Dat leek mij ook logischer, inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 21:12 schreef rubbereend het volgende:
je kan toch beter drie munten overhouden en die over alle drie de antwoorden inzetten? Zit je altijd goed
Ja, ik dacht ook gelijk "hmmz, ik weet niet of ik dat zou doen"quote:Op zondag 2 juni 2013 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Straks zit er een kilo coke in dat kistje en worden ze er bij de douane op het vliegveld uitgepikt
Er moest 1 munt overblijven.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:12 schreef rubbereend het volgende:
je kan toch beter drie munten overhouden en die over alle drie de antwoorden inzetten? Zit je altijd goed
Ja, dus.....quote:
Ik dacht dat eerder ook al eens omdat de koffers van degene die weg moest gepakt waren door iemand van het programma. Die televisietypes zou ik niet zomaar vertrouwen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook gelijk "hmmz, ik weet niet of ik dat zou doen"
Dan ben je pas echt een saboteur.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat eerder ook al eens omdat de koffers van degene die weg moest gepakt waren door iemand van het programma. Die televisietypes zou ik niet zomaar vertrouwen.
jaquote:Op zondag 2 juni 2013 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze 'flashbacks' over die telefoon van Edith, zijn die ooit uitgezonden?
Ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef rubbereend het volgende:
verstond ik nou "ik heb jullie nooit verdenkt"?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |