Die Michael heeft kinderenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Yi-Long het volgende:
Zitten er dit keer trouwens wel kinderen in, of is dat nog steeds een taboe...!?
Denk het niet. Als ze er wel in zitten mag je ze toch niet vermoorden. Net zoals je honden niet vermoorden kan denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Ik bedoelde meer kinderen als NPC, oftewel met je 4x4 over kinderwagen heen enzo...!?
Mjah, qua PR begrijp ik dat wel uiteraard, want je wilt niet weer dat de hele media over je heen valt omdat je een game hebt gemaakt waarin je kinderen kunt vermoorden enzo...quote:Op zondag 19 mei 2013 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Denk het niet. Als ze er wel in zitten mag je ze toch niet vermoorden. Net zoals je honden niet vermoorden kan denk ik.
Dat zal me wel wat lijken... Lekker kindjes scheppen met de bullbarquote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Ik bedoelde meer kinderen als NPC, oftewel met je 4x4 over kinderwagen heen enzo...!?
Mwah, of er gewoon een ontvoerings-optie in doen, waarmee je snel extra geld kunt verdienen. Even de poedel of peuter van een rijke tante ontvoeren, wegkomen, onderduiken, afspraak maken voor geld-aflevering, etc etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef Kikopuz het volgende:
Baby's van moeders afpakken en van een skyscraper afgooien... Klinkt toch een beetje gemeen.
Gewoon mensen dood maken met een kettingzaag klinkt ook wel gemeenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:02 schreef Kikopuz het volgende:
Baby's van moeders afpakken en van een skyscraper afgooien... Klinkt toch een beetje gemeen.
Zat al semi-ontvoeren in Red Dead Redemption. Lekker met de lasso mensen pakken en mee nemen achterop je paardje. Ergens neerdumpen en in de fik zittenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, of er gewoon een ontvoerings-optie in doen, waarmee je snel extra geld kunt verdienen. Even de poedel of peuter van een rijke tante ontvoeren, wegkomen, onderduiken, afspraak maken voor geld-aflevering, etc etc.
Je hebt er wel zin in hè?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, of er gewoon een ontvoerings-optie in doen, waarmee je snel extra geld kunt verdienen. Even de poedel of peuter van een rijke tante ontvoeren, wegkomen, onderduiken, afspraak maken voor geld-aflevering, etc etc.
Mwahh minderquote:Op zondag 19 mei 2013 22:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gewoon mensen dood maken met een kettingzaag klinkt ook wel gemeen
voor de trein droppen was een trophyquote:Op zondag 19 mei 2013 22:07 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zat al semi-ontvoeren in Red Dead Redemption. Lekker met de lasso mensen pakken en mee nemen achterop je paardje. Ergens neerdumpen en in de fik zitten
Volgens mij probeerde ik dat een keer, maar toen duurde het me te lang voor de trein kwam, dus ik denk dat ik hem/haar toen maar heb afgeknald.quote:
zou tof zijn, maar de fiets zit er wel weer in toch? vond het lekker cruisen door los santosquote:Op zondag 19 mei 2013 22:51 schreef Yi-Long het volgende:
Bij deze nogmaals de wens dat we in GTA5 paardje kunnen rijden voor een originele drive-by in the hood....
Hoezo niet? Het kan toch ook in Red Dead Redemption?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Denk het niet. Als ze er wel in zitten mag je ze toch niet vermoorden. Net zoals je honden niet vermoorden kan denk ik.
Tja, er zullen dan wel protesten tegen gaan komen denk ik etc.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:11 schreef Poederman1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het kan toch ook in Red Dead Redemption?
Ja want honden vermoorden is veel erger dan mensen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tja, er zullen dan wel protesten tegen gaan komen denk ik etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |