Architectuur van consoles verschillen enorm. Next gen ligt zeer dichtbij PC architectuur, en aangezien Rockstar nog geen release voor pc heeft aangekondigd zal ik die hoop nu nog maar even opgevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:25 schreef Giester het volgende:
Stiekem hoop ik echt dat GTA V ook naar de Next-Gen consoles komt!
Zou een beetje zonde zijn om GTA V te hebben en dan 2 maanden later een nieuwe console waar ik hem niet op kan spelen.
Inderdaad. PS4, X-One en de PC is allemaal x86 architectuur. Dus wellicht een gelijktijdige release voor de powerhousenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Architectuur van consoles verschillen enorm. Next gen ligt zeer dichtbij PC architectuur, en aangezien Rockstar nog geen release voor pc heeft aangekondigd zal ik die hoop nu nog maar even opgeven
Dan speel je hem toch gewoon uit op de huidige generatie console..quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef DSS24 het volgende:
Het zou wel fucking gaar zijn om GTA5 te kopen voor huidige xbox en een paar maanden later de One in huis te hebben die GTA5 niet af kan spelen... En ik ga GTA5 zeker niet twee keer kopen
Ja dat is wel zo maar dan moet ik twee consoles bij mijn tv aansluiten en dan gebruik ik de oude puur alleen voor GTA5.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan speel je hem toch gewoon uit op de huidige generatie console..
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is
Dit dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef DSS24 het volgende:
Ja of zo van, ik heb 9 jaar geleden de iphone 6 gekocht en nu komt er een dik spel voor uit die niet op de iPhone 7 gespeeld kan worden die over een paar maanden uitkomt waar allemaal vette spellen voor uit komen en nu moet ik ze beide blijven gebruiken.
Is niet backward compatible...sommige oude games kan je opnieuw kopen aan de hand van de nieuwe stream dienstquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:20 schreef Faazz het volgende:
Ja, zo van ik heb vorige week een iphone6 gekocht maar volgende week ligt iphone7 in de winkel nu moet ik die ook hebben!
Als of de graphics nu in eens zwaar teleurstellend zouden zijn als je hem net voor de PS4 gekocht heb terwijl hij daarna voor de next-gen is uitgekomen.
Het maakt geen zak uit, tenzij je nu niks hebt en persé de nextgen wilt aanschaffen. Maar volgens mij heeft sony aangegeven dat hun nieuwe PS ook backward compatible is, dus wat is er nou loos eigenlijk?
Ik San Andreas. VCS nooit uitgespeeld. Ik heb net "All we had to do was follow the damn train, CJ" gehaald na drie keer hahaha.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:18 schreef Ties02 het volgende:
Ben nu GTA Vice City Stories aan het uitspelen op de PS2![]()
Wat is Lance een eikel zeg
Best leuke missies wel in VCS, redelijk wat variëteitquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:46 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik San Andreas. VCS nooit uitgespeeld. Ik heb net "All we had to do was follow the damn train, CJ" gehaald na drie keer hahaha.
De 360 is toch ook x86 architectuur? GTA 5 zal daar vast op ontwikkeld zijn dus zou het waarschijnlijk slechts een kwestie van graphics oppoetsen zijn..quote:
Nein.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef eight het volgende:
[..]
De 360 is toch ook x86 architectuur? GTA 5 zal daar vast op ontwikkeld zijn dus zou het waarschijnlijk slechts een kwestie van graphics oppoetsen zijn..
Neen, de Xbox360 is een IBM PowerPC architectuur.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef eight het volgende:
[..]
De 360 is toch ook x86 architectuur? GTA 5 zal daar vast op ontwikkeld zijn dus zou het waarschijnlijk slechts een kwestie van graphics oppoetsen zijn..
Denk ik wel, dit zal wel een speciale map zijn. Staat ook bij dat er vanalles op is aangegeven waar je dingen kunt vinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:31 schreef Ties02 het volgende:
Haha vet, maar je krijgt toch sowieso wel een map bij je game?Heb ze allemaal vanaf III
Ik ga voor de Collectors Editionquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:23 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat GTA forum zullen ze wel weer leuke dingen kunnen met die stukjes van de map.
Afzeggen....quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:37 schreef Ties02 het volgende:
Die Los Santos pet!Fucking baas
Kut dat ik mijn game al besteld heb..
Erg vet allemaal, alleen zijn die special editions altijd zo peperduur. 60 Euro voor een game vind ik al verrekte veel geld, om dan nog eens 40 Euro extra af te tikken voor wat leuke hebbedingetjes erbij is me net iets te veel van het goede.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik ga voor de Collectors Edition
[ afbeelding ]
Exemplaar van Grand Theft Auto V.
Steelbook met exclusieve artwork.
Blueprint map – groote: 21.5″ x 26.75″.
Special ability boost: elke special ability bar van de personages genereert 25% sneller.
Stunt Plane Trials: additionele uitdagingen voor het vliegtuig in Los Santos en Blaine County.
Bonus outfits, tattoos en meer, dit is te vinden in de garderobe.
Extra wapens: Als je Ammunation bezoekt dan krijg je gratis extra wapens; de Pistol .50, Bullpup shotgun en hammer
GTA V Securty Deposit Bag met het logo.
GTA V New Era 9FIFTY cap.
Klassieke GTA personages voor de multiplayer.
Unieke voertuigen en extra garage; spelers krijgen bij het starten van de game in de garage standaard de Hotknife hotrod en de CarbonRS sportmotor. In de multiplayer de high-end Khamelion electric car.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |