Heb je moira gehosseltquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Lekker een biertje, TV op de achtergrond, pakje peuken, leuke meid bij me die ook lekker op FOK! zit.
Echt een perfecte avond!
Was jij die machinist die de trein had stilgezet om een kalfje uit de sloot te hengelen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Lekker een biertje, TV op de achtergrond, pakje peuken, leuke meid bij me die ook lekker op FOK! zit.
Echt een perfecte avond!
Mijn hosseltijden zijn al lang en breed voorbijquote:
Nope, was een andere machinist. Toffe actie wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Was jij die machinist die de trein had stilgezet om een kalfje uit de sloot te hengelen?
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:
MOIRAPOLY IN DA HOUSE!
Deze nachtbagger is nu al kwaliteit.
Vergeet je nou de tetten???quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Echt een perfecte avond!
Nice , ik begin nu net weer lekker te playen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn hosseltijden zijn al lang en breed voorbij![]()
Gewoon chill is het hehe
[..]
Nope, was een andere machinist. Toffe actie wel.
Een studiegenoot van me zat in die trein. Het stond ook op Telegraaf.nl (quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn hosseltijden zijn al lang en breed voorbij![]()
Gewoon chill is het hehe
[..]
Nope, was een andere machinist. Toffe actie wel.
Nopequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een studiegenoot van me zat in die trein. Het stond ook op Telegraaf.nl (), en daar begon het tokkievolk alweer te speculeren over dat er wel ontslag zou volgen voor die machinist. Is niet gebeurd neem ik aan?
Paar mooie hossels gehad ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
Nice , ik begin nu net weer lekker te playen.
Ah, zo. Ik vond het ook wel een mooie actie. Zou me niet te druk maken om de vertraging in ieder geval dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope
Hij had op de heenweg al melding gemaakt dat dat beestje aan het verdrinken was, dus of er hulpdiensten of de boer zelf ingelicht kon worden. Op de terugweg zag hij dus dat er nog niemand was, dus toen is hij gestopt.
True that.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik vond het ook wel een mooie actie. Zou me niet te druk maken om de vertraging in ieder geval dan.
Ik ga pitten, αντίο
slaap lekkahquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik vond het ook wel een mooie actie. Zou me niet te druk maken om de vertraging in ieder geval dan.
Ik ga pitten, αντίο
Ik ben alleen altijd te wastedquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik ben alleen altijd te wasted
Was in Frankrijk in nice.
Oh, genoeg om te hosselen haha. Mooie tijden op vakanties.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik ben alleen altijd te wasted
Was in Frankrijk in nice.
Waarom sla je zo aggresief de grond? Echt niet lief hoor.quote:
Gingen stappen in Monaco , zieke shit is dat maar gelukig had ik me goed ingezopen want daar was het niet te betalen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Oh, genoeg om te hosselen haha. Mooie tijden op vakanties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |