Mooi bericht, ja.quote:
oehhhh klinkt verleidelijk kom je wel naar nederland dan trek ik zo lekker hard aan je capuchonquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie wilt er aan me capuchon trekken , wordt ik geil van
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gast ik ben stoned en door R&P en dr. Phil gedoe ben ik nog een beetje in mijn lieve modus aan het hangen, maar ben nachtbaggermodus aan het aanzetten
Same without the peukjequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
Nachtbaggers met kutusers
Nog een peukje en I'm out.
Ja man heb weer FOK!moeder uitgehangenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.
"Nachtbagger" in "Onzin voor je leven!"____
dr. Phil?
Dit.quote:
Ik beloof beterschap voor mijn wangedrag. Excuses aan eenieder die het ongepast vondquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
Oh dat bedoel je, ik dacht je kijkt ondertussen dr. Phil op TV.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja man heb weer FOK!moeder uitgehangenjeweet
klinkt echt spannend please vertel me meer !quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de kapstok hangen met je capuchon is supercool [ afbeelding ]
En er dan foto's van maken en daar een topic voor maken en vervolgens gelijk spijt hebben dat je die foto's op internet hebt gezet en gaat vragen ze weg te laten halen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de kapstok hangen met je capuchon is supercool [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
En er dan foto's van maken en daar een topic voor maken en vervolgens gelijk spijt hebben dat je die foto's op internet hebt gezet en gaat vragen ze weg te laten halen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef Moira. het volgende:
Ik schrok al.. Mijn hartje begon al te brekenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel ik daar mijn stoners niet mee
okidokiquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:23 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Moira beter blijf je toch is gezellig met mij toch ga misschien wel doorhalen als je braaf bent mag je misschien wel is een keer me anaconda aaien!
Implying dat dit topic nog te verneuken valt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:22 schreef Moira. het volgende:
Doe eens niet topicverneuken door die shit telkens te quoten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |