Ik heb een kwade dronkquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom sla je zo aggresief de grond? Echt niet lief hoor.
God heeft me geleerd dat je altijd lief moet zijn voor anderen omdat je anders in een grote plaats komt met vuur enzo. Mijn papa zegt dat God niet bestaat, maar ik snap niet hoe God dan een boek kon makenDaarom denk ik dat papa niet zo slim is misschien want hij heeft ook veel punten op zijn iqscorepuntenlijsttest dus dat is niet goed. De meneer zei dat die score positief was en op films heb ik geleerd dat als je positief bent voor iets, dat het dan juist negatief is dat je positief voor iets hebt gescoord. Maar papa is wel lief, dus stiekem, in zijn hart, gelooft papa wel in God. Daarom hou ik van papa.
HIHIHIquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
HIHIHI VERWIJDERDE POST GEQUOTE VOOR HIJ VERWIJDERD WAS IK BEN EEN NINJA MUHUWHAHA
Elkander oogkanker geven is niet aardig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:00 schreef hosselaar.woensel het volgende:
wie verwijderd me post ik dacht lekker baggeren
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:58 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik heb een kwade dronkHet is eigenlijk meer een bipolaire stoornis die opspeelt als ik dronken ben.
Huhihihi
AAARTRGGGHH![]()
![]()
![]()
HIhiha
Slomer zijn dan stonede Moiraquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die denken 'stoer' te zijn omdat zij sneller zijn dan een mod die onder invloed is van verdovende middelen
Omdat ik geen TV kijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is er ineens niks leuks meer op tv de laatste tijd?
Recessiequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Mijn pastor geeft me altijd koekjes en een glaasje water. Hij mompelt dan wat gekke dingen en dan bijt hij een duif zijn kop er af. Is dat hetzelfde??quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
Oeps ik sloeg ook opeens de grond en begon te huilen. Op zondag maar goed bidden bij de kerk, de duivelvermoorder (bijnaam van de pastoor omdat hij ons 'duivelzaad' weghaalt uit me! LIEF HE?) zegt dat alles dan goed komt, jij moet ook bidden! Maar eigenlijk staat in de bijbel dat je iemand niet mag vermoorden, waarom mag een pastoor dan wel duivels vermoorden
Maar wel lief! Ik voel me ook meteen beter als de duivels uit me schieten.
Kusjes
TLC hehehe he ja togquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Omdat je naar de TV moet kijken, niet naar wat er op staat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Elkander oogkanker geven is niet aardig.
UIquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die denken 'stoer' te zijn omdat zij sneller zijn dan een mod die onder invloed is van verdovende middelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |