abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 12:33:54 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_125065843
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het wel echt tof dat je hier zo reageert. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.

Ik ga misschien volgende week nog een keertje kijken, ik hoop dat het dan wat spannender is.
Mee eens. Het valt niet mee al die kritiek om je oren te krijgen en dan toch geduldig uitleggen hoe en wat.
pi_125066864
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het wel echt tof dat je hier zo reageert. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.

Ik ga misschien volgende week nog een keertje kijken, ik hoop dat het dan wat spannender is.
nou, dat beloof ik je!
pi_125071068
Ik vind na een keer Sabotage gezien te hebben je niet kan zeggen het is niks , ik zelf vond het wel leuk , maar echt spannend dus nog niet .
En ik kijk de volgende keer dus gewoon weer , veel succes verder er mee !! ;)
Honesty is the best policy.
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:20:29 #279
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_125071207
Ik heb net de pagina over Sabotage op Net5.nl zitten lezen en ik begrijp dat niemand het spel kan winnen. Het maakt ook niet echt uit of je in de finale belandt of niet. Mocht het zo zijn dat uiteindelijk de groep (dus alle kandidaten, ook degene die naar huis zijn gestuurd) de juiste saboteur aan weten te wijzen, dan krijgen alle kandidaten geld mee. De hoeveelheid hangt af van hoe goed ze de rankings hebben ingevuld. Het zou dus zomaar kunnen dat iemand die de finale niet bereikt uiteindelijk met het meeste geld naar huis gaat. Maar sowieso winnen er een aantal mensen geld en is er geen echte winnaar. Tenzij de groep niet weet wie de saboteur is, dan wint de saboteur. Wat er dan met het geld gebeurt is niet helemaal duidelijk.

Nu snap ik nog minder van het spel dan eerst :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijn op 09-04-2013 19:13:54 ]
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 15:56:14 #280
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125072397
Wie het vaakst goed voorspelt wie de saboteur is, wint het meeste geld, toch?
Nou ja, zodra je er uit ligt kun je geen voorspellingen meer inleveren, dus zul je uiteindelijk wel meedelen, maar vast niet de hoofdprijs vangen.

Ik heb er nog geen seconde van gezien, maar klopt dit een beetje? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_125072971
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:56 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, zodra je er uit ligt kun je geen voorspellingen meer inleveren, dus zul je uiteindelijk wel meedelen, maar vast niet de hoofdprijs vangen.

Ik heb er nog geen seconde van gezien, maar klopt dit een beetje? :?
als een bus
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:13:55 #282
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_125073101
Ik heb de eerste aflevering nu 2x gezien en gun ook deze deelnemers best wel hun luxe doorbetaalde vakantie, maar de rol van de saboteur komt niet echt uit de verf. Die Lange die er nu uit is verraadde gelijk al hoe het niet moet door te vertellen hoe graag 'ie saboteur wilde zijn de rest van de Show, en Hero deed hetzelfde, gelijk al gretig in het eerste spel "saboteurtje willen spelen" voor de fun
Kijk zo speel je geen spel.. :N
pi_125078457
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

als een bus
:o de Bus is weer een ander programma ;)
Alles wat jij vindt is een realiteit
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 18:47:35 #284
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125078463
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb de eerste aflevering nu 2x gezien en gun ook deze deelnemers best wel hun luxe doorbetaalde vakantie, maar de rol van de saboteur komt niet echt uit de verf...
Ik heb geen aandelen en ben meestal best kritisch, maar oordeel je nu niet wat overhaast? :?
Ik kan me voorstellen dat ook de deelnemers nog hun draai moeten vinden. Vergeet niet dat de Mol in seizoen 12 of zo (?) zit.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 18:48:15 #285
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125078485
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:47 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

:o de Bus is weer een ander programma ;)
Een le-gen-da-risch programma! Vooral tóp-deelnemers en eens een keer geen BN-ers. Toen kon dat nog.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:13:01 #286
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_125079463
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, mits de groep uiteindelijk überhaupt de juiste saboteur aanwijst.
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 19:14:49 #287
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125079544
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, mits de groep uiteindelijk überhaupt de juiste saboteur aanwijst.
Ja ok, maar jij stelde dat degene die er het eerst uit ligt de hoofdprijs kan winnen. Dat wordt lastig, want die doet niet meer mee bij het inleveren van nieuwe rankings, dus zal achteraf niet gauw de meeste goeie voorspellingen gedaan hebben.
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 19:15:46 #288
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125079594
Overigens keek ik na seizoen 1 al niet eens meer naar WIDM, dus heb ik er ook niet zo'n mening over. :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:18:40 #289
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_125082662
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja ok, maar jij stelde dat degene die er het eerst uit ligt de hoofdprijs kan winnen.
Nee, ik zei dat het zou kunnen dat iemand die de finale niet heeft gehaald toch met het meeste geld naar huis gaat. En dat is ook zo. Als je eruit ligt kun je geen rankings meer inleveren, maar als je het daarvoor een aantal keer goed had, kun je toch flink cashen en misschien zelfs "winnen" (niet dat er echt een winnaar kan zijn in het scenario dat de saboteur wordt geraden).
  † In Memoriam † dinsdag 9 april 2013 @ 20:22:09 #290
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125082832
Ok, Theoretisch heb je gelijk. Goed gokken is lucratiever dan er zo lang mogelijk in blijven.
pi_125086082
Ik heb de aflevering ook nog even teruggekeken. Vond het maar rommelig. Het begon met een dropping, waarbij Lange Frans al allemaal theorieën had over de kandidaten. Dit betekent dat er al een gezamenlijke reis was, iets waar hij dit op kon baseren. Een beetje een vreemd begin.

Ook de opdrachten vond ik platter dan bij Wie is de Mol? En de platte cast vol met b-artiesten hielp ook niet mee. Knappe mensen in de cast maakt het niet meteen leuk om naar te kijken. Ook hebben we maar weinig van de omgeving gezien, terwijl er bij Wie is de Mol? rondgereisd wordt. En hoe vaak hebben we wel al niet mensen/BN'ers in een villa/huis met camera's gezien?

Huub, wat is nu de verbetering t.o.v. Wie is de Mol? Wat hebben jullie toegevoegd? Ik geef toe dat sommige stukjes best leuk waren, maar het is niet meer dan een rip-off.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 09-04-2013 21:54:31 ]
pi_125094172
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb de aflevering ook nog even teruggekeken. Vond het maar rommelig. Het begon met een dropping, waarbij Lange Frans al allemaal theorieën had over de kandidaten. Dit betekent dat er al een gezamenlijke reis was, iets waar hij dit op kon baseren. Een beetje een vreemd begin.

Ook de opdrachten vond ik platter dan bij Wie is de Mol? En de platte cast vol met b-artiesten hielp ook niet mee. Knappe mensen in de cast maakt het niet meteen leuk om naar te kijken. Ook hebben we maar weinig van de omgeving gezien, terwijl er bij Wie is de Mol? rondgereisd wordt. En hoe vaak hebben we wel al niet mensen/BN'ers in een villa/huis met camera's gezien?

Huub, wat is nu de verbetering t.o.v. Wie is de Mol? Wat hebben jullie toegevoegd? Ik geef toe dat sommige stukjes best leuk waren, maar het is niet meer dan een rip-off.
je vergelijkt nu wel aflevering 1 Sabotage met als laatste referentiekader ruim 220 afleveringen WIDM. Dat is natuurlijk wel een beetje apels met peren.

Als je sommige dingen echt leuk vond, zou ik blijven kijken, want ik kan je vertellen het wordt er niet slechter op.

Wat wij hebben toegevoegd? Een villa vol met camera's en talloze geheimen... om maar iets te noemen
pi_125097114
En opdrachten van de saboteur aan kandidaten..
dag
  woensdag 10 april 2013 @ 14:31:57 #294
394140 Luxuriate
Indulge oneself
pi_125112054
Ik heb de eerste aflevering van dit programma net bekeken. Heb het helemaal gezien en vond het over het geheel gezien ok. Ik zou zeggen, iets teveel letterlijk spelletjes spelen, iets te weinig in het huis meekijken. Als die voice over nou wat minder erdoorheen praat. Maar hopelijk neemt dat wat af als het concept van het spel duidelijk is na een aflevering of 2. Ook jammer dat er bekende Nederlanders inzitten eerlijk gezegd. Gaan we ook geheel WIDM stijl een lijstje van verdenkingen inleveren? ;)
  woensdag 10 april 2013 @ 14:56:52 #295
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_125112853
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik heb geen aandelen en ben meestal best kritisch, maar oordeel je nu niet wat overhaast? :?
Ik kan me voorstellen dat ook de deelnemers nog hun draai moeten vinden. Vergeet niet dat de Mol in seizoen 12 of zo (?) zit.
Misschien wel, en ik blijf zeker wel kijken ook naar het vervolg, als Huub zegt het wordt echt beter geloof ik hem gelijk... ^O^
Wat ik alleen nog niet helemaal snap is waarom Silvia die waszak-opdracht van de saboteur zo verbaasd klakkeloos en zonder vragen heeft uitgevoerd...
Ik zou zeggen rot op met je sms maar dit zou dus voor de eerste keer al met het aanslijmen aan de saboteur te maken hebben om maar niet genomineerd te worden?
pi_125118733
Weet iemand hoe ik de eerste aflevering terug kan kijken in Belgie ? Via de normale site lukt het niet er komt unavailable content te staan. :P
pi_125134696
Misschien via de piratebay. Hint :P

Heb net gekeken het programma ziet er mooi uit en ik ben benieuwd naar aflevering 2.
Alles wat jij vindt is een realiteit
  donderdag 11 april 2013 @ 10:12:53 #298
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_125145388
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:33 schreef Donkey09 het volgende:
Weet iemand hoe ik de eerste aflevering terug kan kijken in Belgie ? Via de normale site lukt het niet er komt unavailable content te staan. :P
Blijf het volgen hier, misschien is er inmiddels wel een liefhebber die de volgende aflevering wil verslaan... c_/
pi_125147745
Ik heb gisteren voor het eerst (omdat m'n vriendin aan het kijken was) even meegekeken en wel een hele aflevering waar dus Lange Frans eruit ging. Tja, wat moet ik zeggen wat ik al niet eerder gezegd heb.

Ik vind het allemaal er te dik bovenop liggen qua reality-programma. En al helemaal als je ziet wat voor kandidaten men ervoor gebruikt. Allemaal BNers die of uitgerangeerd zijn, of die net niet uit gerangeerd zijn en wel wat centjes kunnen gebruiken, redelijk controversieel zijn en dus voor eventuele spannende televisie kunnen zorgen.

Want laten we wel wezen als een Sylvia Geersen,Rosalie van Breemen e.d. in je programma haalt dan kun je niet zeggen dat die nou een programma 'inhoud' kunnen geven. Oh wacht, voormalige Olympische kampioene Inge de Bruin moet daarvoor zorgen.. ;)

Enige frisse gezicht ( en jong,kittig ding) en waarschijnlijk als enige daarvoor gehaald voor een programma als dit is:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 11:35:41 ]
  † In Memoriam † donderdag 11 april 2013 @ 16:30:41 #300
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_125158903
Da's toch Liza, die tv-spelletjesdeelnemer als beroep heeft? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')