Niet om te slijmen maar als je zo relaxt blijft doen hoop ik wel dat jij moderator gaat worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mods zijn natuurlijk ook gewoon mensen, en ik hoor wel vaker dat ik engelengeduld heb, ja
Ik zou het in zo'n geval zelf ook fijn vinden om wat uitleg te krijgen, op die manier hou je het allemaal duidelijk en weet iedereen waar hij aan toe is, daar voorkom je ook verdere problemen mee
Daar mogen mensen best voor stemmen, maar of het veel uitmaakt is nog maar de vraag natuurlijk
Uiteindelijk kiezen de (forum)admins dat, met inspraak van de betreffende mods uit het team, volgens mij
Hahaha thanks, vind ik liefquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet om te slijmen maar als je zo relaxt blijft doen hoop ik wel dat jij moderator gaat worden.
Tenzij je dan in zo'n hard bitch diva transformeert zoals die Snickerreclame maar dat zal wel meevallen
Ruk'zequote:Op donderdag 16 mei 2013 03:30 schreef Elan het volgende:
Ok thx ik ga ff rukken en Meat Loaf luisteren (niet tegelijk) bedankt voor deze korte rondleiding ik heb een hoop geleerd. Monopoly jij ook bedankt voor je tips via dm toch niet zo'n rotzak![]()
Ja, deze nachtbagger is veel te serieusquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:33 schreef Elan het volgende:
Maar ik ga echt oprotten nu ik wilde een uur geleden al weg volgens mij is iedereen ook weg gegaan door dit
ONZ / Huisregel(s) Onzin voor je leven!quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:34 schreef Elan het volgende:
Weet nu bij wie ik terecht kan met newbievragen
Komt goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:34 schreef Elan het volgende:
Thanks!!! Jullie ook weltrusten voor zo en geniet van elkaar ook niet onbelangrijk![]()
DM staat altijd openquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:34 schreef Elan het volgende:
Weet nu bij wie ik terecht kan met newbievragen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Komt goed
[..]
DM staat altijd open
Slaap lekker![]()
Jij ook HeaN'tje
Hoiquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:47 schreef AlfredMehran het volgende:
En ik dacht nog even te kunnen nachtbaggeren, met dank aan het tijdsverschil..
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:28 schreef Asphias het volgende:
[..]
dan gaan we lekker in de ochtend verder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |