2 uur te vroegquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef nattermann het volgende:
Fap fap fap
Om 07:00 voor de deur bij de Media Markt als een rasechte autist
ik lees in jou avatar 'i love penis'quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef mega-worstje het volgende:
Die heerlijke voertuigen alleen al, ik blijf enthousiast
my penisquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lees in jou avatar 'i love penis'
maarja, feyenoord
Best wel een goede aktie enzo, maar wat als Wehkamp straks fucked up en hem pas 3 weken na de release heeft ofzo...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Jimbo het volgende:
Oook hier maar even voor de laatkomers,
vandaag bij wehkamp 44 eur, en gebruik de code PINKSTEREN en je heb hem voor slechts 36eur.
Daarom niet pre-orderen. Gewoon op de releasedag een beetje op tijd naar de MM oid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Best wel een goede aktie enzo, maar wat als Wehkamp straks fucked up en hem pas 3 weken na de release heeft ofzo...
Als die hier ergens in de buurt is dan ga ik erheenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2 uur te vroegga dan naar de nacht release
Mwah tot nu toe nog nooit problemen ermee gehad, heb ook mn diablo 3 CE gehad, die zelfs al een dag voor release er wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Best wel een goede aktie enzo, maar wat als Wehkamp straks fucked up en hem pas 3 weken na de release heeft ofzo...
Het nut van pre-orderen is juist dat je hem zo vroeg mogelijk zeker stelt voor jezelfquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik bedreig al die kids met mijn pipa en kruip gewoon voor aan in de rij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het nut van pre-orderen is juist dat je hem zo vroeg mogelijk zeker stelt voor jezelf
Ja je kan ook op de dag van release naar de MM maar dan heb je het risico dat ie niet meer in de schappen ligt
Dan cancel je hem gewoon of je stuurt het terug zodra die wel binnenkomt. Je kan sowieso kiezen voor betaling per acceptgiro. Je hoeft niks vooraf te betalen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
ah ok, ik dacht dat je vooraf moest betalen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan cancel je hem gewoon of je stuurt het terug zodra die wel binnenkomt. Je kan sowieso kiezen voor betaling per acceptgiro. Je hoeft niks vooraf te betalen.
Dan ben je volgens mij wel nog eens 2 euro goedkoper uit :pquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
ah ok, ik dacht dat je vooraf moest betalen.
Net alsof MM niet snapt dat iedereen deze game op dag 1 wil hebben... Je moet al om 8 uur 's avonds gaan wil je hem nergens meer krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het nut van pre-orderen is juist dat je hem zo vroeg mogelijk zeker stelt voor jezelf
Ja je kan ook op de dag van release naar de MM maar dan heb je het risico dat ie niet meer in de schappen ligt
quote:The magazine "Xbox Magazine" has published its preview in digital form, with new details regarding the gameplay of the game. Streaming GameBlog.fr revealed the small details. Below you will find various details put together of the two previews.
Xbox Magazine / GamesBlog.fr
UPDATE:
Tours deep.
Meet criminals in the desert.
Train route from Los Santos leads to the foot of Mount Chiliad.
Climbing the sign "Vinewood" MAY trigger level of research due to the fact that it is illegal.
MAYBE you will be struck by lightning.
The broken planes with drugs and weapons at the bottom of the sea: "Do not know what treasures you can find at the bottom of the ocean, but you have to point out that if you find a plane full of illegal intoxicating substance or weapon, you should report it to the authorities."
PROBABLE skydiving once with established dive.
Traveling by train stowaways (landing on the roof when he moves) can make that will be shot / trigger level research.
WARNING:The preview of the Xbox 360 Magazine, contrary to what was communicated in previous days by the same magazine, shows no obvious novelty. The article also adopted a humor that could forviare readers from truthful information (for example, mentions the "needs" of dogs, to respect the laws of the road and shows a table with the months of the year, the local climate and levels of crime). Therefore we omit the details offered in the article.
____________________________________________________________________________________________________
The description of the game is equal to that of the trailer.
When you reach the maximum level statistics for all three protagonists, we get the result "Max Painfull" worth 50G.
When you switch between the protagonists, the switch (probably a small circle) appears in the lower right of the screen.
Incredible realism is a depth of field that you can see while you are parachuting with Franklin.
The game seems to be more realistic than Red Dead Redeption.
We will be able to scrap cars that are located underwater.
When one of the protagonists is on the verge of death, the image of the game you will vent.
The military base will contain advanced military vehicles.
There are three types of transition between Michael, Trevor and Franklin. The first is automatic. The game goes for the hero in the most conflicting. The second type occurs during movies. The third is the most widely used - the player chooses which hero wants to accomplish.
The light beams are broken down realistically clashing with the irregular surface of the water.
The sign "Vinewood" will be visible from every corner of the city.
When we go to the sign "Vinewood", the police will be interested in us.
Many of the larger houses have a tennis court.
The Blaine County has many cities with rural character.
You will not find luxury cars or sports cars located in Blaine County. But only in the area of Vinewood.
Drunk drivers chased by the police can go off road very often killing them on the beach.
Never look at a half-naked woman. You may become irritable beginning to urlarvi in the face or even sparandovi.
The trolleys "hot dog" on the beach will help you to regain your health.
The mountain area is so wide that it is very easy to get lost.
The military base is close to the fields of grapes and has a lot of advanced military equipment. It is not easy to get to them without being seen and take advantage of a car.
Will not be able to drive the "Golf cart" on the streets of Los Santos.
Voor mij was het nut de goede prijsquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Jimbo het volgende:
Oook hier maar even voor de laatkomers,
vandaag bij wehkamp 44 eur, en gebruik de code PINKSTEREN en je heb hem voor slechts 36eur.
I know, just kiddinquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Die tweede picquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:14 schreef YazooW het volgende:
Screenshots van Edge magazine zijn er nu ook in "HD".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Ook maar een pre-order bij Wehkamp gedaan.
Ben benieuwd of ik mezelf kan inhouden als het spel een paar dagen eerder in de winkel ligt en ik het nog niet binnen heb
Niet ervaringen mee, ik wil dat risico ook niet lopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:51 schreef _NZT_ het volgende:
Wehkamp is toch die winkel waar je spullen ontiegelijk laat geleverd worden?
Vooral verhalen gehoord...zelf nog nooit besteld bij Wehkamp. Ik ga 'em ook gewoon in de winkel halenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
Niet ervaringen mee, ik wil dat risico ook niet lopen.
Ik ga lekker op mijn gemakje naar de winkel.
Heb je tenminste de eerste patch binnen haha.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Voor dik 20 euro verschil wacht ik nog wel 2 dagen mocht het tegenzitten, kan er ook nog wel bij
Idem.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:30 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik ga hem gewoon op de release zelf halen. Gewoon wekker zetten en klaar.
Dat vind ik weer net iets te enthousiast xDquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Idem.
Sowieso sta ik om kwart voor 8 al bij de MM te wachten tot 'ie open gaat.![]()
Voor GTAV is alles geoorloofd.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dat vind ik weer net iets te enthousiast xD
Gewoon naar de midnight launch gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Idem.
Sowieso sta ik om kwart voor 8 al bij de MM te wachten tot 'ie open gaat.![]()
Zeg dat maar op de releasedatumquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Voor dik 20 euro verschil wacht ik nog wel 2 dagen mocht het tegenzitten, kan er ook nog wel bij
Die Michael heeft kinderenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Yi-Long het volgende:
Zitten er dit keer trouwens wel kinderen in, of is dat nog steeds een taboe...!?
Denk het niet. Als ze er wel in zitten mag je ze toch niet vermoorden. Net zoals je honden niet vermoorden kan denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Ik bedoelde meer kinderen als NPC, oftewel met je 4x4 over kinderwagen heen enzo...!?
Mjah, qua PR begrijp ik dat wel uiteraard, want je wilt niet weer dat de hele media over je heen valt omdat je een game hebt gemaakt waarin je kinderen kunt vermoorden enzo...quote:Op zondag 19 mei 2013 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Denk het niet. Als ze er wel in zitten mag je ze toch niet vermoorden. Net zoals je honden niet vermoorden kan denk ik.
Dat zal me wel wat lijken... Lekker kindjes scheppen met de bullbarquote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Ik bedoelde meer kinderen als NPC, oftewel met je 4x4 over kinderwagen heen enzo...!?
Mwah, of er gewoon een ontvoerings-optie in doen, waarmee je snel extra geld kunt verdienen. Even de poedel of peuter van een rijke tante ontvoeren, wegkomen, onderduiken, afspraak maken voor geld-aflevering, etc etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef Kikopuz het volgende:
Baby's van moeders afpakken en van een skyscraper afgooien... Klinkt toch een beetje gemeen.
Gewoon mensen dood maken met een kettingzaag klinkt ook wel gemeenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef Kikopuz het volgende:
Baby's van moeders afpakken en van een skyscraper afgooien... Klinkt toch een beetje gemeen.
Zat al semi-ontvoeren in Red Dead Redemption. Lekker met de lasso mensen pakken en mee nemen achterop je paardje. Ergens neerdumpen en in de fik zittenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, of er gewoon een ontvoerings-optie in doen, waarmee je snel extra geld kunt verdienen. Even de poedel of peuter van een rijke tante ontvoeren, wegkomen, onderduiken, afspraak maken voor geld-aflevering, etc etc.
Je hebt er wel zin in hč?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, of er gewoon een ontvoerings-optie in doen, waarmee je snel extra geld kunt verdienen. Even de poedel of peuter van een rijke tante ontvoeren, wegkomen, onderduiken, afspraak maken voor geld-aflevering, etc etc.
Mwahh minderquote:Op zondag 19 mei 2013 22:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gewoon mensen dood maken met een kettingzaag klinkt ook wel gemeen
voor de trein droppen was een trophyquote:Op zondag 19 mei 2013 22:07 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zat al semi-ontvoeren in Red Dead Redemption. Lekker met de lasso mensen pakken en mee nemen achterop je paardje. Ergens neerdumpen en in de fik zitten
Volgens mij probeerde ik dat een keer, maar toen duurde het me te lang voor de trein kwam, dus ik denk dat ik hem/haar toen maar heb afgeknald.quote:
zou tof zijn, maar de fiets zit er wel weer in toch? vond het lekker cruisen door los santosquote:Op zondag 19 mei 2013 22:51 schreef Yi-Long het volgende:
Bij deze nogmaals de wens dat we in GTA5 paardje kunnen rijden voor een originele drive-by in the hood....
Hoezo niet? Het kan toch ook in Red Dead Redemption?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Denk het niet. Als ze er wel in zitten mag je ze toch niet vermoorden. Net zoals je honden niet vermoorden kan denk ik.
Tja, er zullen dan wel protesten tegen gaan komen denk ik etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:11 schreef Poederman1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het kan toch ook in Red Dead Redemption?
Ja want honden vermoorden is veel erger dan mensen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tja, er zullen dan wel protesten tegen gaan komen denk ik etc.
Hoezo? Dat vind ik veel relaxter dan vroeg opstaan.quote:
In mijn ogen is naar een midnight release gaan altijd iets geweest voor mensen die dus echt niets beters te doen hebben dan gamen.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat vind ik veel relaxter dan vroeg opstaan.
Hehe oké, als jij dat erger vindt dan in de ochtend voor openingstijd naar de mediamarkt te gaan..quote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In mijn ogen is naar een midnight release gaan altijd iets geweest voor mensen die dus echt niets beters te doen hebben dan gamen.Overigens zie ik het nut er niet van in, of je nu 's morgens wat eerder opstaat of hem al 's nachts hebt liggen (en waarschijnlijk ook de hele nacht gaat liggen gamen.)
Haha, ik game eigenlijk nooit, speciaal voor Gta 4 een Xbox 360 gekocht (die nu niet meer werktquote:Op maandag 20 mei 2013 14:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is maar een spelletje hoor jongens
Naja is gamen niet in het algemeen al een beetje nutteloos.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In mijn ogen is naar een midnight release gaan altijd iets geweest voor mensen die dus echt niets beters te doen hebben dan gamen.Overigens zie ik het nut er niet van in, of je nu 's morgens wat eerder opstaat of hem al 's nachts hebt liggen (en waarschijnlijk ook de hele nacht gaat liggen gamen.)
Ben ik met je eens, ik zou mezelf in het rijtje 'casual gamers' zetten. Dan vind ik zo'n release meer iets voor hardcore gamers.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja is gamen niet in het algemeen al een beetje nutteloos.
Kijk ik ga ook nooit naar nachtreleases hoor, omdat ik dat ook een beetje overdreven vind. Komt ook omdat ik steeds minder game en steeds minder games mij interesseren. Ik wacht wel gewoon tot dat die in de winkels ligt.
Klopt ja. Ik ben ook al lang niet meer een echte diehard gamer. Vroeger zou ik het weleens gedaan kunnen hebben hoor, maar nu echt niet meer.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik zou mezelf in het rijtje 'casual gamers' zetten. Dan vind ik zo'n release meer iets voor hardcore gamers.
Alle achievements voor niks, nee dankjequote:Op maandag 20 mei 2013 16:08 schreef Zolder het volgende:
Ik download m voor de xbox 360.. Grote kans dat ik dan eerder kan spelen dan jullie allemaal, is meestal een paar dagen.
Achievements voor niks?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle achievements voor niks, nee dankje
Klopt, maar ik geef toch niks om online. Had eerst nog een PS3 voor online, maar verkocht want werd niet gebruikt. Als spellen niks kosten, kan je genieten van alle single player avonturen, en ook al duren die soms maar kort maakt het niet zoveel uit. Heb nu 100+ xbox spellenquote:
Dat is wel tof ja, maar GTA wil ik sowieso online spelen, dat is altijd lachenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:28 schreef Zolder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geef toch niks om online. Had eerst nog een PS3 voor online, maar verkocht want werd niet gebruikt. Als spellen niks kosten, kan je genieten van alle single player avonturen, en ook al duren die soms maar kort maakt het niet zoveel uit. Heb nu 100+ xbox spellen
Stoer hoor je games downloaden en dan nog vol trots het vertellen.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:28 schreef Zolder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geef toch niks om online. Had eerst nog een PS3 voor online, maar verkocht want werd niet gebruikt. Als spellen niks kosten, kan je genieten van alle single player avonturen, en ook al duren die soms maar kort maakt het niet zoveel uit. Heb nu 100+ xbox spellen
MTA San Andreas is nog steeds gaaf, geef ik toe.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja, maar GTA wil ik sowieso online spelen, dat is altijd lachen
Bedanktquote:Op maandag 20 mei 2013 16:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Stoer hoor je games downloaden en dan nog vol trots het vertellen.
![]()
![]()
Doe ik ook hoor, wel voor de pc. Maar soms is dat wel nodig als er 10 games uitkomen en je moet keuzes maken, dat lijkt me handiger, koop ze later welquote:Op maandag 20 mei 2013 16:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach, ik heb ook 3 x San Andreas gekocht, dat compenseert dan weer.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
GTA is het geld waar, je kan er tig uur mee spelen.
Via Achievements weet ik zeker of het ik helemaal uit heb gespeeltquote:Op maandag 20 mei 2013 17:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
achievements zijn sowieso nutteloos.
dat weet ik wanneer ik het einde van het verhaal heb gezien. al die bullshit acties die je moet uitvoeren voor achievementsquote:Op maandag 20 mei 2013 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Via Achievements weet ik zeker of het ik helemaal uit heb gespeelt
Dat is jouw mening uiteraard.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:14 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat weet ik wanneer ik het einde van het verhaal heb gezien. al die bullshit acties die je moet uitvoeren voor achievementsen je hebt er ook geen moer aan. meest waardeloze uitvinding ooit, vroeger kreeg je iets extra's (james bond kostuum in mgs
) nu krijg je een achievement. jeej.
in de trailer van franklinquote:Op maandag 20 mei 2013 07:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja? die heb ik gemist denk ik.
Zag wel vrachtwagens met oplegger, bussen, en buggy's
Hier ook een beetje dat probleem. Het is niet dat ik games saai vind worden, ik ben ook erg benieuwd na de nieuwe generatie consoles en misschien ga ik de PS4 op de launch halen, maar het lijkt tegenwoordig alleen maar shooters, shooters, en shooters te zijn. Nu vind ik shooters wel leuk, maar het speelt zowat allemaal in deze tijd af.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik ben ook al lang niet meer een echte diehard gamer. Vroeger zou ik het weleens gedaan kunnen hebben hoor, maar nu echt niet meer.
Ik ben idd nu ook gewoon een casual gamer. Gewoon een paar games per jaar en ik vind het wel weer goed. Ik kijk ook echt alleen maar uit naar GTA V en Fallout 4. De rest boeit me echt totaal niks meer
Dat verschilt van mens tot mens. De sandbox kan me gestolen worden, kom maar op met het verhaalquote:Op maandag 20 mei 2013 23:22 schreef Ties02 het volgende:
Mooie van GTA is dat je je eindeloos kan vermaken zonder die main storyline of multiplayer
Ik speel nu weer RDD, man die random events zijn verslavendquote:Op maandag 20 mei 2013 23:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat verschilt van mens tot mens. De sandbox kan me gestolen worden, kom maar op met het verhaal
Ik heb juist zin in die sandbox... Lekker die verlaten gebieden doorzoeken (wat helaas in IV niet kon).quote:Op maandag 20 mei 2013 23:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat verschilt van mens tot mens. De sandbox kan me gestolen worden, kom maar op met het verhaal
Je hebt zoveel mogelijkheden in zo'n game; Hoe spelen jullie nou GTA?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:22 schreef Ties02 het volgende:
Mooie van GTA is dat je je eindeloos kan vermaken zonder die main storyline of multiplayer
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Voor mij is het die sandbox-setting, die mij zo enorm aanspreekt. Het meest geniale van GTA vind ik
politieachtervolgingen, vliegen, van gebouwen springen, verschillende tractors aan elkaar kopppelen en proberen zo hard mogelijk te botsen, en zulks soort ongein
Die heb ik gisteravond toevallig nog even gespeeld. Het is idd niet zo leuk, omdat mensen elkaar maar blijven neer schieten. Het zou leuker zijn als je met elkaar gaat vliegen ofzo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Aaarhg! Ik wil het spelen! en als ik het niet kan spelen wil ik op zijn minst gameplay zien, en anders op zijn minst info of mooie plaatjes
Maar even voortbordurend hierop:
[..]
Je hebt zoveel mogelijkheden in zo'n game; Hoe spelen jullie nou GTA?
Voor mij is het die sandbox-setting, die mij zo enorm aanspreekt. Het meest geniale van GTA vind ik
politieachtervolgingen, vliegen, van gebouwen springen, verschillende tractors aan elkaar kopppelen en proberen zo hard mogelijk te botsen, en zulks soort ongein
GTA multiplayer heeft me eigenlijk nooit geinteresseerd en die dingen als alle 200 duiven vinden en schieten vind ik maar onzin. Storyline begin ik wel altijd aan, maar wordt voor mij na een tijdje een beetje saai en eentonig. Ik hoop en denk dat dat in GTA V wel verbeterd wordt!
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef _NZT_ het volgende:
Komt nu weer zo'n periode aan dat elke game me niet kan boeien... Ik moet nu gewoon GTA V hebben
Volledig mee eens. Speel hem hier elke week nog wel een keer. Beetje doelloos rondknallen onlinequote:Op maandag 20 mei 2013 23:22 schreef Ties02 het volgende:
bevestigd of gewoon rumour.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoor net dat er een klein stukje gameplay getoond gaat worden tijdens de Xbox onthulling!
als je een mening hebt moet je maar lekker naar NWS ja, hier tolereren we dat niet.quote:
gta hebben en niet online gaan is net zoiets als een penis hebben en hem nooit gebruikenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:28 schreef Zolder het volgende:
[..]
Waarom zouden ze.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoor net dat er een klein stukje gameplay getoond gaat worden tijdens de Xbox onthulling!
Is geen moer aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
gta hebben en niet online gaan is net zoiets als een penis hebben en hem nooit gebruiken
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik ben die gast die iedereen neerschiet. ik vermaak me primaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Is geen moer aan.
Iedereen schiet elkaar steeds maar weer neer. Je kan geen eens rustig lopen of je wordt alweer neergeschoten.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind er ook weinig aan hoor. Als ik irritante 12-jarige jochies wil zien, ga ik wel naar buiten. Ik game om een soort eigen wereld te creëren die ik met niemand hoef te delenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Is geen moer aan.
Iedereen schiet elkaar steeds maar weer neer. Je kan geen eens rustig lopen of je wordt alweer neergeschoten.
Daar bestaat een woord voor, maar kan er niet opkomen....iets met een a en utismequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan hoor. Als ik irritante 12-jarige jochies wil zien, ga ik wel naar buiten. Ik game om een soort eigen wereld te creëren die ik met niemand hoef te delen
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, dat heet lekker door een wereld kunnen scheuren en schieten zonder last te hebben van anderenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Daar bestaat een woord voor, maar kan er niet opkomen....iets met een a en utisme
Sorry, maar dat komt toch weer op autismequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dat heet lekker door een wereld kunnen scheuren en schieten zonder last te hebben van anderen
Niet alles in het leven is meteen autisme lieverd.
Ah het 12-jarige argumentquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan hoor. Als ik irritante 12-jarige jochies wil zien, ga ik wel naar buiten. Ik game om een soort eigen wereld te creëren die ik met niemand hoef te delen
Dat een-eigen-wereld-creëren verhaal klonk inderdaad een beetje autistisch, maar dit slaat natuurlijk nergens opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sorry, maar dat komt toch weer op autisme
[ afbeelding ]
Wat is er autistisch aan? We creëren zo vaak eigen werelden in games. Nooit Sim City gespeeld, the Sims? Roller Coaster Tycoon? Enz. enz.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:11 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Dat een-eigen-wereld-creëren verhaal klonk inderdaad een beetje autistisch, maar dit slaat natuurlijk nergens op
Heb al deze games gespeeld en zeg ook niet dat het autistisch isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is er autistisch aan? We creëren zo vaak eigen werelden in games. Nooit Sim City gespeeld, the Sims? Roller Coaster Tycoon? Enz. enz.
Moah, het is wat te makkelijk gezegd. Het is meer dat je af en toe een wereld wilt waar je het helemaal zelf voor het zeggen hebt zonder input van anderen. Wil niet zeggen dat je niet ook gewoon een totaal normaal 'echt' leven hebt en wiltquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Heb al deze games gespeeld en zeg ook niet dat het autistisch is
Ik zeg alleen dat het een beetje autistisch klonk.
Een eigen wereld proberen te creëren waarin je bent afgezonderd van anderen...
Dit is toch echt wel echt iets waar autisten vaak behoefte aan hebben.
Wees blij, dan komt het tenminste dit decennium nog uit, en met een minimum aan bugs.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi ruk, GTA V zal wel gemaakt zijn voor de Xbox 360 en zal dus niet te spelen zijn op de nieuwe Xbox One.
Ik heb gewoon via ideal betaald, was 38 euro ofzo mhihihquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
U heeft aangegeven akkoord te gaan met een vooruitbetaling per acceptgiro. Daarom verzoeken wij u om ¤ 51.90 over te maken op rekeningnummer 809 811, t.n.v. Wehkamp Finance B.V. te Zwolle onder vermelding van uw klantnummer.
Wehkamp
Zoals verwacht?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi ruk, GTA V zal wel gemaakt zijn voor de Xbox 360 en zal dus niet te spelen zijn op de nieuwe Xbox One.
Architectuur van consoles verschillen enorm. Next gen ligt zeer dichtbij PC architectuur, en aangezien Rockstar nog geen release voor pc heeft aangekondigd zal ik die hoop nu nog maar even opgevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:25 schreef Giester het volgende:
Stiekem hoop ik echt dat GTA V ook naar de Next-Gen consoles komt!
Zou een beetje zonde zijn om GTA V te hebben en dan 2 maanden later een nieuwe console waar ik hem niet op kan spelen.
Inderdaad. PS4, X-One en de PC is allemaal x86 architectuur. Dus wellicht een gelijktijdige release voor de powerhousenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Architectuur van consoles verschillen enorm. Next gen ligt zeer dichtbij PC architectuur, en aangezien Rockstar nog geen release voor pc heeft aangekondigd zal ik die hoop nu nog maar even opgeven
Dan speel je hem toch gewoon uit op de huidige generatie console..quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef DSS24 het volgende:
Het zou wel fucking gaar zijn om GTA5 te kopen voor huidige xbox en een paar maanden later de One in huis te hebben die GTA5 niet af kan spelen... En ik ga GTA5 zeker niet twee keer kopen
Ja dat is wel zo maar dan moet ik twee consoles bij mijn tv aansluiten en dan gebruik ik de oude puur alleen voor GTA5.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan speel je hem toch gewoon uit op de huidige generatie console..
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is
Dit dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef DSS24 het volgende:
Ja of zo van, ik heb 9 jaar geleden de iphone 6 gekocht en nu komt er een dik spel voor uit die niet op de iPhone 7 gespeeld kan worden die over een paar maanden uitkomt waar allemaal vette spellen voor uit komen en nu moet ik ze beide blijven gebruiken.
Is niet backward compatible...sommige oude games kan je opnieuw kopen aan de hand van de nieuwe stream dienstquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:20 schreef Faazz het volgende:
Ja, zo van ik heb vorige week een iphone6 gekocht maar volgende week ligt iphone7 in de winkel nu moet ik die ook hebben!
Als of de graphics nu in eens zwaar teleurstellend zouden zijn als je hem net voor de PS4 gekocht heb terwijl hij daarna voor de next-gen is uitgekomen.
Het maakt geen zak uit, tenzij je nu niks hebt en persé de nextgen wilt aanschaffen. Maar volgens mij heeft sony aangegeven dat hun nieuwe PS ook backward compatible is, dus wat is er nou loos eigenlijk?
Ik San Andreas. VCS nooit uitgespeeld. Ik heb net "All we had to do was follow the damn train, CJ" gehaald na drie keer hahaha.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:18 schreef Ties02 het volgende:
Ben nu GTA Vice City Stories aan het uitspelen op de PS2![]()
Wat is Lance een eikel zeg
Best leuke missies wel in VCS, redelijk wat variëteitquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:46 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik San Andreas. VCS nooit uitgespeeld. Ik heb net "All we had to do was follow the damn train, CJ" gehaald na drie keer hahaha.
De 360 is toch ook x86 architectuur? GTA 5 zal daar vast op ontwikkeld zijn dus zou het waarschijnlijk slechts een kwestie van graphics oppoetsen zijn..quote:
Nein.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef eight het volgende:
[..]
De 360 is toch ook x86 architectuur? GTA 5 zal daar vast op ontwikkeld zijn dus zou het waarschijnlijk slechts een kwestie van graphics oppoetsen zijn..
Neen, de Xbox360 is een IBM PowerPC architectuur.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef eight het volgende:
[..]
De 360 is toch ook x86 architectuur? GTA 5 zal daar vast op ontwikkeld zijn dus zou het waarschijnlijk slechts een kwestie van graphics oppoetsen zijn..
Denk ik wel, dit zal wel een speciale map zijn. Staat ook bij dat er vanalles op is aangegeven waar je dingen kunt vinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:31 schreef Ties02 het volgende:
Haha vet, maar je krijgt toch sowieso wel een map bij je game?Heb ze allemaal vanaf III
Ik ga voor de Collectors Editionquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:23 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat GTA forum zullen ze wel weer leuke dingen kunnen met die stukjes van de map.
Afzeggen....quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:37 schreef Ties02 het volgende:
Die Los Santos pet!Fucking baas
Kut dat ik mijn game al besteld heb..
Erg vet allemaal, alleen zijn die special editions altijd zo peperduur. 60 Euro voor een game vind ik al verrekte veel geld, om dan nog eens 40 Euro extra af te tikken voor wat leuke hebbedingetjes erbij is me net iets te veel van het goede.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik ga voor de Collectors Edition
[ afbeelding ]
Exemplaar van Grand Theft Auto V.
Steelbook met exclusieve artwork.
Blueprint map – groote: 21.5″ x 26.75″.
Special ability boost: elke special ability bar van de personages genereert 25% sneller.
Stunt Plane Trials: additionele uitdagingen voor het vliegtuig in Los Santos en Blaine County.
Bonus outfits, tattoos en meer, dit is te vinden in de garderobe.
Extra wapens: Als je Ammunation bezoekt dan krijg je gratis extra wapens; de Pistol .50, Bullpup shotgun en hammer
GTA V Securty Deposit Bag met het logo.
GTA V New Era 9FIFTY cap.
Klassieke GTA personages voor de multiplayer.
Unieke voertuigen en extra garage; spelers krijgen bij het starten van de game in de garage standaard de Hotknife hotrod en de CarbonRS sportmotor. In de multiplayer de high-end Khamelion electric car.
bij wie? GM?quote:
Ik haal die special edition omdat die spullen die erbij zitten best wel tof zijn. Als ik die Ability boost moet verkrijgen door bijvoorbeeld een speciale code in te voeren dan skip ik dat gewoon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wehkamp
Wat lomp trouwens van die ability boost, vind ik niet echt kunnen
Kan je toch gewoon cancellen, volgens mij zijn ze zelfs wettelijk verplicht om jou je geld terug te geven als je binnen een week na aankoop je geld terug vraagt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:45 schreef Divje het volgende:
Godver, als ik nou 2 dagen langer had gewacht met m'n pre-order bij wehkamp
Weet natuurlijk niet wat voor schaal dit is, maar als dit zowat drie kwart van Los Santos is vind ik het vrij klein uitzien.quote:
Kan optisch bedrog zijn, even wachten op de kids van GtaForums totdat ze deze map naast de map van GTA4 leggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Weet natuurlijk niet wat voor schaal dit is, maar als dit zowat drie kwart van Los Santos is vind ik het vrij klein uitzien.
Nouja, ik heb nog niks betaaldquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon cancellen, volgens mij zijn ze zelfs wettelijk verplicht om jou je geld terug te geven als je binnen een week na aankoop je geld terug vraagt.
Pfoe, 150 is wel heel veel. Maar die pet is wel erg vet. Gaat een lastige keuze worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:50 schreef -CRASH- het volgende:
De Special Edition zal $79.99
Collector’s Edition $149.99
Ah, dus ongeveer zo groot als Algonquin, Dukes, Broker en Bohan bij elkaar. En dan hebben we nog geen idee hoe groot het gebied buiten de stad is.quote:
Zal je wel later kunnen unlockenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Dus zonder pre-order kan je dat ding niet besturen?
Volgens mij was dat deel buiten de stad een stuk groter dan LS zelfquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ah, dus ongeveer zo groot als Algonquin, Dukes, Broker en Bohan bij elkaar. En dan hebben we nog geen idee hoe groot het gebied buiten de stad is.
Daar kun je wel van uitgaan ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat deel buiten de stad een stuk groter dan LS zelf
Lijkt er dus op dat je auto's moet unlocken voordat je ze online mag gebruiken, iets wat nu in GTA4 dus niet het geval is.quote:The Grand Theft Auto V Collector’s Edition includes all the contents of Grand Theft Auto V Special Edition as described above plus:
Unique Vehicles and Garage Property
Players will instantly receive a garage to store custom vehicles. In single player, the garage will be stocked with the 1930’s style Hotknife hotrod and the CarbonRS sports bike. In Grand Theft Auto Online, players will get the high-end Khamelion electric car.
Is eigenlijk een voordeel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
Lijkt er dus op dat je auto's moet unlocken voordat je ze online mag gebruiken, iets wat nu in GTA4 dus niet het geval is.
Omdat het interessante pics zijn, maar kom zeg, je gaat zo'n foto toch niet zo diep analyseren en er zoveel achter zoeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef Ties02 het volgende:
Hoezo nou steeds autism
Je plaatst zelf wel elke pic die je tegenkomt
Tuurlijk wel. Zoveel geeft rockstar niet vrij. Je vind het zelf al interessante pics dus ja..quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat het interessante pics zijn, maar kom zeg, je gaat zo'n foto toch niet zo diep analyseren en er zoveel achter zoeken.
Ik denk een tramlijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef moddermonster het volgende:
Ik zat zelf een beetje op die kaart te speuren, en ik zat me af te vragen of dit lijntje een metrolijn is
[ link | afbeelding ]
Of tunnelquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef moddermonster het volgende:
Ik zat zelf een beetje op die kaart te speuren, en ik zat me af te vragen of dit lijntje een metrolijn is
[ link | afbeelding ]
Pre-order dlc wat een bullshitquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:54 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Dus zonder pre-order kan je dat ding niet besturen?
+1quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:19 schreef Faazz het volgende:
Ik mag hopen dat je die extra futures die je krijgt met de The Grand Theft Auto V Collector’s Edition ook vrij te spelen zijn als je niet de mega-pack koopt. Sowieso meer doelen om na te streven dan.
Zie ik daar een racetrack rechtsbovenin?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef moddermonster het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn hoogtelijnen van een berg denk ik (linksboven de snelweg)quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zie ik daar een racetrack rechtsbovenin?
Nee en dat voor 150 euroquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:23 schreef Desunoto het volgende:
De meeste in-game bonus content zal na een paar maanden wel als DLC te kopen zijn. Maar het ziet er allemaal niet zo bijzonder uit.
Tja en de Special Edition 80 euro en ook die is veel te duur voor hetgeen wat je krijgt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
150 euro is echt te veel van t goede
Ik heb nog voor 40 euro aan bol.com cadeaukaarten er liggenquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tja en de Special Edition 80 euro en ook die is veel te duur voor hetgeen wat je krijgt.
Bolquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb nog voor 40 euro aan bol.com cadeaukaarten er liggen
Denk het wel iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:54 schreef DSS24 het volgende:
Ik verwacht minstens dat die map aan beide kanten geprint is... anders zijn het hele grote wegen of een kleine map
Tis maar wat je wilt...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:21 schreef MolFan het volgende:
Ik vind de CE veel te duur voor hetgeen wat je ervoor terug krijgt. Geen figurine of iets waarvan je zou zeggen; Dit rechtvaardigt de prijs.
Tja paar DLCtjes die waarschijnlijk met een cheatcode te unlocken zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tis maar wat je wilt...
Ik vind die figurines maar onzin (en plaats verslindend).
Cheatersquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tja paar DLCtjes die waarschijnlijk met een cheatcode te unlocken zijn
Dat is wat ik zeg, dus is de CE veel te duur voor hetgeen je ervoor krijgt en ik had dat echt niet verwacht van RockStarquote:
Idd daarom snap ik het ook nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Normaal doet Rockstar dat soort dingen toch ook niet? Ik roem Rockstar nog steeds om hoe ze dlc bij Red Dead Redemption en GTA IV hebben aangepakt, Pas na het uitbrengen van de game gemaakt als een extra zo als het hoort. Niet zo als alle andere game bedrijven die er extra dingen uithalen om het later als DLC te offeren.
Nope...quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:07 schreef 7nightwing7 het volgende:
¤ 150 voor de C.E. Krijg je er dan een echte auto bij ?
De een heeft het er voor overquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg, dus is de CE veel te duur voor hetgeen je ervoor krijgt en ik had dat echt niet verwacht van RockStar
Of je het ervoor over hebt of niet. Je bent het toch wel met mij eens dat een CE van 150 euro wel wat meer mag bevatten dan een pet van 2 euro en een mappie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nope...
Een vliegtuig (Cesna)
[..]
De een heeft het er voor over
en de andere niet
Ze dachten gewoon "Ey, we doen er een petje van 30,- bij, kan de prijs ook omhoog" aangezien al die petten zoveel kosten. Kreeg je trouwens bij de CE van GTA IV niet een of andere tas en een sleutelhanger?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of je het ervoor over hebt of niet. Je bent het toch wel met mij eens dat een CE van 150 euro wel wat meer mag bevatten dan een pet van 2 euro en een mappie?
Laten we stellen dat de prijs zou kloppenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of je het ervoor over hebt of niet. Je bent het toch wel met mij eens dat een CE van 150 euro wel wat meer mag bevatten dan een pet van 2 euro en een mappie?
Oh dat is wel tof jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze dachten gewoon "Ey, we doen er een petje van 30,- bij, kan de prijs ook omhoog" aangezien al die petten zoveel kosten. Kreeg je trouwens bij de CE van GTA IV niet een of andere tas en een sleutelhanger?
edit:
[ afbeelding ]
Dat vind ik toffer eigenlijk dan zo'n petje en die DLC.
Dit vind ik via google..quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof ja
wat hadden ze bij San Andreas dan ?
Wat een naaierij!quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga voor de special edition
http://www.zavvi.nl/elysium.search?search=gta+v
Voor de Xbox One is GTA weggehaald, en de Collectors editions zijn er bij gekomen
¤187,50![]()
Vind het verschil tussen de special en de collectors edition erg meevallenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een naaierij!Voor ¤99.99 kun je de Collector's Edition bij de Bart Smit halen. Ik ga voor de Special Edition.
GOOD GOD 0_0 Als ze die prijs blijven hanteren dan ga ik voor de Collector's Edition.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een naaierij!Voor ¤99,99 kun je de Collector's Edition bij de Bart Smit halen. Ik ga voor de Special Edition.
Gelijk bestellen dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
GOOD GOD 0_0 Als ze die prijs blijven hanteren dan ga ik voor de Collector's Edition.
Klopt, maar toch weer ¤20,- en ik hoef geen pet of security deposit bag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vind het verschil tussen de special en de collectors edition erg meevallen
Bronquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom bestellen jullie nou al het spel aangezien het voor de oude generatie consoles is, terwijl die ook op de nieuwe komt.
Omdat ik geen PS4 heb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom bestellen jullie nou al het spel aangezien het voor de oude generatie consoles is, terwijl die ook op de nieuwe komt.
Hmmm, die beschrijving bij GTA V op de site van Bart Smit:quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een naaierij!Voor ¤99,99 kun je de Collector's Edition bij de Bart Smit halen. Ik ga voor de Special Edition.
quote:Speel met maar liefst drie hoofdpersonages in Grand Theft Auto V voor de PlayStation 3! Speel bijvoorbeeld als de Latijns-Amerikaans Albert de Silva die ooit lid was van een misdaadfamilie in Vice City.
Veel te duur manquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef YazooW het volgende:
Hmmm 99 pleuro voor de Collector's Edition, is eigenlijk best wel te doen.
WTFquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hmmm, die beschrijving bij GTA V op de site van Bart Smit:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik vind het echt heel nep dat Rockstar ook van die pre-order bonussen weggeeft en DLC bij de special editions doet.
What?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hmmm, die beschrijving bij GTA V op de site van Bart Smit:
[..]
Wat had je dan verwachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef budvar het volgende:
Je kan hem bij bartsmit niet eens echt bestellen alleen maar reserveren.
Wat is daarmee dan? Was toch allang bekend?quote:
Dat ik toch wel een order zou kunnen plaatsen, bij bol.com kan dat tenminste wel.quote:
Je maakt een grap toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef budvar het volgende:
[..]
Wat is daarmee dan? Was toch allang bekend?
Oh naja het principe is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat ik toch wel een order zou kunnen plaatsen, bij bol.com kan dat tenminste wel.
Nou nee, ik las een beetje over de naam heen maar ik zie het nuquote:
Okequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:23 schreef budvar het volgende:
[..]
Nou nee, ik las een beetje over de naam heen maar ik zie het nu![]()
Dacht dat het over zijn verleden ging.
Nou er stond duidelijk dat het geen bestelling was maar dat ik geīnformeerd word als ie beschikbaar is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh naja het principe is toch hetzelfde?
Die ingame dingen, zijn die ook te verkrijgen zonder een van die twee te kopen voor meer geld?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef maxburger het volgende:
Voor de duidelijkheid, de collector's edition heeft als enige extra's de real life items. Alle ingame dingen zitten ook bij de premium versie.
Vergeet mijn vorige post.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die ingame dingen, zijn die ook te verkrijgen zonder een van die twee te kopen voor meer geld?
Of weet je dat niet
Is volgens mij op dit moment alleen aangekondigd voor ps3 en Xbox360.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:59 schreef Roces18 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer je hem kunt bestellen voor de ps4? Of kan je de ps3 versie ook op de ps4 spelen?
(sorry volg het al een tijdje niet meer)
Analisten hebben gekeken naar gemiddelde tijd tussen release voor consoles en pc van GTA V, dan zou eventuele release voor PS4 rond 4 juli 2014 zou plaatsvindenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:59 schreef Roces18 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer je hem kunt bestellen voor de ps4? Of kan je de ps3 versie ook op de ps4 spelen?
(sorry volg het al een tijdje niet meer)
en bart smit heeft inmiddels de prijs van de CE ook verhoogdquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef budvar het volgende:
Je kan hem bij bartsmit niet eens echt bestellen alleen maar reserveren.
Ik zie het ja 120¤ nu, daarom wou ik hem gelijk ook bestellen en niet alleen reserveren. Ze zullen gister wel aardig wat reserveringen hebben gehad denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
en bart smit heeft inmiddels de prijs van de CE ook verhoogd
Ik zit te twijfelen, ik heb wel 100¤ voor de CE over en ik heb nog 22,50¤ korting.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heu bol heeft de special edition er ook op staan. Gereserveerd
Tja, als je zo'n pet wil dragen en zo'n hoes wil hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:07 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen, ik heb wel 100¤ voor de CE over en ik heb nog 22,50¤ korting.
En die auto en motor en niko en die elektrische auto in de mp.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, als je zo'n pet wil dragen en zo'n hoes wil hebben
Dan moet je de CE halenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef budvar het volgende:
[..]
En die auto en motor en niko en die elektrische auto in de mp.
CE besteldquote:
Tering, ik dacht dat hij dit jaar nog wel zou uitkomen. Anyway dat word even een 2e hands ps3 op de kop tikken dan voor knakenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:14 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Analisten hebben gekeken naar gemiddelde tijd tussen release voor consoles en pc van GTA V, dan zou eventuele release voor PS4 rond 4 juli 2014 zou plaatsvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |