quote:
Zo'n trui kreeg ik altijd voor m'n verjaardag van m'n oma en dan moest ik van m'n moeder zeggen dat ik er blij mee was.quote:
quote:
Giel trekt hem gewoon vrijwillig aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zo'n trui kreeg ik altijd voor m'n verjaardag van m'n oma en dan moest ik van m'n moeder zeggen dat ik er blij mee was.
Recalcitrant mannetje jij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zo'n trui kreeg ik altijd voor m'n verjaardag van m'n oma en dan moest ik van m'n moeder zeggen dat ik er blij mee was.
Idd, maar het nieuwe album lijkt mij eerlijk gezegd niet veel aan.quote:
Ik hoorde van de week een nummer ervan, weet bij god niet meer welke, maar dat klonk echt lekker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, maar het nieuwe album lijkt mij eerlijk gezegd niet veel aan.
beter dan de francofielquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie Zwagerman al zitten. Er is geen ontkomen aan.
Ik ben sowieso meer fan van enkele nummers van ze dan hele albums.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week een nummer ervan, weet bij god niet meer welke, maar dat klonk echt lekker.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie Zwagerman al zitten. Er is geen ontkomen aan.
oh die is allang niet geweest toch?quote:
Daar had Giel het over netquote:
Nee, dat was dat Jeroen Pauw de vrouw van David Beckham verkracht had.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
Ik hoorde laatst dat David Beckham een pauw verkracht had
In een woonboot?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
Ik hoorde laatst dat David Beckham een pauw verkracht had
ze zouden er aan het kruis genageld voor moeten wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:38 schreef alors het volgende:
Wat een lelijke mensen op dat bijbelse schilderij
Die Maria deed me denken aan die uit die rolstoel van Little Britainquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zouden er aan het kruis genageld voor moeten worden
Neequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Godsamme iedereen weet toch wel wat een bleekveld ook wel "de bleeke" is...
Woon jij in de Bavo-kerk?quote:
Is zijn leesbril.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef Latert het volgende:
Waarom moet die bril zo ver op zijn neus...
nietquote:
Multifocaal moet Joost nog ontdekken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef Latert het volgende:
Waarom moet die bril zo ver op zijn neus...
Toch weet hij wel veel overbodige feitjes!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef BlueMage het volgende:
Dat gezeur over kunst. Ik vind het al niet boeiend en om de één of andere reden heb ik een gruwelijke hekel aan die Zwagerman.
Ik vind hem geweldigquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef BlueMage het volgende:
Dat gezeur over kunst. Ik vind het al niet boeiend en om de één of andere reden heb ik een gruwelijke hekel aan die Zwagerman.
Hij is de klokkenluider van de bavo-kerk.quote:
"You don't get rich writing science fiction. If you want to get rich, you start a religion." - L. Ron Hubbard (Scientology)quote:
quote:
Hebben jullie nooit met jullie moeders/oma's gepraat?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd niet zo van schilderkunst.
Nee joh, die van Joost Prinsenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef Latert het volgende:
[..]
De leesbril van Pauw is nog altijd de beste.
En witte schilderijen, witte?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over de onderbroeken natuurlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat doet die Vogue mevrouw op de achtergrond? Komt die over Beckham praten?
Nee nooit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nooit met jullie moeders/oma's gepraat?
Hij creëert zo een stukje imago.quote:
Whehequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet je eens proberenquote:
Voldoende.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Witte melkmeisjes eventueel, maar verder ga ik niet.
Uhh, okee..quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nooit met jullie moeders/oma's gepraat?
Niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Röntgren fluorescente spectrometrie analyse is nou niet het toonbeeld van een lastige term...
Alleen Herman Pleij kan dat nog beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
Het voordeel van Joost is dat Matthijs zijn klep een beetje dicht moet houden.
Eerst Jak.quote:
Om het te typen is lastigerquote:
Ik snap de ballen van dat soort dingenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Om het te typen is lastigermaar moeilijk is het niet.
Het zijn vier woorden die ik denk ik wel ongeveer dagelijks gebruikquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap de ballen van dat soort dingen
Er zijn heel veel jaren voorbijgegaan totdat ik die woorden zag en vandaag was de eerste keer denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het zijn vier woorden die ik denk ik wel ongeveer dagelijks gebruik
Buro sportquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef Latert het volgende:
Jakhals is toch een beetje een opstapje naar iets beters, zoals een eigen programma...
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Röntgenfluorescentiespectrometriequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Al snap ik niet hoe je met x-rays fluorescente spectrometrie doet? En al helemaal niet hoe je het moet analyseren
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn heel veel jaren voorbijgegaan totdat ik die woorden zag en vandaag was de eerste keer denk ik
Na maar die durf ik hier niet te postenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]maarja jij zal wel weer andere woorden gebruiken die ik niet ken.
Giel Beelen zit er al een tijdje hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Omg daar zit een leuke man geloof ik
Giel Beelen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Omg daar zit een leuke man geloof ik
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Giel Beelen zit er al een tijdje hoor
Sopranos > Breaking Badquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
breaking bad > gam,e of thrones & spartacus
Maar wel veel knapperquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:49 schreef henkde_j het volgende:
Zij heeft dezelfde stem als Trijntje Oosterhuis
Nee, een kind met cariës.quote:
oeh dat zal dan denk ik wel licht van een vrij korte golflengte teweeg brengen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef starla het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Röntgenfluorescentiespectrometrie
Carice heeft geen kind.quote:
sopranos verliest punten door de allerlaatste aflevering..quote:
Is toch het aller eerste internet filmpje. In een kantoor waar iemand laat zien dat de koffie is doorgelopen.quote:
Was een subtiele verwijzing naar Alles is Familie, maar ik ben schijnbaar een wijf dat ik die film gezien hebquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Carice heeft geen kinderen, hij heeft met Anna, maar geen kinderen.
Die sla ik dan ook even over.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:50 schreef superniger het volgende:
Is er een film waarin Anna Drijver niet naakt in gaat?
Ohja zulke bagger kijk ik niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Was een subtiele verwijzing naar Alles is Familie, maar ik ben schijnbaar een wijf dat ik die film gezien heb.
In een universiteit was dat jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is toch het aller eerste internet filmpje. In een kantoor waar iemand laat zien dat de koffie is doorgelopen.
Q&Q Hamelen Florisquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:50 schreef Latert het volgende:
Buitenlandse series >>>>>>>>>>> Nederlandse series
Ja, ik dacht al.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Homeland seizoen is allang af Matthijs.
Homeland schijnt wel goed te zijn, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Homeland seizoen is allang af Matthijs.
Breaking Bad verliest punten door vliegtuigramp scene en Sopranos ending was geniaal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sopranos verliest punten door de allerlaatste aflevering..
dus breaking bad > sopranos
S1 wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Homeland schijnt wel goed te zijn, toch?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik wil deze spelen, draakjes![]()
[ afbeelding ]
ga je dan ook naakt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik wil deze spelen, draakjes![]()
[ afbeelding ]
Je weet maar van nooit, misschien gaat de laatste aflering van breaking bad ook teleurstellen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sopranos verliest punten door de allerlaatste aflevering..
dus breaking bad > sopranos
Boardwalk Empire moet ik nog eens zien, heb alleen de eerste vier afleveringen gezien en die vond ik heel leuk. Maar toen vergeten verder te kijken.quote:
Deze discussie is idd niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef OProg het volgende:
Hoe kan het dat nog niemand over Spangas is begonnen???
Ja waarom zit Guillermo Hilversum hier niet bij?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef OProg het volgende:
Hoe kan het dat nog niemand over Spangas is begonnen???
nu ben je gewoon aan het trollenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:52 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Breaking Bad verliest punten door vliegtuigramp scene en Sopranos ending was geniaal.
Herman Kortekaasquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:53 schreef starla het volgende:
Peppi en kokki hoor die Giel en die Mikaesque homo naast hem.
S2 beter, behalve het eind.quote:
Bluh, nee. Langdradig, man. In die fabriek, die gozer met die snor in het donker was te slecht.quote:
Ik ook zo ongeveer qua echt volgen van Amerikaanse series.quote:
+1quote:
Dat is pas een kut serie, einde van eerste seizoen ging nergens over.quote:
Vanmiddag nog gekeken, Criminal Minds.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Na CSI, Lost, 24 en Criminal Minds kijk ik nog naar GoT en verder niks eigenlijk.
Dat was echt weer 24 niveau.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bluh, nee. Langdradig, man. In die fabriek, die gozer met die snor in het donker was te slecht.
He wat? Toch een nieuw seizoen? Ik dacht dat er alleen nog een film zou komen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat was echt weer 24 niveau.
Al is 24 natuurlijk badass, en het krijgt een nieuw seizoen
Mei volgend jaar, ik ben aan het aftellen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat was echt weer 24 niveau.
Al is 24 natuurlijk badass, en het krijgt een nieuw seizoen
Eens. Al kan ik het t/m seizoen 3 nog wel handelen.quote:
Een nieuw seizoen met 13 afleveringen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
He wat? Toch een nieuw seizoen? Ik dacht dat er alleen nog een film zou komen?
Daarvan heb ik alleen de eerste twee seizoenen gezien. Werd een beetje teveel van hetzelfde.quote:
Ik ken al die series niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Na CSI, Lost, 24 en Criminal Minds kijk ik nog naar GoT en verder niks eigenlijk.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Een nieuw seizoen met 13 afleveringen.
En Jack Bauer is terug
Tweede helft was wel lachen. Jack helemaal gekquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mei volgend jaar, ik ben aan het aftellen.
Over series met een dramatisch laatste seizoen gesproken, trouwens.
Als in slecht?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef Buitendam het volgende:
Niveautje A-team was dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tweede helft was wel lachen. Jack helemaal gek
Jack was wel stoer in s8, gewoon schijt aan allesquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mei volgend jaar, ik ben aan het aftellen.
komt ook een nieuw seizoen vanquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Martinello het volgende:
Doe mij maar Arrested Development, beste comedy ooit
Van de Vara moet je lachen om Paul de Leeuw, niet om seriesquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Tussen al die series die ze lieten zien zat geen 1 comedy trouwens, of wel?
Nog niets van gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:57 schreef Copycat het volgende:
Sopranos , The Wire, Breaking Bad en Treme.
In alle vier een hoofdrol. Uiteraard.
Daar wil ik wel een hoofdrol in spelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
En waarom wordt Californication niet genoemd?
Omdat het een kut serie is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
En waarom wordt Californication niet genoemd?
Twin Peaksquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
24 niet noemenBy far de beste serie ooit!
2equote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nog niets van gezien.
Welke moet ik écht doen?
Dat is Two And A Half Men t/m S7quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Martinello het volgende:
Je verstaat er alleen weinig van, lezen is een stuk makkelijker.quote:
Wire en daarna Breaking Badquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nog niets van gezien.
Welke moet ik écht doen?
Allemaal! Maar als ik echt moet kiezen: The Wire.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Nog niets van gezien.
Welke moet ik écht doen?
All in the familyquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Martinello het volgende:
Eens, heb vandaag nog naar een docu erover gekeken (zie Arrested Development topic op Fok)quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:58 schreef Martinello het volgende:
Goeie grapquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is Two And A Half Men t/m S7
Dan liever the Big Bang Theory.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ehhh..... nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En praten over gevoelensquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:00 schreef danos het volgende:
Jezus laat acteurs geen verhaal vertellen zonder script, stuk voor stuk onbegrijpelijk gehakkel en gehaper.
Dennis the Pennis tegen Demi Moore :quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:59 schreef superniger het volgende:
Zijn er ook Nederlandse actrices die niet naakt zijn gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |