dacht dat het belgen waren
Zeker met zo'n nummer. Dit is tenminste eens niet van dat typisch Frans gezeur.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik zou het wel gunnen als Frankrijk weer een keer zou winnen.
Tsja. Helaas. Je moet snel zijn, en anders is het plagiaat. Ik moet helaas eerst een nieuwe laptop kopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb 'm dan eerder, bliksemsnelle reflexen Pietertje stijl
Frankrijk stuurt al jaren echt toffe acts naar het festival maar het scoort eigenlijk nooitquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Zeker met zo'n nummer. Dit is tenminste eens niet van dat typisch Frans gezeur.
jijquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef Maartel het volgende:
't is net Sieneke met een blond opzetstukje
Ja ik ga kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
tvtip: NOS Eredivisie straks om 23.00 op Nederland 2
helemaal vergeten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
tvtip: NOS Eredivisie straks om 23.00 op Nederland 2
die heeft haar kop vol met Botox laten spuitenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Miasan het volgende:
Zag Bonnie Tyler er altijd al zo eng uit?
Toen ze populair was in de jaren 20 was het beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Miasan het volgende:
Patricia Kaas.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Frankrijk stuurt al jaren echt toffe acts naar het festival maar het scoort eigenlijk nooit
Glorious is mij bijgebleven, omdat het hetzelfde klinkt als Euphoriaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Zweden is van alle liedjes wel degene die het snelst bij me is gestegen qua tofheid...
Ja, kijk maar naar de clip van Total Eclipse Of The Heartquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:50 schreef Miasan het volgende:
Dit is voor het eerst sinds de invoering van de halve finales dat we rustig achter over kunnen leunenquote:
Jessy Matadorquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Frankrijk stuurt al jaren echt toffe acts naar het festival maar het scoort eigenlijk nooit
Wat een glorieuze euforie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Glorious is mij bijgebleven, omdat het hetzelfde klinkt als Euphoria
Kan je nagaan. Dat nummer kreeg gewoon 10 punten van het xenofobe ruslandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |