quote:
Zo'n trui kreeg ik altijd voor m'n verjaardag van m'n oma en dan moest ik van m'n moeder zeggen dat ik er blij mee was.quote:
quote:
Giel trekt hem gewoon vrijwillig aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zo'n trui kreeg ik altijd voor m'n verjaardag van m'n oma en dan moest ik van m'n moeder zeggen dat ik er blij mee was.
Recalcitrant mannetje jij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zo'n trui kreeg ik altijd voor m'n verjaardag van m'n oma en dan moest ik van m'n moeder zeggen dat ik er blij mee was.
Idd, maar het nieuwe album lijkt mij eerlijk gezegd niet veel aan.quote:
Ik hoorde van de week een nummer ervan, weet bij god niet meer welke, maar dat klonk echt lekker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, maar het nieuwe album lijkt mij eerlijk gezegd niet veel aan.
beter dan de francofielquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie Zwagerman al zitten. Er is geen ontkomen aan.
Ik ben sowieso meer fan van enkele nummers van ze dan hele albums.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week een nummer ervan, weet bij god niet meer welke, maar dat klonk echt lekker.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie Zwagerman al zitten. Er is geen ontkomen aan.
oh die is allang niet geweest toch?quote:
Daar had Giel het over netquote:
Nee, dat was dat Jeroen Pauw de vrouw van David Beckham verkracht had.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
Ik hoorde laatst dat David Beckham een pauw verkracht had
In een woonboot?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef UncleDolan het volgende:
Ik hoorde laatst dat David Beckham een pauw verkracht had
ze zouden er aan het kruis genageld voor moeten wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:38 schreef alors het volgende:
Wat een lelijke mensen op dat bijbelse schilderij
Die Maria deed me denken aan die uit die rolstoel van Little Britainquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zouden er aan het kruis genageld voor moeten worden
Neequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Godsamme iedereen weet toch wel wat een bleekveld ook wel "de bleeke" is...
Woon jij in de Bavo-kerk?quote:
Is zijn leesbril.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef Latert het volgende:
Waarom moet die bril zo ver op zijn neus...
nietquote:
Multifocaal moet Joost nog ontdekken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef Latert het volgende:
Waarom moet die bril zo ver op zijn neus...
Toch weet hij wel veel overbodige feitjes!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef BlueMage het volgende:
Dat gezeur over kunst. Ik vind het al niet boeiend en om de één of andere reden heb ik een gruwelijke hekel aan die Zwagerman.
Ik vind hem geweldigquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef BlueMage het volgende:
Dat gezeur over kunst. Ik vind het al niet boeiend en om de één of andere reden heb ik een gruwelijke hekel aan die Zwagerman.
Hij is de klokkenluider van de bavo-kerk.quote:
"You don't get rich writing science fiction. If you want to get rich, you start a religion." - L. Ron Hubbard (Scientology)quote:
quote:
Hebben jullie nooit met jullie moeders/oma's gepraat?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd niet zo van schilderkunst.
Nee joh, die van Joost Prinsenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef Latert het volgende:
[..]
De leesbril van Pauw is nog altijd de beste.
En witte schilderijen, witte?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik houd niet zo van schilderkunst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |