Nicequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
7,4
maar iedereen vond de presentatie een 9 waard
Misschien is het wel een verkorting voor capitalism wat staat voor kapitalisme. Alsnog weet ik niet wat de bovenste kast ermee te maken heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
ALL CAPS RAGEEEEEEEE
CAPS STAAT VOOR CAPITALS, WAT KAPITALEN HEET IN HET NEDERLANDS, BEIDE BETEKENEN SIMPELWEG 'HOOFDLETTERS'
VANDAAR DE CAPSLOCK TOETS, IS EEN AFKORTING VAN CAPITALS WANT ANDERS PAST HET NIET OP ÉÉN TOETSJE, EN DAN LOCK JE DIE ZODAT JE NIET TELKENS SHIFT INGEDRUKT HOEFT TE HOUDEN
NIET ALLEEN R&P WIJSHEDEN HEEFT DIE MOIRA.
quote:
Je trollt toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien is het wel een verkorting voor capitalism wat staat voor kapitalisme. Alsnog weet ik niet wat de bovenste kast ermee te maken heeft.
Dat kut paard die je overal ziet opeens.quote:
quote:
Bij mij doet hij het gewoon ?!?!?!?!??!?!?!?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die het niet doet
Bij mij ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het gewoon ?!?!?!?!??!?!?!?
Psst.. haal snel weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:14 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Hier het type hamburger waar ik eerder op doelde
--
Heroine en Crystal Math > Cocaine, Speed en Wietquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:15 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik injecteer mijn cocaïne, speed en wiet altijd.
Heb net gevraagd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Huh mag dit ook niet? Jawel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |