Mee eens. Het valt niet mee al die kritiek om je oren te krijgen en dan toch geduldig uitleggen hoe en wat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het wel echt tof dat je hier zo reageert. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Ik ga misschien volgende week nog een keertje kijken, ik hoop dat het dan wat spannender is.
nou, dat beloof ik je!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het wel echt tof dat je hier zo reageert. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Ik ga misschien volgende week nog een keertje kijken, ik hoop dat het dan wat spannender is.
als een busquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:56 schreef Cynix ® het volgende:
Wie het vaakst goed voorspelt wie de saboteur is, wint het meeste geld, toch?
Nou ja, zodra je er uit ligt kun je geen voorspellingen meer inleveren, dus zul je uiteindelijk wel meedelen, maar vast niet de hoofdprijs vangen.
Ik heb er nog geen seconde van gezien, maar klopt dit een beetje?
Ik heb geen aandelen en ben meestal best kritisch, maar oordeel je nu niet wat overhaast?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb de eerste aflevering nu 2x gezien en gun ook deze deelnemers best wel hun luxe doorbetaalde vakantie, maar de rol van de saboteur komt niet echt uit de verf...
Een le-gen-da-risch programma! Vooral tóp-deelnemers en eens een keer geen BN-ers. Toen kon dat nog.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]de Bus is weer een ander programma
Ja, mits de groep uiteindelijk überhaupt de juiste saboteur aanwijst.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:56 schreef Cynix ® het volgende:
Wie het vaakst goed voorspelt wie de saboteur is, wint het meeste geld, toch?
Ja ok, maar jij stelde dat degene die er het eerst uit ligt de hoofdprijs kan winnen. Dat wordt lastig, want die doet niet meer mee bij het inleveren van nieuwe rankings, dus zal achteraf niet gauw de meeste goeie voorspellingen gedaan hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, mits de groep uiteindelijk überhaupt de juiste saboteur aanwijst.
Nee, ik zei dat het zou kunnen dat iemand die de finale niet heeft gehaald toch met het meeste geld naar huis gaat. En dat is ook zo. Als je eruit ligt kun je geen rankings meer inleveren, maar als je het daarvoor een aantal keer goed had, kun je toch flink cashen en misschien zelfs "winnen" (niet dat er echt een winnaar kan zijn in het scenario dat de saboteur wordt geraden).quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja ok, maar jij stelde dat degene die er het eerst uit ligt de hoofdprijs kan winnen.
je vergelijkt nu wel aflevering 1 Sabotage met als laatste referentiekader ruim 220 afleveringen WIDM. Dat is natuurlijk wel een beetje apels met peren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb de aflevering ook nog even teruggekeken. Vond het maar rommelig. Het begon met een dropping, waarbij Lange Frans al allemaal theorieën had over de kandidaten. Dit betekent dat er al een gezamenlijke reis was, iets waar hij dit op kon baseren. Een beetje een vreemd begin.
Ook de opdrachten vond ik platter dan bij Wie is de Mol? En de platte cast vol met b-artiesten hielp ook niet mee. Knappe mensen in de cast maakt het niet meteen leuk om naar te kijken. Ook hebben we maar weinig van de omgeving gezien, terwijl er bij Wie is de Mol? rondgereisd wordt. En hoe vaak hebben we wel al niet mensen/BN'ers in een villa/huis met camera's gezien?
Huub, wat is nu de verbetering t.o.v. Wie is de Mol? Wat hebben jullie toegevoegd? Ik geef toe dat sommige stukjes best leuk waren, maar het is niet meer dan een rip-off.
Misschien wel, en ik blijf zeker wel kijken ook naar het vervolg, als Huub zegt het wordt echt beter geloof ik hem gelijk...quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb geen aandelen en ben meestal best kritisch, maar oordeel je nu niet wat overhaast?
Ik kan me voorstellen dat ook de deelnemers nog hun draai moeten vinden. Vergeet niet dat de Mol in seizoen 12 of zo (?) zit.
Blijf het volgen hier, misschien is er inmiddels wel een liefhebber die de volgende aflevering wil verslaan...quote:Op woensdag 10 april 2013 17:33 schreef Donkey09 het volgende:
Weet iemand hoe ik de eerste aflevering terug kan kijken in Belgie ? Via de normale site lukt het niet er komt unavailable content te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |