Geen andere code, gewoon andere type users en users gedragen zich hier anders. Daar krijg je dus een andere soort discussies van (die heb je ook wel eens hier hoor, mits enigszins interessant en relevant is daar natuurlijk ook niks mis mee) en er wordt in elk subforum dus ook anders gemodquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:01 schreef Elan het volgende:
[..]
In nieuws heb je soms wel leuke discussies hoor. Ik denk dat hier een andere code geldt?
Achja, ik ga er ook zo vandoorquote:
Ik slaap nooitquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Achja, ik ga er ook zo vandoorNachtrust is soms wel goed als je al een tijd weinig slaapt
Dacht dus echt dat ONZ of onzin een soort vergaarbakje was waar je allerlei willekeurige onzinnige troep mocht droppen. Dat komt ik zag toen ik hier niet kwam reageren op het forum allerlei topics over ezels die scheeflopen en omvielen en dolfijnen die neukten een admin (serieusquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen andere code, gewoon andere type users en users gedragen zich hier anders. Daar krijg je dus een andere soort discussies van (die heb je ook wel eens hier hoor, mits enigszins interessant en relevant is daar natuurlijk ook niks mis mee) en er wordt in elk subforum dus ook anders gemod
Een ONZ topic zou ergens anders per direct gesloten worden, en een serieus topic wordt hier al gauw volgebaggerd met onzin
Ik denk dat je misschien een ander soort humor heb. Humor dat niet in ONZ past.....quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht dus echt dat ONZ of onzin een soort vergaarbakje was waar je allerlei willekeurige onzinnige troep mocht droppen. Dat komt ik zag toen ik hier niet kwam reageren op het forum allerlei topics over ezels die scheeflopen en omvielen en dolfijnen die neukten een admin (serieus) en dieren mensen die random plaatjes dropten en geen een mod reageerde he.
Topics bleven ook gewoon open terwijl ze nergens over gingen in klaagbak of andere gebieden zou zoiets allang gesloten wordenWel een goede les dan weet ik nu dus dat dat niet zo is bedankt.
Mods zijn natuurlijk ook wel eens afwezig. Dan worden topics en posts die niet kunnen/niets toevoegen wat later gesloten/aangepastquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht dus echt dat ONZ of onzin een soort vergaarbakje was waar je allerlei willekeurige onzinnige troep mocht droppen. Dat komt ik zag toen ik hier niet kwam reageren op het forum allerlei topics over ezels die scheeflopen en omvielen en dolfijnen die neukten een admin (serieus) en dieren mensen die random plaatjes dropten en geen een mod reageerde he.
Topics bleven ook gewoon open terwijl ze nergens over gingen in klaagbak of andere gebieden zou zoiets allang gesloten wordenWel een goede les dan weet ik nu dus dat dat niet zo is bedankt.
Misschien is dat het wel ja ben ik een humorloze bejaarde die beter in de serieuze krochten van het forum kan blijven hahaquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:09 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik denk dat je misschien een ander soort humor heb. Humor dat niet in ONZ past.....
Als newbie moet je het nog leren denk ik...maar het komt goed denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel ja ben ik een humorloze bejaarde die beter in de serieuze krochten van het forum kan blijven haha
Zit jij al lang hier dan? En waarom ben je geen moderator geworden je weet best veel van de regels en gebruiken hierquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mods zijn natuurlijk ook wel eens afwezig. Dan worden topics en posts die niet kunnen/niets toevoegen wat later gesloten/aangepast
Je leert het forum vanzelf kennen
Daarom is het vaak beter om je als nieuweling juist wat meer op de achtergrond te houden en doorkrijgt hoe het werkt. FOK! is namelijk een community op zichzelf
Waar je helemaal aan verslaafd en verknocht kan raken![]()
De serieuze krochten van het forum zijn ook heel leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel ja ben ik een humorloze bejaarde die beter in de serieuze krochten van het forum kan blijven haha
Tong80 ken ik wel die zit ook in veel verschillende topics maar daar kan je wel om lachen soms.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
De serieuze krochten van het forum zijn ook heel leuk
Maar zo zie je maar dat er zelfs in een ONZ nachtbagger serieus gepost kan worden, als je maar de goede users daarvoor bij elkaar hebt
Genoeg humorloze bejaarden hier, trouwens. Ik noem een Tong80(
)
Iedereen kan hier zijn plekje wel vinden, zelfs in ONZ. Users met verschillende soorten humor, mods met verschillende soorten humor.
Zo kan het soms zijn dat er een topic open blijft waar jij niks grappigs aan vindt, maar wat anderen dus wel grappig vinden. En topics die jij grappig vindt vinden sommige anderen niet grappig.
Dan blijven er nog de topics over die niemand grappig vindt, en die worden dan geslot
quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit jij al lang hier dan? En waarom ben je geen moderator geworden je weet best veel van de regels en gebruiken hier.
Haha, ik zit hier eigenlijk (pas) vanaf begin 2009. Het forum bestaat vanaf 1999 dus eigenlijk ben ik ook een newbie voor velenquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:13 schreef Elan het volgende:
Zeker als je toch op Monopoly zn pik zit moet dat toch lukken grapje![]()
Mogen mensen daarvoor stemmen dan of jij die nieuwe moderator zal gaan worden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik zit hier eigenlijk (pas) vanaf begin 2009. Het forum bestaat vanaf 1999 dus eigenlijk ben ik ook een newbie voor velen
Ik ben gewoon verslaafd aan FOK! en ben van mening dat het forum zo leuk is als je het voor jezelf (en anderen) maakt, en moeilijkdoenerij gewoon nergens voor nodig is, als alles gewoon duidelijk is voor iedereen
Toevalligerwijs heb ik wel een sollicitatie ingestuurd, omdat er binnenkort een plekje vrij komt in het ONZ team.
Maar ik weet ook dat er veel andere goeie kandidaten zijn, dus ik ga nergens vanuit (zelfs niet als ik op Mono's pik zit).
Het zou me wel leuk lijken ja, vind het altijd wel leuk als ik tot hulp kan zijnMaar ik heb het net zo leuk in het zwart, als normale user
Tong80 is een echte 'oldbie', volgens mij al lid vanaf 1999 en heeft ook met dikke stip het allermeeste gepost op FOK! en maakt ook nog steeds de meeste posts per dagquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Tong80 ken ik wel die zit ook in veel verschillende topics maar daar kan je wel om lachen soms.
Ook een oude gast denk ik want hij heeft het altijd over oude voetbalspelers en dingen van vroeger.
Het is wel veelzijdig hier alleen Onzin al moet je een encyclopedie voor kopen om alles een beetje te begrijpen.
Het is wel goed dat je me even wat dingen hebt uitgelegd nu weet ik beter hoe het zit en wat wel en niet mag thx
Mods zijn natuurlijk ook gewoon mensen, en ik hoor wel vaker dat ik engelengeduld heb, jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Mogen mensen daarvoor stemmen dan of jij die nieuwe moderator zal gaan worden?
Denk wel dat je het zou kunnen je hebt meer geduld dan sommige andere mods zoals in nieuws met zaken uitlichten en toelichten die halen gewoon je post weg en verder kun je de tering krijgen of ze doen heel bot zoals die GGMM die toch wel vrij nukkig doet.
Monopoly is lievquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef Elan het volgende:
Een soort verkiezingen voor mods. Monopoly valt me ook wel mee achteraf nu hij het ffies uitlegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |