Ze dachten gewoon "Ey, we doen er een petje van 30,- bij, kan de prijs ook omhoog" aangezien al die petten zoveel kosten. Kreeg je trouwens bij de CE van GTA IV niet een of andere tas en een sleutelhanger?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of je het ervoor over hebt of niet. Je bent het toch wel met mij eens dat een CE van 150 euro wel wat meer mag bevatten dan een pet van 2 euro en een mappie?
Laten we stellen dat de prijs zou kloppenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of je het ervoor over hebt of niet. Je bent het toch wel met mij eens dat een CE van 150 euro wel wat meer mag bevatten dan een pet van 2 euro en een mappie?
Oh dat is wel tof jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze dachten gewoon "Ey, we doen er een petje van 30,- bij, kan de prijs ook omhoog" aangezien al die petten zoveel kosten. Kreeg je trouwens bij de CE van GTA IV niet een of andere tas en een sleutelhanger?
edit:
[ afbeelding ]
Dat vind ik toffer eigenlijk dan zo'n petje en die DLC.
Dit vind ik via google..quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof ja
wat hadden ze bij San Andreas dan ?
Wat een naaierij!quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga voor de special edition
http://www.zavvi.nl/elysium.search?search=gta+v
Voor de Xbox One is GTA weggehaald, en de Collectors editions zijn er bij gekomen
¤187,50![]()
Vind het verschil tussen de special en de collectors edition erg meevallenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een naaierij!Voor ¤99.99 kun je de Collector's Edition bij de Bart Smit halen. Ik ga voor de Special Edition.
GOOD GOD 0_0 Als ze die prijs blijven hanteren dan ga ik voor de Collector's Edition.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een naaierij!Voor ¤99,99 kun je de Collector's Edition bij de Bart Smit halen. Ik ga voor de Special Edition.
Gelijk bestellen dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
GOOD GOD 0_0 Als ze die prijs blijven hanteren dan ga ik voor de Collector's Edition.
Klopt, maar toch weer ¤20,- en ik hoef geen pet of security deposit bag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vind het verschil tussen de special en de collectors edition erg meevallen
Bronquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom bestellen jullie nou al het spel aangezien het voor de oude generatie consoles is, terwijl die ook op de nieuwe komt.
Omdat ik geen PS4 heb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom bestellen jullie nou al het spel aangezien het voor de oude generatie consoles is, terwijl die ook op de nieuwe komt.
Hmmm, die beschrijving bij GTA V op de site van Bart Smit:quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een naaierij!Voor ¤99,99 kun je de Collector's Edition bij de Bart Smit halen. Ik ga voor de Special Edition.
quote:Speel met maar liefst drie hoofdpersonages in Grand Theft Auto V voor de PlayStation 3! Speel bijvoorbeeld als de Latijns-Amerikaans Albert de Silva die ooit lid was van een misdaadfamilie in Vice City.
Veel te duur manquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef YazooW het volgende:
Hmmm 99 pleuro voor de Collector's Edition, is eigenlijk best wel te doen.
WTFquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hmmm, die beschrijving bij GTA V op de site van Bart Smit:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik vind het echt heel nep dat Rockstar ook van die pre-order bonussen weggeeft en DLC bij de special editions doet.
What?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hmmm, die beschrijving bij GTA V op de site van Bart Smit:
[..]
Wat had je dan verwachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef budvar het volgende:
Je kan hem bij bartsmit niet eens echt bestellen alleen maar reserveren.
Wat is daarmee dan? Was toch allang bekend?quote:
Dat ik toch wel een order zou kunnen plaatsen, bij bol.com kan dat tenminste wel.quote:
Je maakt een grap toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef budvar het volgende:
[..]
Wat is daarmee dan? Was toch allang bekend?
Oh naja het principe is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat ik toch wel een order zou kunnen plaatsen, bij bol.com kan dat tenminste wel.
Nou nee, ik las een beetje over de naam heen maar ik zie het nuquote:
Okequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:23 schreef budvar het volgende:
[..]
Nou nee, ik las een beetje over de naam heen maar ik zie het nu![]()
Dacht dat het over zijn verleden ging.
Nou er stond duidelijk dat het geen bestelling was maar dat ik geïnformeerd word als ie beschikbaar is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh naja het principe is toch hetzelfde?
Die ingame dingen, zijn die ook te verkrijgen zonder een van die twee te kopen voor meer geld?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef maxburger het volgende:
Voor de duidelijkheid, de collector's edition heeft als enige extra's de real life items. Alle ingame dingen zitten ook bij de premium versie.
Vergeet mijn vorige post.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die ingame dingen, zijn die ook te verkrijgen zonder een van die twee te kopen voor meer geld?
Of weet je dat niet
Is volgens mij op dit moment alleen aangekondigd voor ps3 en Xbox360.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:59 schreef Roces18 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer je hem kunt bestellen voor de ps4? Of kan je de ps3 versie ook op de ps4 spelen?
(sorry volg het al een tijdje niet meer)
Analisten hebben gekeken naar gemiddelde tijd tussen release voor consoles en pc van GTA V, dan zou eventuele release voor PS4 rond 4 juli 2014 zou plaatsvindenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:59 schreef Roces18 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer je hem kunt bestellen voor de ps4? Of kan je de ps3 versie ook op de ps4 spelen?
(sorry volg het al een tijdje niet meer)
en bart smit heeft inmiddels de prijs van de CE ook verhoogdquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef budvar het volgende:
Je kan hem bij bartsmit niet eens echt bestellen alleen maar reserveren.
Ik zie het ja 120¤ nu, daarom wou ik hem gelijk ook bestellen en niet alleen reserveren. Ze zullen gister wel aardig wat reserveringen hebben gehad denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
en bart smit heeft inmiddels de prijs van de CE ook verhoogd
Ik zit te twijfelen, ik heb wel 100¤ voor de CE over en ik heb nog 22,50¤ korting.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heu bol heeft de special edition er ook op staan. Gereserveerd
Tja, als je zo'n pet wil dragen en zo'n hoes wil hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:07 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen, ik heb wel 100¤ voor de CE over en ik heb nog 22,50¤ korting.
En die auto en motor en niko en die elektrische auto in de mp.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, als je zo'n pet wil dragen en zo'n hoes wil hebben
Dan moet je de CE halenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:24 schreef budvar het volgende:
[..]
En die auto en motor en niko en die elektrische auto in de mp.
CE besteldquote:
Tering, ik dacht dat hij dit jaar nog wel zou uitkomen. Anyway dat word even een 2e hands ps3 op de kop tikken dan voor knakenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:14 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Analisten hebben gekeken naar gemiddelde tijd tussen release voor consoles en pc van GTA V, dan zou eventuele release voor PS4 rond 4 juli 2014 zou plaatsvinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |