quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Komt omdat TS present is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]hihihi we hebben een spoileronsje... snapje hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehehehihihihoehoehahaha
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Whihiihihaiaha-nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hihihi we hebben een spoileronsje... snapje hem?whehehehihihihoehoehahaha
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gaat prima, nu de grote HeaN82 mij gequote heeft
Hihihi, doe maar. Dan wordt Khadaffi weer van 'de wereld' gehaald.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Gutteguttegutjes in nachtbagger horen pics van kutjes.
In het land van B&H en KPD.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wierewarewieten waar zijn die pics van die tieten?
+ paar dagen afkoelenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Gutteguttegutjes in nachtbagger horen pics van kutjes.
Okequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hihihi, doe maar. Dan wordt Khadaffi weer van 'de wereld' gehaald.
Whihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:29 schreef smitjew het volgende:
Ik loop me gewoon af te trekken op een ander tabblad , tetten op FOK!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben een aap.
Ik kwam even zeggen dat jullie echt dom zijn.
Jullie hebben niet eens zichtbaar haar op je vel, niet eens fluf.
En dan ook nog eens lappenstof over je huid trekken, hebben jullie geen zelfwaarde?
Hihihoehoe, namens de apen community.
Mijn ouders zeiden al dat ik uniek was toen ik vroeg of ik slim was!quote:
Vragen of je slim bentquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden al dat ik uniek was toen ik vroeg of ik slim was!
Euh, uniek ben je zeker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiden al dat ik uniek was toen ik vroeg of ik slim was!
Ja, dat zei mijn leraar, maar mijn papa zei dat alle mensen in het onderwijs er alleen zijn om propaganda te verspreiden en toen ging ik dus opzoeken wat dat woord betekende en toen snapte ik de uitleg niet maar had geen zin om al die woorden op te zoeken dus ik denk dat het gaat over slimheids-stof. Dat is een soort stofje in je hoofd die ontstaat als je slim bent dus ik ging naar de huisarts en vroeg om een slimheidsstofmeting en toen werd ik gestuurd naar een instantie voor een iq test en dat is een test waar je geen fouten mag maken, dus hoe minder fouten, hoe lager het uitkomstcijfertje en dat was 60 bij mij en 100 is normaal dus ik ben slim dacht ik, dus ik vroeg het even na aan mijn papa en mama en die moesten een beetje lachen en zeiden dat ik uniek was dus ik ging dansen van blijheidquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn leraar, maar mijn papa zei dat alle mensen in het onderwijs er alleen zijn om propaganda te verspreiden en toen ging ik dus opzoeken wat dat woord betekende en toen snapte ik de uitleg niet maar had geen zin om al die woorden op te zoeken dus ik denk dat het gaat over slimheids-stof. Dat is een soort stofje in je hoofd die ontstaat als je slim bent dus ik ging naar de huisarts en vroeg om een slimheidsstofmeting en toen werd ik gestuurd naar een instantie voor een iq test en dat is een test waar je geen fouten mag maken, dus hoe minder fouten, hoe lager het uitkomstcijfertje en dat was 60 bij mij en 100 is normaal dus ik ben slim dacht ik, dus ik vroeg het even na aan mijn papa en mama en die moesten een beetje lachen en zeiden dat ik uniek was dus ik ging dansen van blijheid
Mijn papa zei dat unieke mensen de enige hoop zijn voor deze wereld. Ik weet nog steeds niet wat voor hoop, maar ik hoop een hoop ijsjes want die zijn lekker.quote:
Heb je moira gehosseltquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Lekker een biertje, TV op de achtergrond, pakje peuken, leuke meid bij me die ook lekker op FOK! zit.
Echt een perfecte avond!
Was jij die machinist die de trein had stilgezet om een kalfje uit de sloot te hengelen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Lekker een biertje, TV op de achtergrond, pakje peuken, leuke meid bij me die ook lekker op FOK! zit.
Echt een perfecte avond!
Mijn hosseltijden zijn al lang en breed voorbijquote:
Nope, was een andere machinist. Toffe actie wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Was jij die machinist die de trein had stilgezet om een kalfje uit de sloot te hengelen?
Dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:
MOIRAPOLY IN DA HOUSE!
Deze nachtbagger is nu al kwaliteit.
Vergeet je nou de tetten???quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Echt een perfecte avond!
Nice , ik begin nu net weer lekker te playen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn hosseltijden zijn al lang en breed voorbij![]()
Gewoon chill is het hehe
[..]
Nope, was een andere machinist. Toffe actie wel.
Een studiegenoot van me zat in die trein. Het stond ook op Telegraaf.nl (quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn hosseltijden zijn al lang en breed voorbij![]()
Gewoon chill is het hehe
[..]
Nope, was een andere machinist. Toffe actie wel.
Nopequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een studiegenoot van me zat in die trein. Het stond ook op Telegraaf.nl (), en daar begon het tokkievolk alweer te speculeren over dat er wel ontslag zou volgen voor die machinist. Is niet gebeurd neem ik aan?
Paar mooie hossels gehad ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
Nice , ik begin nu net weer lekker te playen.
Ah, zo. Ik vond het ook wel een mooie actie. Zou me niet te druk maken om de vertraging in ieder geval dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope
Hij had op de heenweg al melding gemaakt dat dat beestje aan het verdrinken was, dus of er hulpdiensten of de boer zelf ingelicht kon worden. Op de terugweg zag hij dus dat er nog niemand was, dus toen is hij gestopt.
True that.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik vond het ook wel een mooie actie. Zou me niet te druk maken om de vertraging in ieder geval dan.
Ik ga pitten, αντίο
slaap lekkahquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik vond het ook wel een mooie actie. Zou me niet te druk maken om de vertraging in ieder geval dan.
Ik ga pitten, αντίο
Ik ben alleen altijd te wastedquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik ben alleen altijd te wasted
Was in Frankrijk in nice.
Oh, genoeg om te hosselen haha. Mooie tijden op vakanties.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik ben alleen altijd te wasted
Was in Frankrijk in nice.
Waarom sla je zo aggresief de grond? Echt niet lief hoor.quote:
Gingen stappen in Monaco , zieke shit is dat maar gelukig had ik me goed ingezopen want daar was het niet te betalen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Oh, genoeg om te hosselen haha. Mooie tijden op vakanties.
Ik heb een kwade dronkquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom sla je zo aggresief de grond? Echt niet lief hoor.
God heeft me geleerd dat je altijd lief moet zijn voor anderen omdat je anders in een grote plaats komt met vuur enzo. Mijn papa zegt dat God niet bestaat, maar ik snap niet hoe God dan een boek kon makenDaarom denk ik dat papa niet zo slim is misschien want hij heeft ook veel punten op zijn iqscorepuntenlijsttest dus dat is niet goed. De meneer zei dat die score positief was en op films heb ik geleerd dat als je positief bent voor iets, dat het dan juist negatief is dat je positief voor iets hebt gescoord. Maar papa is wel lief, dus stiekem, in zijn hart, gelooft papa wel in God. Daarom hou ik van papa.
HIHIHIquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
HIHIHI VERWIJDERDE POST GEQUOTE VOOR HIJ VERWIJDERD WAS IK BEN EEN NINJA MUHUWHAHA
Elkander oogkanker geven is niet aardig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:00 schreef hosselaar.woensel het volgende:
wie verwijderd me post ik dacht lekker baggeren
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:58 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik heb een kwade dronkHet is eigenlijk meer een bipolaire stoornis die opspeelt als ik dronken ben.
Huhihihi
AAARTRGGGHH![]()
![]()
![]()
HIhiha
Slomer zijn dan stonede Moiraquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die denken 'stoer' te zijn omdat zij sneller zijn dan een mod die onder invloed is van verdovende middelen
Omdat ik geen TV kijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is er ineens niks leuks meer op tv de laatste tijd?
Recessiequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Mijn pastor geeft me altijd koekjes en een glaasje water. Hij mompelt dan wat gekke dingen en dan bijt hij een duif zijn kop er af. Is dat hetzelfde??quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
Oeps ik sloeg ook opeens de grond en begon te huilen. Op zondag maar goed bidden bij de kerk, de duivelvermoorder (bijnaam van de pastoor omdat hij ons 'duivelzaad' weghaalt uit me! LIEF HE?) zegt dat alles dan goed komt, jij moet ook bidden! Maar eigenlijk staat in de bijbel dat je iemand niet mag vermoorden, waarom mag een pastoor dan wel duivels vermoorden
Maar wel lief! Ik voel me ook meteen beter als de duivels uit me schieten.
Kusjes
TLC hehehe he ja togquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Omdat je naar de TV moet kijken, niet naar wat er op staat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Elkander oogkanker geven is niet aardig.
UIquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:01 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die denken 'stoer' te zijn omdat zij sneller zijn dan een mod die onder invloed is van verdovende middelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |