Dat is jouw mening uiteraard.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:14 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat weet ik wanneer ik het einde van het verhaal heb gezien. al die bullshit acties die je moet uitvoeren voor achievementsen je hebt er ook geen moer aan. meest waardeloze uitvinding ooit, vroeger kreeg je iets extra's (james bond kostuum in mgs
) nu krijg je een achievement. jeej.
in de trailer van franklinquote:Op maandag 20 mei 2013 07:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja? die heb ik gemist denk ik.
Zag wel vrachtwagens met oplegger, bussen, en buggy's
Hier ook een beetje dat probleem. Het is niet dat ik games saai vind worden, ik ben ook erg benieuwd na de nieuwe generatie consoles en misschien ga ik de PS4 op de launch halen, maar het lijkt tegenwoordig alleen maar shooters, shooters, en shooters te zijn. Nu vind ik shooters wel leuk, maar het speelt zowat allemaal in deze tijd af.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik ben ook al lang niet meer een echte diehard gamer. Vroeger zou ik het weleens gedaan kunnen hebben hoor, maar nu echt niet meer.
Ik ben idd nu ook gewoon een casual gamer. Gewoon een paar games per jaar en ik vind het wel weer goed. Ik kijk ook echt alleen maar uit naar GTA V en Fallout 4. De rest boeit me echt totaal niks meer
Dat verschilt van mens tot mens. De sandbox kan me gestolen worden, kom maar op met het verhaalquote:Op maandag 20 mei 2013 23:22 schreef Ties02 het volgende:
Mooie van GTA is dat je je eindeloos kan vermaken zonder die main storyline of multiplayer
Ik speel nu weer RDD, man die random events zijn verslavendquote:Op maandag 20 mei 2013 23:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat verschilt van mens tot mens. De sandbox kan me gestolen worden, kom maar op met het verhaal
Ik heb juist zin in die sandbox... Lekker die verlaten gebieden doorzoeken (wat helaas in IV niet kon).quote:Op maandag 20 mei 2013 23:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat verschilt van mens tot mens. De sandbox kan me gestolen worden, kom maar op met het verhaal
Je hebt zoveel mogelijkheden in zo'n game; Hoe spelen jullie nou GTA?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:22 schreef Ties02 het volgende:
Mooie van GTA is dat je je eindeloos kan vermaken zonder die main storyline of multiplayer
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Voor mij is het die sandbox-setting, die mij zo enorm aanspreekt. Het meest geniale van GTA vind ik
politieachtervolgingen, vliegen, van gebouwen springen, verschillende tractors aan elkaar kopppelen en proberen zo hard mogelijk te botsen, en zulks soort ongein
Die heb ik gisteravond toevallig nog even gespeeld. Het is idd niet zo leuk, omdat mensen elkaar maar blijven neer schieten. Het zou leuker zijn als je met elkaar gaat vliegen ofzo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:09 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Aaarhg! Ik wil het spelen! en als ik het niet kan spelen wil ik op zijn minst gameplay zien, en anders op zijn minst info of mooie plaatjes
Maar even voortbordurend hierop:
[..]
Je hebt zoveel mogelijkheden in zo'n game; Hoe spelen jullie nou GTA?
Voor mij is het die sandbox-setting, die mij zo enorm aanspreekt. Het meest geniale van GTA vind ik
politieachtervolgingen, vliegen, van gebouwen springen, verschillende tractors aan elkaar kopppelen en proberen zo hard mogelijk te botsen, en zulks soort ongein
GTA multiplayer heeft me eigenlijk nooit geinteresseerd en die dingen als alle 200 duiven vinden en schieten vind ik maar onzin. Storyline begin ik wel altijd aan, maar wordt voor mij na een tijdje een beetje saai en eentonig. Ik hoop en denk dat dat in GTA V wel verbeterd wordt!
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef _NZT_ het volgende:
Komt nu weer zo'n periode aan dat elke game me niet kan boeien... Ik moet nu gewoon GTA V hebben
Volledig mee eens. Speel hem hier elke week nog wel een keer. Beetje doelloos rondknallen onlinequote:Op maandag 20 mei 2013 23:22 schreef Ties02 het volgende:
bevestigd of gewoon rumour.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoor net dat er een klein stukje gameplay getoond gaat worden tijdens de Xbox onthulling!
als je een mening hebt moet je maar lekker naar NWS ja, hier tolereren we dat niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |