abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126568821
Ja oke als newbie meteen al die plaatjes dat is vragen om problemen eigenlijk logisch maar dat zei ik ook tegen Monopoly die baby was gewoon echt grappig om te zien.
blablablabla
  PR en moderator donderdag 16 mei 2013 @ 03:02:52 #227
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_126568825
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:00 schreef Rezania het volgende:
Slapen, trusten. :W
Slaap lekker O+
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:00 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

:Y :Y
:7
Fuck the EBU.
pi_126568828
Nachtbagger sterft uit deze nacht.... ;(
  PR en moderator donderdag 16 mei 2013 @ 03:04:38 #229
288245 crew  Moira
pi_126568829
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:01 schreef Elan het volgende:

[..]

In nieuws heb je soms wel leuke discussies hoor. Ik denk dat hier een andere code geldt?
Geen andere code, gewoon andere type users en users gedragen zich hier anders. Daar krijg je dus een andere soort discussies van (die heb je ook wel eens hier hoor, mits enigszins interessant en relevant is daar natuurlijk ook niks mis mee) en er wordt in elk subforum dus ook anders gemod :)

Een ONZ topic zou ergens anders per direct gesloten worden, en een serieus topic wordt hier al gauw volgebaggerd met onzin :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 16 mei 2013 @ 03:05:09 #230
288245 crew  Moira
pi_126568832
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:04 schreef HeaN82 het volgende:
Nachtbagger sterft uit deze nacht.... ;(
Achja, ik ga er ook zo vandoor :@ Nachtrust is soms wel goed als je al een tijd weinig slaapt _O-
Fuck the EBU.
pi_126568834
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Achja, ik ga er ook zo vandoor :@ Nachtrust is soms wel goed als je al een tijd weinig slaapt _O-
Ik slaap nooit :)
  PR en moderator donderdag 16 mei 2013 @ 03:05:33 #232
288245 crew  Moira
pi_126568835
De tijd van de nachten-doorhalende ONZ nachtbaggers is ook al ver hene ;(
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 16 mei 2013 @ 03:05:48 #233
288245 crew  Moira
pi_126568836
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:05 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Ik slaap nooit :)
:o
Fuck the EBU.
pi_126568837
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

:o
Slapen is zonde van de tijd :D
pi_126568841
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:04 schreef Moira. het volgende:

[..]

Geen andere code, gewoon andere type users en users gedragen zich hier anders. Daar krijg je dus een andere soort discussies van (die heb je ook wel eens hier hoor, mits enigszins interessant en relevant is daar natuurlijk ook niks mis mee) en er wordt in elk subforum dus ook anders gemod :)

Een ONZ topic zou ergens anders per direct gesloten worden, en een serieus topic wordt hier al gauw volgebaggerd met onzin :P
Dacht dus echt dat ONZ of onzin een soort vergaarbakje was waar je allerlei willekeurige onzinnige troep mocht droppen. Dat komt ik zag toen ik hier niet kwam reageren op het forum allerlei topics over ezels die scheeflopen en omvielen en dolfijnen die neukten een admin (serieus :') ) en dieren mensen die random plaatjes dropten en geen een mod reageerde he.

Topics bleven ook gewoon open terwijl ze nergens over gingen in klaagbak of andere gebieden zou zoiets allang gesloten worden :D Wel een goede les dan weet ik nu dus dat dat niet zo is bedankt.
blablablabla
pi_126568846
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Dacht dus echt dat ONZ of onzin een soort vergaarbakje was waar je allerlei willekeurige onzinnige troep mocht droppen. Dat komt ik zag toen ik hier niet kwam reageren op het forum allerlei topics over ezels die scheeflopen en omvielen en dolfijnen die neukten een admin (serieus :') ) en dieren mensen die random plaatjes dropten en geen een mod reageerde he.

Topics bleven ook gewoon open terwijl ze nergens over gingen in klaagbak of andere gebieden zou zoiets allang gesloten worden :D Wel een goede les dan weet ik nu dus dat dat niet zo is bedankt.
Ik denk dat je misschien een ander soort humor heb. Humor dat niet in ONZ past..... :?
  PR en moderator donderdag 16 mei 2013 @ 03:10:04 #237
288245 crew  Moira
pi_126568847
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Mods zijn natuurlijk ook wel eens afwezig. Dan worden topics en posts die niet kunnen/niets toevoegen wat later gesloten/aangepast :)

Je leert het forum vanzelf kennen :Y
Daarom is het vaak beter om je als nieuweling juist wat meer op de achtergrond te houden en doorkrijgt hoe het werkt. FOK! is namelijk een community op zichzelf :Y

Waar je helemaal aan verslaafd en verknocht kan raken :') O+
Fuck the EBU.
pi_126568854
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:09 schreef HeaN82 het volgende:

[..]

Ik denk dat je misschien een ander soort humor heb. Humor dat niet in ONZ past..... :?
Misschien is dat het wel ja ben ik een humorloze bejaarde die beter in de serieuze krochten van het forum kan blijven haha :D
blablablabla
pi_126568859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Misschien is dat het wel ja ben ik een humorloze bejaarde die beter in de serieuze krochten van het forum kan blijven haha :D
Als newbie moet je het nog leren denk ik...maar het komt goed denk ik :)
pi_126568860
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:10 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mods zijn natuurlijk ook wel eens afwezig. Dan worden topics en posts die niet kunnen/niets toevoegen wat later gesloten/aangepast :)

Je leert het forum vanzelf kennen :Y
Daarom is het vaak beter om je als nieuweling juist wat meer op de achtergrond te houden en doorkrijgt hoe het werkt. FOK! is namelijk een community op zichzelf :Y

Waar je helemaal aan verslaafd en verknocht kan raken :') O+
Zit jij al lang hier dan? En waarom ben je geen moderator geworden je weet best veel van de regels en gebruiken hier :P .
blablablabla
pi_126568865
Zeker als je toch op Monopoly zn pik zit moet dat toch lukken grapje :')
blablablabla
  PR en moderator donderdag 16 mei 2013 @ 03:16:56 #242
288245 crew  Moira
pi_126568876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:11 schreef Elan het volgende:

[..]

De serieuze krochten van het forum zijn ook heel leuk :Y
Maar zo zie je maar dat er zelfs in een ONZ nachtbagger serieus gepost kan worden, als je maar de goede users daarvoor bij elkaar hebt :P

Genoeg humorloze bejaarden hier, trouwens. Ik noem een Tong80 :') ( O+ )

Iedereen kan hier zijn plekje wel vinden, zelfs in ONZ. Users met verschillende soorten humor, mods met verschillende soorten humor.
Zo kan het soms zijn dat er een topic open blijft waar jij niks grappigs aan vindt, maar wat anderen dus wel grappig vinden. En topics die jij grappig vindt vinden sommige anderen niet grappig.
Dan blijven er nog de topics over die niemand grappig vindt, en die worden dan geslot :P
Fuck the EBU.
pi_126568891
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

De serieuze krochten van het forum zijn ook heel leuk :Y
Maar zo zie je maar dat er zelfs in een ONZ nachtbagger serieus gepost kan worden, als je maar de goede users daarvoor bij elkaar hebt :P

Genoeg humorloze bejaarden hier, trouwens. Ik noem een Tong80 :') ( O+ )

Iedereen kan hier zijn plekje wel vinden, zelfs in ONZ. Users met verschillende soorten humor, mods met verschillende soorten humor.
Zo kan het soms zijn dat er een topic open blijft waar jij niks grappigs aan vindt, maar wat anderen dus wel grappig vinden. En topics die jij grappig vindt vinden sommige anderen niet grappig.
Dan blijven er nog de topics over die niemand grappig vindt, en die worden dan geslot :P
Tong80 ken ik wel die zit ook in veel verschillende topics maar daar kan je wel om lachen soms.
Ook een oude gast denk ik want hij heeft het altijd over oude voetbalspelers en dingen van vroeger.

Het is wel veelzijdig hier alleen Onzin al moet je een encyclopedie voor kopen om alles een beetje te begrijpen.

Het is wel goed dat je me even wat dingen hebt uitgelegd nu weet ik beter hoe het zit en wat wel en niet mag thx O+
blablablabla
  PR en moderator donderdag 16 mei 2013 @ 03:22:56 #244
288245 crew  Moira
pi_126568895
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Zit jij al lang hier dan? En waarom ben je geen moderator geworden je weet best veel van de regels en gebruiken hier :P .
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:13 schreef Elan het volgende:
Zeker als je toch op Monopoly zn pik zit moet dat toch lukken grapje :')
Haha, ik zit hier eigenlijk (pas) vanaf begin 2009. Het forum bestaat vanaf 1999 dus eigenlijk ben ik ook een newbie voor velen :P
Ik ben gewoon verslaafd aan FOK! en ben van mening dat het forum zo leuk is als je het voor jezelf (en anderen) maakt, en moeilijkdoenerij gewoon nergens voor nodig is, als alles gewoon duidelijk is voor iedereen :Y

Toevalligerwijs heb ik wel een sollicitatie ingestuurd, omdat er binnenkort een plekje vrij komt in het ONZ team. _O-
Maar ik weet ook dat er veel andere goeie kandidaten zijn, dus ik ga nergens vanuit (zelfs niet als ik op Mono's pik zit _O- ).
Het zou me wel leuk lijken ja, vind het altijd wel leuk als ik tot hulp kan zijn :) Maar ik heb het net zo leuk in het zwart, als normale user :Y
Fuck the EBU.
pi_126568907
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Haha, ik zit hier eigenlijk (pas) vanaf begin 2009. Het forum bestaat vanaf 1999 dus eigenlijk ben ik ook een newbie voor velen :P
Ik ben gewoon verslaafd aan FOK! en ben van mening dat het forum zo leuk is als je het voor jezelf (en anderen) maakt, en moeilijkdoenerij gewoon nergens voor nodig is, als alles gewoon duidelijk is voor iedereen :Y

Toevalligerwijs heb ik wel een sollicitatie ingestuurd, omdat er binnenkort een plekje vrij komt in het ONZ team. _O-
Maar ik weet ook dat er veel andere goeie kandidaten zijn, dus ik ga nergens vanuit (zelfs niet als ik op Mono's pik zit _O- ).
Het zou me wel leuk lijken ja, vind het altijd wel leuk als ik tot hulp kan zijn :) Maar ik heb het net zo leuk in het zwart, als normale user :Y
Mogen mensen daarvoor stemmen dan of jij die nieuwe moderator zal gaan worden?
Denk wel dat je het zou kunnen je hebt meer geduld dan sommige andere mods zoals in nieuws met zaken uitlichten en toelichten die halen gewoon je post weg en verder kun je de tering krijgen of ze doen heel bot zoals die GGMM die toch wel vrij nukkig doet.
blablablabla
pi_126568912
Een soort verkiezingen voor mods. Monopoly valt me ook wel mee achteraf nu hij het ffies uitlegt. :7
blablablabla
  PR en moderator donderdag 16 mei 2013 @ 03:27:14 #247
288245 crew  Moira
pi_126568915
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Tong80 ken ik wel die zit ook in veel verschillende topics maar daar kan je wel om lachen soms.
Ook een oude gast denk ik want hij heeft het altijd over oude voetbalspelers en dingen van vroeger.

Het is wel veelzijdig hier alleen Onzin al moet je een encyclopedie voor kopen om alles een beetje te begrijpen.

Het is wel goed dat je me even wat dingen hebt uitgelegd nu weet ik beter hoe het zit en wat wel en niet mag thx O+
Tong80 is een echte 'oldbie', volgens mij al lid vanaf 1999 en heeft ook met dikke stip het allermeeste gepost op FOK! en maakt ook nog steeds de meeste posts per dag :P
Ik vind het vaak genoeg ook gewoon humorloze bagger, maar Tong is Tong, en Tong is een begrip hier op FOK! O+

Geen probleem ^O^
Ik vind FOK! een heel fijn forum met hele fijne mensen (als je weet waar je ze moet zoeken), en ik wil dat graag met mensen delen als ik daar de kans toe krijg :D
Kan me voorstellen dat je als newbie wel eens hebt "uuuhh, hier moet ik niet wezen!", en dat zou zonde zijn als je dan ook de mooie dingen misloopt :)

Een encyclopedie is het wel waard ja, maar gewoon een tijdje meedraaien en je hebt het gauw genoeg door ^O^
Fuck the EBU.
pi_126568931
Ok thx ik ga ff rukken en Meat Loaf luisteren (niet tegelijk) bedankt voor deze korte rondleiding ik heb een hoop geleerd. Monopoly jij ook bedankt voor je tips via dm toch niet zo'n rotzak ^O^ _O_
blablablabla
  PR en moderator donderdag 16 mei 2013 @ 03:31:10 #249
288245 crew  Moira
pi_126568932
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Mogen mensen daarvoor stemmen dan of jij die nieuwe moderator zal gaan worden?
Denk wel dat je het zou kunnen je hebt meer geduld dan sommige andere mods zoals in nieuws met zaken uitlichten en toelichten die halen gewoon je post weg en verder kun je de tering krijgen of ze doen heel bot zoals die GGMM die toch wel vrij nukkig doet.
Mods zijn natuurlijk ook gewoon mensen, en ik hoor wel vaker dat ik engelengeduld heb, ja _O-
Ik zou het in zo'n geval zelf ook fijn vinden om wat uitleg te krijgen, op die manier hou je het allemaal duidelijk en weet iedereen waar hij aan toe is, daar voorkom je ook verdere problemen mee ^O^

Daar mogen mensen best voor stemmen, maar of het veel uitmaakt is nog maar de vraag natuurlijk _O-
Uiteindelijk kiezen de (forum)admins dat, met inspraak van de betreffende mods uit het team, volgens mij :)
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 16 mei 2013 @ 03:31:17 #250
288245 crew  Moira
pi_126568933
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef Elan het volgende:
Een soort verkiezingen voor mods. Monopoly valt me ook wel mee achteraf nu hij het ffies uitlegt. :7
Monopoly is liev O+
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')