Dat leek mij ook logischer, inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 21:12 schreef rubbereend het volgende:
je kan toch beter drie munten overhouden en die over alle drie de antwoorden inzetten? Zit je altijd goed
Ja, ik dacht ook gelijk "hmmz, ik weet niet of ik dat zou doen"quote:Op zondag 2 juni 2013 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Straks zit er een kilo coke in dat kistje en worden ze er bij de douane op het vliegveld uitgepikt
Er moest 1 munt overblijven.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:12 schreef rubbereend het volgende:
je kan toch beter drie munten overhouden en die over alle drie de antwoorden inzetten? Zit je altijd goed
Ja, dus.....quote:
Ik dacht dat eerder ook al eens omdat de koffers van degene die weg moest gepakt waren door iemand van het programma. Die televisietypes zou ik niet zomaar vertrouwen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook gelijk "hmmz, ik weet niet of ik dat zou doen"
Dan ben je pas echt een saboteur.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat eerder ook al eens omdat de koffers van degene die weg moest gepakt waren door iemand van het programma. Die televisietypes zou ik niet zomaar vertrouwen.
jaquote:Op zondag 2 juni 2013 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze 'flashbacks' over die telefoon van Edith, zijn die ooit uitgezonden?
Ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef rubbereend het volgende:
verstond ik nou "ik heb jullie nooit verdenkt"?
quote:
Het is hartstikke spanned, joh! Dat hoor je toch aan die muziek?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:46 schreef Copycat het volgende:
Ik kom net binnenvallen, maar wat een geacteerde spanning!
Je gaat er zelfs slecht van typen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hartstikke spanned, joh! Dat hoor je toch aan die muziek?
De subtiliteit, dat is toch wel een van de grootste pluspunten van deze serie. Ik denk dat ik zo American Horror Story ga kijken. Ook niet subtiel, wel vermakelijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hartstikke spanned, joh! Dat hoor je toch aan die muziek?
Sorry. Hij staat op mijn HD-recorder, is van afgelopen donderdag.quote:
Shit, ik was al een het zoeken.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:54 schreef Copycat het volgende:
Sorry. Hij staat op mijn HD-recorder, is van afgelopen donderdag.
Fuckers!!!!!!! Boren ze je dat ook nog door de neus. Oh wacht......quote:Op zondag 2 juni 2013 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat ze het kistje open zouden doen
Oh was dat fake? Ik dacht dat Rosalie gewoon echt een over het paard getild arrogant kreng was...quote:Op zondag 2 juni 2013 21:54 schreef Copycat het volgende:
Die fake-bitcherigheid ook. Zeg even een paar keer iets over fake-tassen, is leuk voor de kijker!
Het kwam op mij ontzettend (slecht) geacteerd over, die bitcherigheid. Net (...) te veel uitvergroot.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef Leandra het volgende:
Oh was dat fake? Ik dacht dat Rosalie gewoon echt een over het paard getild arrogant kreng was...
al je al denkt dat een mol/saboteur het allemaal zelf bedenkt........kijk maar eens even hoe zowel edith als sylvia met gekruisde armen staan nuquote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef rubbereend het volgende:
ja want door deze formule moest je wel saboteren anders wipt de achte saboteur je.
Ja, Radio Kootwijk isquote:
In de kluis zat een kistje en daarin zat Edith.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef Tijn het volgende:
Was vanavond de finale ofzo? Wat is er gebeurd? Ik heb niks gezien
Onnavolgbaar dus?quote:
Op hoe vaak je de saboteur bij je ranking genoemd had. Alleen degene die in de finale door de andere kandidaten het vaakst als saboteur werd genoemd, Sylvia, deelde sowieso niet mee. Dat is dan weer wat jammer omdat zij wel Edith als saboteur noemde.quote:
Ja, over en uit. Finito. Schluss.quote:
Een reguliere uitzending en een onthullings- en terugkijkuitzending.quote:Dus ze hebben niet een finale gedaan en daarna in een losse aflevering de saboteur bekend gemaakt?
Ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef Copycat het volgende:
Spelen de BN-ers in WIDM eigenlijk ook voor eigen gewin?
Deze bijvoorbeeld:quote:
Het viel me sowieso vanaf het begin op dat Edith raar weinig in beeld kwam en na de foto in de Veronicagids wist ik eigenlijk zeker dat Edith de saboteur isquote:
Dit worden topkijkcijferstwitter:twimmercom twitterde op zondag 02-06-2013 om 22:49:02#sabotage is nr.10 "trending topic" in NL in afgelopen 4 uur. http://t.co/ATzoMWFVAH #twimmer reageer retweet
Maar geen finale dus? Vorige week waren ze nog met z'n 4'en toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een reguliere uitzending en een onthullings- en terugkijkuitzending.
Ik ook. Er stond me iets bij van goede doelen, maar uit wat Googlen blijkt dat de winnaar inderdaad de eigen kas spekt.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef Tijn het volgende:
Ja.
Ik vind het altijd raar als BN'ers voor geld spelen op TV.
Liza werd zonder nominatiegedoe na een opdracht weggestuurd.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar geen finale dus? Vorige week waren ze nog met z'n 4'en toch?
Dus ze hebben een normale uitzending en een finale in 1 aflevering gepropt en daarna ook nog eens de saboteur bekend gemaakt? Komt er nou nog een losse aflevering waarin de groep bij elkaar komt om naar alle sabotageacties te kijken, of hebben ze dat óók in deze aflevering gedaan?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liza werd zonder nominatiegedoe na een opdracht weggestuurd.
Om 20.30 uur is de laatste reguliere uitzending van Sabotage en daarna om 21.30 uur gelijk de ontknoping!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus ze hebben een normale uitzending en een finale in 1 aflevering gepropt en daarna ook nog eens de saboteur bekend gemaakt? Komt er nou nog een losse aflevering waarin de groep bij elkaar komt om naar alle sabotageacties te kijken, of hebben ze dat óók in deze aflevering gedaan?
Huub heeft hier zelf de hint gegevenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voorspelde ik vanaf het begin trouwens, he
quote:
Het duurde vandaag twee uur. In het eerste uur hebben ze nog wat spellen gespeeld, Liza naar huis gestuurd en later zelf de koffers gepakt. In het tweede uur kwamen ze in Nederland samen, moesten de finalisten een pleidooi houden over wie zij dachten dat de saboteur was, mochten de afgevallen kandidaten ook stemmen, is de saboteur bekendgemaakt en is teruggekeken.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus ze hebben een normale uitzending en een finale in 1 aflevering gepropt en daarna ook nog eens de saboteur bekend gemaakt? Komt er nou nog een losse aflevering waarin de groep bij elkaar komt om naar alle sabotageacties te kijken, of hebben ze dat óók in deze aflevering gedaan?
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Huub heeft hier zelf de hint gegeven
[..]
En als je de kijkcijfers van alle uitzendingen bij elkaar optelt is het programma zelfs een groot succes geweest.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:14 schreef Copycat het volgende:
Bij elkaar opgeteld is het best aardig ...
Ik had inderdaad ook heel veel WTF-momenten.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:36 schreef THEDUTCHIE het volgende:
Er waren momenten dat ik dacht: 'WTF!'.
Waaraan dan precies?quote:Daarnaast heb ik begrepen dat deze show voor Talpa een pilot was om naar andere landen te brengen. Dat kon je ook zien aan alles.
Meen je dit nou echt? Waar ben je het hele seizoen geweest?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:36 schreef THEDUTCHIE het volgende:
Ik heb persoonlijk Wie is de mol? op de een of andere manier nooit wat aangevonden. Te ingewikkeld. Te weinig reallife.
Dat is met Sabotage anders. Er zit genoeg reallife in, het is vermakelijk. En mijn inziens makkelijk te begrijpen en te volgen. Er waren momenten dat ik dacht: 'WTF!'. En dat is voor mij een van de belangrijke punten van een programma als deze.
Daarnaast heb ik begrepen dat deze show voor Talpa een pilot was om naar andere landen te brengen. Dat kon je ook zien aan alles. Wat mij betreft mag er een tweede seizoen komen.
Welkom thuis!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
Dus ik heb de laatste twee delen gemist maar ook weer niet?
Vind het wel jammer voor Huub.
Volgende keer beter.
Dankje!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welkom thuis!
Het is terug te kijken via uitzending gemist van SBS/Net5. Mocht je echt willen ...
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, dat was dat. Toen ik door kreeg dat Sylvia (in WIDM termen eigenlijk de winnaar) geen euro kreeg, deed mijn gezicht automatisch. Nee, het is me niet meegevallen, dat Sabotage. Jammer, want het heeft met een minder commercieel karakter (waarvan ik denk dat het ook op de commerciële televisie niet per se nodig is) heeft het best potentie.
Ja, dat vond ik ook heel kromquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, dat was dat. Toen ik door kreeg dat Sylvia (in WIDM termen eigenlijk de winnaar) geen euro kreeg, deed mijn gezicht automatisch. Nee, het is me niet meegevallen, dat Sabotage. Jammer, want het heeft met een minder commercieel karakter (waarvan ik denk dat het ook op de commerciële televisie niet per se nodig is) heeft het best potentie.
Sylvia had natuurlijk mee moeten delen in de winst. Sterker nog, zij had eigenlijk met het meeste geld naar huis moeten gaan omdat zij de saboteur ontmaskerde.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen degene die in de finale door de andere kandidaten het vaakst als saboteur werd genoemd, Sylvia, deelde sowieso niet mee. Dat is dan weer wat jammer omdat zij wel Edith als saboteur noemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |