gta hebben en niet online gaan is net zoiets als een penis hebben en hem nooit gebruikenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:28 schreef Zolder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geef toch niks om online. Had eerst nog een PS3 voor online, maar verkocht want werd niet gebruikt. Als spellen niks kosten, kan je genieten van alle single player avonturen, en ook al duren die soms maar kort maakt het niet zoveel uit. Heb nu 100+ xbox spellen
Waarom zouden ze.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoor net dat er een klein stukje gameplay getoond gaat worden tijdens de Xbox onthulling!
Is geen moer aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
gta hebben en niet online gaan is net zoiets als een penis hebben en hem nooit gebruiken
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoor net dat er een klein stukje gameplay getoond gaat worden tijdens de Xbox onthulling!
ik ben die gast die iedereen neerschiet. ik vermaak me primaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Is geen moer aan.
Iedereen schiet elkaar steeds maar weer neer. Je kan geen eens rustig lopen of je wordt alweer neergeschoten.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind er ook weinig aan hoor. Als ik irritante 12-jarige jochies wil zien, ga ik wel naar buiten. Ik game om een soort eigen wereld te creëren die ik met niemand hoef te delenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Is geen moer aan.
Iedereen schiet elkaar steeds maar weer neer. Je kan geen eens rustig lopen of je wordt alweer neergeschoten.
Daar bestaat een woord voor, maar kan er niet opkomen....iets met een a en utismequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan hoor. Als ik irritante 12-jarige jochies wil zien, ga ik wel naar buiten. Ik game om een soort eigen wereld te creëren die ik met niemand hoef te delen
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, dat heet lekker door een wereld kunnen scheuren en schieten zonder last te hebben van anderenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Daar bestaat een woord voor, maar kan er niet opkomen....iets met een a en utisme
Sorry, maar dat komt toch weer op autismequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dat heet lekker door een wereld kunnen scheuren en schieten zonder last te hebben van anderen
Niet alles in het leven is meteen autisme lieverd.
Ah het 12-jarige argumentquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan hoor. Als ik irritante 12-jarige jochies wil zien, ga ik wel naar buiten. Ik game om een soort eigen wereld te creëren die ik met niemand hoef te delen
Dat een-eigen-wereld-creëren verhaal klonk inderdaad een beetje autistisch, maar dit slaat natuurlijk nergens opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sorry, maar dat komt toch weer op autisme
[ afbeelding ]
Wat is er autistisch aan? We creëren zo vaak eigen werelden in games. Nooit Sim City gespeeld, the Sims? Roller Coaster Tycoon? Enz. enz.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:11 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Dat een-eigen-wereld-creëren verhaal klonk inderdaad een beetje autistisch, maar dit slaat natuurlijk nergens op
Heb al deze games gespeeld en zeg ook niet dat het autistisch isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is er autistisch aan? We creëren zo vaak eigen werelden in games. Nooit Sim City gespeeld, the Sims? Roller Coaster Tycoon? Enz. enz.
Moah, het is wat te makkelijk gezegd. Het is meer dat je af en toe een wereld wilt waar je het helemaal zelf voor het zeggen hebt zonder input van anderen. Wil niet zeggen dat je niet ook gewoon een totaal normaal 'echt' leven hebt en wiltquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Heb al deze games gespeeld en zeg ook niet dat het autistisch is
Ik zeg alleen dat het een beetje autistisch klonk.
Een eigen wereld proberen te creëren waarin je bent afgezonderd van anderen...
Dit is toch echt wel echt iets waar autisten vaak behoefte aan hebben.
Wees blij, dan komt het tenminste dit decennium nog uit, en met een minimum aan bugs.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi ruk, GTA V zal wel gemaakt zijn voor de Xbox 360 en zal dus niet te spelen zijn op de nieuwe Xbox One.
Ik heb gewoon via ideal betaald, was 38 euro ofzo mhihihquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
U heeft aangegeven akkoord te gaan met een vooruitbetaling per acceptgiro. Daarom verzoeken wij u om ¤ 51.90 over te maken op rekeningnummer 809 811, t.n.v. Wehkamp Finance B.V. te Zwolle onder vermelding van uw klantnummer.
Wehkamp
Zoals verwacht?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi ruk, GTA V zal wel gemaakt zijn voor de Xbox 360 en zal dus niet te spelen zijn op de nieuwe Xbox One.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |