quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Komt omdat TS present is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]hihihi we hebben een spoileronsje... snapje hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehihihihoehoehahaha
Dit -- Parkiet is mijn papa
Whihiihihaiaha-nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hihihi we hebben een spoileronsje... snapje hem?whehehehihihihoehoehahaha
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gaat prima, nu de grote HeaN82 mij gequote heeft
Hihihi, doe maar. Dan wordt Khadaffi weer van 'de wereld' gehaald.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Gutteguttegutjes in nachtbagger horen pics van kutjes.
In het land van B&H en KPD.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wierewarewieten waar zijn die pics van die tieten?
+ paar dagen afkoelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Gutteguttegutjes in nachtbagger horen pics van kutjes.
Okequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hihihi, doe maar. Dan wordt Khadaffi weer van 'de wereld' gehaald.
Whihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef smitjew het volgende:
Ik loop me gewoon af te trekken op een ander tabblad , tetten op FOK!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben een aap.
Ik kwam even zeggen dat jullie echt dom zijn.
Jullie hebben niet eens zichtbaar haar op je vel, niet eens fluf.
En dan ook nog eens lappenstof over je huid trekken, hebben jullie geen zelfwaarde?
Hihihoehoe, namens de apen community.
Mijn ouders zeiden al dat ik uniek was toen ik vroeg of ik slim was!quote:
Vragen of je slim bentquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden al dat ik uniek was toen ik vroeg of ik slim was!
Euh, uniek ben je zeker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden al dat ik uniek was toen ik vroeg of ik slim was!
Ja, dat zei mijn leraar, maar mijn papa zei dat alle mensen in het onderwijs er alleen zijn om propaganda te verspreiden en toen ging ik dus opzoeken wat dat woord betekende en toen snapte ik de uitleg niet maar had geen zin om al die woorden op te zoeken dus ik denk dat het gaat over slimheids-stof. Dat is een soort stofje in je hoofd die ontstaat als je slim bent dus ik ging naar de huisarts en vroeg om een slimheidsstofmeting en toen werd ik gestuurd naar een instantie voor een iq test en dat is een test waar je geen fouten mag maken, dus hoe minder fouten, hoe lager het uitkomstcijfertje en dat was 60 bij mij en 100 is normaal dus ik ben slim dacht ik, dus ik vroeg het even na aan mijn papa en mama en die moesten een beetje lachen en zeiden dat ik uniek was dus ik ging dansen van blijheidquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn leraar, maar mijn papa zei dat alle mensen in het onderwijs er alleen zijn om propaganda te verspreiden en toen ging ik dus opzoeken wat dat woord betekende en toen snapte ik de uitleg niet maar had geen zin om al die woorden op te zoeken dus ik denk dat het gaat over slimheids-stof. Dat is een soort stofje in je hoofd die ontstaat als je slim bent dus ik ging naar de huisarts en vroeg om een slimheidsstofmeting en toen werd ik gestuurd naar een instantie voor een iq test en dat is een test waar je geen fouten mag maken, dus hoe minder fouten, hoe lager het uitkomstcijfertje en dat was 60 bij mij en 100 is normaal dus ik ben slim dacht ik, dus ik vroeg het even na aan mijn papa en mama en die moesten een beetje lachen en zeiden dat ik uniek was dus ik ging dansen van blijheid
Mijn papa zei dat unieke mensen de enige hoop zijn voor deze wereld. Ik weet nog steeds niet wat voor hoop, maar ik hoop een hoop ijsjes want die zijn lekker.quote:
Heb je moira gehosseltquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Lekker een biertje, TV op de achtergrond, pakje peuken, leuke meid bij me die ook lekker op FOK! zit.
Echt een perfecte avond!
Was jij die machinist die de trein had stilgezet om een kalfje uit de sloot te hengelen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Lekker een biertje, TV op de achtergrond, pakje peuken, leuke meid bij me die ook lekker op FOK! zit.
Echt een perfecte avond!
Mijn hosseltijden zijn al lang en breed voorbijquote:
Nope, was een andere machinist. Toffe actie wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Was jij die machinist die de trein had stilgezet om een kalfje uit de sloot te hengelen?
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:
MOIRAPOLY IN DA HOUSE!
Deze nachtbagger is nu al kwaliteit.
Vergeet je nou de tetten???quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Echt een perfecte avond!
Nice , ik begin nu net weer lekker te playen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn hosseltijden zijn al lang en breed voorbij![]()
Gewoon chill is het hehe
[..]
Nope, was een andere machinist. Toffe actie wel.
Een studiegenoot van me zat in die trein. Het stond ook op Telegraaf.nl (quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn hosseltijden zijn al lang en breed voorbij![]()
Gewoon chill is het hehe
[..]
Nope, was een andere machinist. Toffe actie wel.
Nopequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een studiegenoot van me zat in die trein. Het stond ook op Telegraaf.nl (), en daar begon het tokkievolk alweer te speculeren over dat er wel ontslag zou volgen voor die machinist. Is niet gebeurd neem ik aan?
Paar mooie hossels gehad ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
Nice , ik begin nu net weer lekker te playen.
Ah, zo. Ik vond het ook wel een mooie actie. Zou me niet te druk maken om de vertraging in ieder geval dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope
Hij had op de heenweg al melding gemaakt dat dat beestje aan het verdrinken was, dus of er hulpdiensten of de boer zelf ingelicht kon worden. Op de terugweg zag hij dus dat er nog niemand was, dus toen is hij gestopt.
True that.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik vond het ook wel een mooie actie. Zou me niet te druk maken om de vertraging in ieder geval dan.
Ik ga pitten, αντίο
slaap lekkahquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik vond het ook wel een mooie actie. Zou me niet te druk maken om de vertraging in ieder geval dan.
Ik ga pitten, αντίο
Ik ben alleen altijd te wastedquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik ben alleen altijd te wasted
Was in Frankrijk in nice.
Oh, genoeg om te hosselen haha. Mooie tijden op vakanties.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik ben alleen altijd te wasted
Was in Frankrijk in nice.
Waarom sla je zo aggresief de grond? Echt niet lief hoor.quote:
Gingen stappen in Monaco , zieke shit is dat maar gelukig had ik me goed ingezopen want daar was het niet te betalen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Oh, genoeg om te hosselen haha. Mooie tijden op vakanties.
Ik heb een kwade dronkquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom sla je zo aggresief de grond? Echt niet lief hoor.
God heeft me geleerd dat je altijd lief moet zijn voor anderen omdat je anders in een grote plaats komt met vuur enzo. Mijn papa zegt dat God niet bestaat, maar ik snap niet hoe God dan een boek kon makenDaarom denk ik dat papa niet zo slim is misschien want hij heeft ook veel punten op zijn iqscorepuntenlijsttest dus dat is niet goed. De meneer zei dat die score positief was en op films heb ik geleerd dat als je positief bent voor iets, dat het dan juist negatief is dat je positief voor iets hebt gescoord. Maar papa is wel lief, dus stiekem, in zijn hart, gelooft papa wel in God. Daarom hou ik van papa.
HIHIHIquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
HIHIHI VERWIJDERDE POST GEQUOTE VOOR HIJ VERWIJDERD WAS IK BEN EEN NINJA MUHUWHAHA
Elkander oogkanker geven is niet aardig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:00 schreef hosselaar.woensel het volgende:
wie verwijderd me post ik dacht lekker baggeren
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:58 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik heb een kwade dronkHet is eigenlijk meer een bipolaire stoornis die opspeelt als ik dronken ben.
Huhihihi
AAARTRGGGHH![]()
![]()
![]()
HIhiha
Slomer zijn dan stonede Moiraquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die denken 'stoer' te zijn omdat zij sneller zijn dan een mod die onder invloed is van verdovende middelen
Omdat ik geen TV kijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is er ineens niks leuks meer op tv de laatste tijd?
Recessiequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Mijn pastor geeft me altijd koekjes en een glaasje water. Hij mompelt dan wat gekke dingen en dan bijt hij een duif zijn kop er af. Is dat hetzelfde??quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
Oeps ik sloeg ook opeens de grond en begon te huilen. Op zondag maar goed bidden bij de kerk, de duivelvermoorder (bijnaam van de pastoor omdat hij ons 'duivelzaad' weghaalt uit me! LIEF HE?) zegt dat alles dan goed komt, jij moet ook bidden! Maar eigenlijk staat in de bijbel dat je iemand niet mag vermoorden, waarom mag een pastoor dan wel duivels vermoorden
Maar wel lief! Ik voel me ook meteen beter als de duivels uit me schieten.
Kusjes
TLC hehehe he ja togquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Omdat je naar de TV moet kijken, niet naar wat er op staat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Elkander oogkanker geven is niet aardig.
UIquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die denken 'stoer' te zijn omdat zij sneller zijn dan een mod die onder invloed is van verdovende middelen
Ik kijk alles terug via de laptopquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:04 schreef smitjew het volgende:
Gewoon abbo met alle discovery en animal planet zenders
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:03 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Mijn pastor geeft me altijd koekjes en een glaasje water. Hij mompelt dan wat gekke dingen en dan bijt hij een duif zijn kop er af. Is dat hetzelfde??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi dat kan best wel zou kunnen eens wel toch denk ik zo te denken!
Dit -- Parkiet is mijn papa
Tenzij ik een ui naar je hoofd gooi terwijl ik "UI!" roepquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is een ui. Dat schrijven we zonder kapitalen.
Sowieso weet ik niet precies hoe je met kapitalen kan schrijven..quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is een ui. Dat schrijven we zonder kapitalen.
Beter , ik zap er altijd langs als er niks moois op is.quote:
Wie heeft het licht uit gedaan?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso weet ik niet precies hoe je met kapitalen kan schrijven..
quote:Kapitaal, grote letter of bovenkast is in de typografie de naam voor wat in de volksmond hoofdletter heet.
Waarom niet onderkast?quote:
ALL CAPS RAGEEEEEEEEquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso weet ik niet precies hoe je met kapitalen kan schrijven..
Heldquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Die had ik in mijn profielwerkstukpresentatie gebruikt
Nicequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
7,4
maar iedereen vond de presentatie een 9 waard
Misschien is het wel een verkorting voor capitalism wat staat voor kapitalisme. Alsnog weet ik niet wat de bovenste kast ermee te maken heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
ALL CAPS RAGEEEEEEEE
CAPS STAAT VOOR CAPITALS, WAT KAPITALEN HEET IN HET NEDERLANDS, BEIDE BETEKENEN SIMPELWEG 'HOOFDLETTERS'
VANDAAR DE CAPSLOCK TOETS, IS EEN AFKORTING VAN CAPITALS WANT ANDERS PAST HET NIET OP ÉÉN TOETSJE, EN DAN LOCK JE DIE ZODAT JE NIET TELKENS SHIFT INGEDRUKT HOEFT TE HOUDEN
NIET ALLEEN R&P WIJSHEDEN HEEFT DIE MOIRA.
quote:
Je trollt toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien is het wel een verkorting voor capitalism wat staat voor kapitalisme. Alsnog weet ik niet wat de bovenste kast ermee te maken heeft.
Dat kut paard die je overal ziet opeens.quote:
quote:
Bij mij doet hij het gewoon ?!?!?!?!??!?!?!?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die het niet doet
Bij mij ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het gewoon ?!?!?!?!??!?!?!?
Psst.. haal snel weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:14 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Hier het type hamburger waar ik eerder op doelde
--
Heroine en Crystal Math > Cocaine, Speed en Wietquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:15 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik injecteer mijn cocaïne, speed en wiet altijd.
Heb net gevraagd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Huh mag dit ook niet? Jawel toch?
Ja gast ik ben stoned en door R&P en dr. Phil gedoe ben ik nog een beetje in mijn lieve modus aan het hangen, maar ben nachtbaggermodus aan het aanzettenquote:
Mooi bericht, ja.quote:
oehhhh klinkt verleidelijk kom je wel naar nederland dan trek ik zo lekker hard aan je capuchonquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie wilt er aan me capuchon trekken , wordt ik geil van
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gast ik ben stoned en door R&P en dr. Phil gedoe ben ik nog een beetje in mijn lieve modus aan het hangen, maar ben nachtbaggermodus aan het aanzetten
Same without the peukjequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
Nachtbaggers met kutusers
Nog een peukje en I'm out.
Ja man heb weer FOK!moeder uitgehangenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.
"Nachtbagger" in "Onzin voor je leven!"____
dr. Phil?
Dit.quote:
Ik beloof beterschap voor mijn wangedrag. Excuses aan eenieder die het ongepast vondquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
Oh dat bedoel je, ik dacht je kijkt ondertussen dr. Phil op TV.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja man heb weer FOK!moeder uitgehangenjeweet
klinkt echt spannend please vertel me meer !quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de kapstok hangen met je capuchon is supercool [ afbeelding ]
En er dan foto's van maken en daar een topic voor maken en vervolgens gelijk spijt hebben dat je die foto's op internet hebt gezet en gaat vragen ze weg te laten halen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de kapstok hangen met je capuchon is supercool [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
En er dan foto's van maken en daar een topic voor maken en vervolgens gelijk spijt hebben dat je die foto's op internet hebt gezet en gaat vragen ze weg te laten halen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
Ik schrok al.. Mijn hartje begon al te brekenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel ik daar mijn stoners niet mee
okidokiquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:23 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Moira beter blijf je toch is gezellig met mij toch ga misschien wel doorhalen als je braaf bent mag je misschien wel is een keer me anaconda aaien!
Implying dat dit topic nog te verneuken valt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:22 schreef Moira. het volgende:
Doe eens niet topicverneuken door die shit telkens te quoten.
[ afbeelding ]
Nee maar is gewoon irritant om doorheen te scrollenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Implying dat dit topic nog te verneuken valt.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Unscrewed het volgende:
Menschenkinder,
Ik ga proberen te slapen.
Rekkelpaals en Netsurtlew!![]()
![]()
![]()
Kusjens enzo aan lieve menschen hier
Ja zet 't dan gelijk in m'n kattentopic danquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Kattengif-verzamel-nachtbagger-topique.![]()
[ afbeelding ]
Wat was irritant?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:31 schreef Tally het volgende:
Zo! Ha! Irritant! Weg
Pfff eigenlijk moet ik gaan slapen
Hoi Tallyquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:31 schreef Tally het volgende:
Zo! Ha! Irritant! Weg
Pfff eigenlijk moet ik gaan slapen
Ik ben nieuw hier.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja zet 't dan gelijk in m'n kattentopic dan
ONZ / Moira.'s Kattentopicquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:33 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier.Link van je kattentopic?
Maruquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:34 schreef hosselaar.woensel het volgende:
weet iemand nog trouwens hoe die gekke japanse kat heet die in al die dozen springt met videos op youtube? Volgensmij begon die naam met een M
Die smiley.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat was irritant?
Slaap is voor mietjes
ja die ja ! gelijk weer even kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maru
Staat ook in mijn kattentopic, gepost door Yv en mij
Welke smileyquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die smiley.
Ja maar de vorige nacht met maar 1 uur slaap breekt me op.
Wat jammer, ik had er zo mijn best op gedaan. Maar ja, fair enough.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die smiley.
Ja maar de vorige nacht met maar 1 uur slaap breekt me op.
WAT MIS IK HIER?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat jammer, ik had er zo mijn best op gedaan. Maar ja, fair enough.
Ja er staat toch een linkje in je sig, ik was wel eens benieuwdquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Wist trouwens niet dat er serieus mensen op mijn Tumblr keken
je houd je aardig goed als newbquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:33 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier.Link van je kattentopic?
Nou niet alleen maar hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja er staat toch een linkje in je sig, ik was wel eens benieuwd
Vind 't wel vet dat je gewoon gifjes verzamelt
ies kloon jeweetquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
je houd je aardig goed als newb
Ze heet Félinequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke smiley
Ah ja, kan ik begrijpen
Ik geloof niet dat ik je al persoonlijk gefeliciteerd had met de kleine; dus bij deze
Hoe heet ze?
ja ook, maar dat vind ik dus wel vetquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou niet alleen maar hoorIk verzamel plaatjes van tieten, tattoo's, wiet, drugs en feestjes. En wat random shit tussendoor zoals stoners eten
Ik vind het tof dat je er zo je best op heb gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat jammer, ik had er zo mijn best op gedaan. Maar ja, fair enough.
Dankje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
je houd je aardig goed als newb
Mwah ik hou het alleen bij wanneer ik er zin in hebquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja ook, maar dat vind ik dus wel vet
Zou het zelf niet bijhoudenmaar je hebt een toffe page
Aaaah wat een mooie naamquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heet Féline
En Feetje is een beetje ziekjesdaarom ben ik elke nacht zo lang bezig.
Endank je
hosselaar.woensel is vandaag even blauw geweest, dus alles kanquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dankje.Ik hoop ooit ONZ MOD te worden
Dank jequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaaah wat een mooie naam![]()
Dat is wel slopend jaBeterschap voor je babymeisje
Ik kan moeilijk die gif hier posten met die teksten erin, da's meer wat voor 4chanquote:
dacht ik ookal iddquote:
Doe maar naar: Klojo120 wordt de nieuwe modquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef Tally het volgende:
Moet ik de TT nog aanpasse. Voor ik ga slapen?
Ik vind dat je in nachtbaggers best nigger mag posten, als je het niet in negatieve context gebruikt. Al helemaal als Jamie Hyneman.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk die gif hier posten met die teksten erin, da's meer wat voor 4chan
Waar wou je het in aanpassen dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef Tally het volgende:
Moet ik de TT nog aanpasse. Voor ik ga slapen?
Nee!quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Doe maar naar: Klojo120 wordt de nieuwe mod
Weltrusten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef Tally het volgende:
Dus mupkes deze mod kan weer fijn slapen. Dromen over mooie poesjes, bagger en stoners!
Slaap wel
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef Tally het volgende:
Dus mupkes deze mod kan weer fijn slapen. Dromen over mooie poesjes, bagger en stoners!
Slaap wel
Troestiequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef Tally het volgende:
Slaap wel
Kunstpiemels..quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar het is kunst dus dan mag het.
Kunst
Piemels
Piemels in kunst
Kunstpiemels
Ik heb ook een kunstpiemel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar het is kunst dus dan mag het.
Kunst
Piemels
Piemels in kunst
Kunstpiemels
pics van je kunstpiemelquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kunstpiemel.
Wel abstract
Mono's schuldquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je verloor gelijk!
Slapen. Mooie dromen jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |