Whihiihihaiaha-nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hihihi we hebben een spoileronsje... snapje hem?whehehehihihihoehoehahaha
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gaat prima, nu de grote HeaN82 mij gequote heeft
Hihihi, doe maar. Dan wordt Khadaffi weer van 'de wereld' gehaald.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Gutteguttegutjes in nachtbagger horen pics van kutjes.
In het land van B&H en KPD.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wierewarewieten waar zijn die pics van die tieten?
+ paar dagen afkoelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Gutteguttegutjes in nachtbagger horen pics van kutjes.
Okequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hihihi, doe maar. Dan wordt Khadaffi weer van 'de wereld' gehaald.
Whihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef smitjew het volgende:
Ik loop me gewoon af te trekken op een ander tabblad , tetten op FOK!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben een aap.
Ik kwam even zeggen dat jullie echt dom zijn.
Jullie hebben niet eens zichtbaar haar op je vel, niet eens fluf.
En dan ook nog eens lappenstof over je huid trekken, hebben jullie geen zelfwaarde?
Hihihoehoe, namens de apen community.
Mijn ouders zeiden al dat ik uniek was toen ik vroeg of ik slim was!quote:
Vragen of je slim bentquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden al dat ik uniek was toen ik vroeg of ik slim was!
Euh, uniek ben je zeker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden al dat ik uniek was toen ik vroeg of ik slim was!
Ja, dat zei mijn leraar, maar mijn papa zei dat alle mensen in het onderwijs er alleen zijn om propaganda te verspreiden en toen ging ik dus opzoeken wat dat woord betekende en toen snapte ik de uitleg niet maar had geen zin om al die woorden op te zoeken dus ik denk dat het gaat over slimheids-stof. Dat is een soort stofje in je hoofd die ontstaat als je slim bent dus ik ging naar de huisarts en vroeg om een slimheidsstofmeting en toen werd ik gestuurd naar een instantie voor een iq test en dat is een test waar je geen fouten mag maken, dus hoe minder fouten, hoe lager het uitkomstcijfertje en dat was 60 bij mij en 100 is normaal dus ik ben slim dacht ik, dus ik vroeg het even na aan mijn papa en mama en die moesten een beetje lachen en zeiden dat ik uniek was dus ik ging dansen van blijheidquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn leraar, maar mijn papa zei dat alle mensen in het onderwijs er alleen zijn om propaganda te verspreiden en toen ging ik dus opzoeken wat dat woord betekende en toen snapte ik de uitleg niet maar had geen zin om al die woorden op te zoeken dus ik denk dat het gaat over slimheids-stof. Dat is een soort stofje in je hoofd die ontstaat als je slim bent dus ik ging naar de huisarts en vroeg om een slimheidsstofmeting en toen werd ik gestuurd naar een instantie voor een iq test en dat is een test waar je geen fouten mag maken, dus hoe minder fouten, hoe lager het uitkomstcijfertje en dat was 60 bij mij en 100 is normaal dus ik ben slim dacht ik, dus ik vroeg het even na aan mijn papa en mama en die moesten een beetje lachen en zeiden dat ik uniek was dus ik ging dansen van blijheid
Mijn papa zei dat unieke mensen de enige hoop zijn voor deze wereld. Ik weet nog steeds niet wat voor hoop, maar ik hoop een hoop ijsjes want die zijn lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |