abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126543486
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef spacechinees2 het volgende:
Smerige antisemieten zitten achter dit soort nieuwsberichten.
Dit is een poging van de VUILE ANTISEMIETEN om Joden belachelijk te maken.
Dat weet ik gewoon zeker.

Elke keer moet er weer gezeken worden over wat Joden wel en niet doen en/of zeggen.

Jullie hebben in ieder geval niet door dat JULLIE hier zeiken. En jullie hebben niet eens legitieme reden om ook maar ergens over te klagen. Het Joodse volk heeft een genocide doorstaan en de herinneringen aan de Holocaust zijn nog lang niet verdwenen.

Dat jullie over het algemeen geen reet geven om jullie eigen familie, vrienden, cultuur en historie is jullie probleem. Dat het Joodse volk niet wilt dat wat zij hebben meegemaakt ooit vergeten wordt, is hun goed recht.

Zeikerds.
Bwahahaha deze reactie. Ja, het is allemaal een groot anti-joods complot.
pi_126543543
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:16 schreef spacechinees2 het volgende:

[..]

De meesten semieten haten Joden en zijn dus ook antisemieten.
Maar wij weten allemaal, in ieder geval de mensen die hersencellen hebben, dat wanneer we het hebben over anti-semitisme, het gaat over mensen die haat jegens de Joden prediken.

Ik weet dat Arabieren ook semieten zijn. Dat hoef jij mij niet uit te gaan leggen.
En de Palestijnen. Vergeet die vooral niet.

Maar de mensen die hersencellen hebben gebruiken dus geen onjuiste termen zoals anti-semitisme (of racisme om het nog wat breder te trekken). Zeker niet als ze dondersgoed weten dat die termen fout zijn.
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:33:18 #103
397507 spacechinees2
Ban me niet! ... KLOONCEPTION
pi_126544099
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:20 schreef Grouch het volgende:

[..]

Maar de mensen die hersencellen hebben gebruiken dus geen onjuiste termen zoals anti-semitisme (of racisme om het nog wat breder te trekken). Zeker niet als ze dondersgoed weten dat die termen fout zijn.
Palestijnen? Dat zijn gewoon Arabieren die illegaal land proberen te claimen/stelen van de oorspronkelijke bevolking.
NEE NEE NEE!!!! EVIL... EVIIIILLLL
pi_126544387
Ik begrijp die mensen wel. Als je namelijk weet hoe de zeeleeuw in kwestie eruit ziet...

Stel je voor, het enige wat je ziet vanuit je hermetisch gesloten ramen is deze zeeleeuw die hard lijkt te schreeuwen en af en toe uitbundige bewegingen maakt met zijn rechtervoorpoot net zoals....
Tja, zeg nou zelf, dan is de associatie toch voor de hand liggend?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:7
pi_126544406
Het brullen van de leeuwen en de variant uit de zee lijkt mij juist een reden om daar te wonen, aan de mooiste straat van Amsterdam bv... De Henri Polaklaan.
  woensdag 15 mei 2013 @ 18:47:12 #106
104871 remlof
Europees federalist
pi_126544655
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef Nemephis het volgende:
Ik begrijp die mensen wel. Als je namelijk weet hoe de zeeleeuw in kwestie eruit ziet...

Stel je voor, het enige wat je ziet vanuit je hermetisch gesloten ramen is deze zeeleeuw die hard lijkt te schreeuwen en af en toe uitbundige bewegingen maakt met zijn rechtervoorpoot net zoals....
Tja, zeg nou zelf, dan is de associatie toch voor de hand liggend?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:7
Die lijkt inderdaad precies op Hermann Göring.
pi_126545769
Er zijn trouwens wel meer zeikerds die al jaren klagen over het geluid van de dieren bij Artis :')
Alsof Artis daar pas sinds een paar jaar ligt :')
pi_126546334
quote:
15s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef spacechinees2 het volgende:
Smerige antisemieten zitten achter dit soort nieuwsberichten.
Dit is een poging van de VUILE ANTISEMIETEN om Joden belachelijk te maken.
Dat weet ik gewoon zeker.

Elke keer moet er weer gezeken worden over wat Joden wel en niet doen en/of zeggen.

Jullie hebben in ieder geval niet door dat JULLIE hier zeiken. En jullie hebben niet eens legitieme reden om ook maar ergens over te klagen. Het Joodse volk heeft een genocide doorstaan en de herinneringen aan de Holocaust zijn nog lang niet verdwenen.

Dat jullie over het algemeen geen reet geven om jullie eigen familie, vrienden, cultuur en historie is jullie probleem. Dat het Joodse volk niet wilt dat wat zij hebben meegemaakt ooit vergeten wordt, is hun goed recht.

Zeikerds.
Jij bent een troll! :D Toch? :{ Hoop ik? ;(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:31:53 #109
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_126546904
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2013 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gezien zijn post-geschiedenis vrees ik het ergste.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:33:01 #110
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_126546972
Een scheet/gassen die je uit je lichaam laat doet ze ook aan de oorlog denken. :')
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  woensdag 15 mei 2013 @ 19:43:33 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_126547421
quote:

[..]

Nee. Hij is het resultaat van lijmsnuivende ouders.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_126547761
Het zou toch niet dat die ouwe jood gewoon gelijk heeft he over die nazi-zeeleeuw? Het wordt allemaal wel steeds vager in ieder geval:

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Sea_Lion
pi_126548272
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

http://www.parool.nl/paro(...)Artis-zeeleeuw.dhtml

Ik hoop dat de zeeleeuw snel van Tenerife wordt overgebracht naar Nuremberg en dat hij daar zijn verdiende loon krijgt.

"Zeeleeuw betrapt op brengen van de Hitlergroet"

[ afbeelding ]
What??? Is deze vrouw dementerend of wat? :?
pi_126548487
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:00 schreef Skillsy het volgende:

[..]

What??? Is deze vrouw dementerend of wat? :?
Nee, getraumatiseerd. Dat staat er toch.
pi_126548562
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, getraumatiseerd. Dat staat er toch.
Ja en?Dan vind ik haar toch nog overdreven reageren.Maar ik heb natuurlijk niet de holocaust meegemaakt :')
Ps: interessant nieuwsbericht ook +1 daarvoor
pi_126548842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 18:20 schreef Grouch het volgende:

[..]

Er bestaat geen Palestijns volk zucht.......Dringt het nou nog niet door??
Tussen Jordaniërs, Palestijnen, Syriërs en Libanezen bestaan er geen verschillen. Zij maken deel uit van één volk, de Arabische natie.Zij zijn één volk. Alleen maar om politieke redenen onderschrijven zij zorgvuldig de Palestijnse identiteit. Het is namelijk van nationaal belang voor de Arabieren om het bestaan van de Palestijnen aan te moedigen tegenover het zionisme.

Ja, het bestaan van een aparte Palestijnse identitieit is er alleen om tactische redenen. De stichting van een Palestijnse staat is een nieuw middel om de strijd tegen Israël en voor de Arabische eenheid voort te zetten.

''Palestina bestaat niet. Het woord is een uitvinding van de Zionisten. Wij kennen het niet." Arabische leider Auni Bey Abdul Hadi tot de Britse onderzoekscommissie Peel, 1937.

'' Omdat Golda Meir stelt dat er geen Palestijns volk bestaat, zeg ik dat er wel een Palestijns volk bestaat, dat zich van Jordanie onderscheid.

Ook de strategie die Mohsen wil volgen is vrij simpel: Jordanië is een staat met bepaalde grenzen. Het kan geen aanspraaken maken op Haifa, Jaffa, Jeruzalem en Beërsheva, terwijl ik wèl recht heb op Haifa,Jaffa, Jeruzalem en Beërsheva. De Palestijnse staat zou het recht hebben om op te treden namens alle Palestijnen in de Arabische wereld en elders. Als wij eenmaal al onze rechten in geheel Palestina hebben verworven, moeten wij de hereniging van Jordanië en Palestina geen moment uitstellen.

capiche?
pi_126549051
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Tussen Jordaniërs, Palestijnen, Syriërs en Libanezen bestaan er geen verschillen. Zij maken deel uit van één volk, de Arabische natie.Zij zijn één volk. Alleen maar om politieke redenen onderschrijven zij zorgvuldig de Palestijnse identiteit. Het is namelijk van nationaal belang voor de Arabieren om het bestaan van de Palestijnen aan te moedigen tegenover het zionisme.

Ja, het bestaan van een aparte Palestijnse identitieit is er alleen om tactische redenen. De stichting van een Palestijnse staat is een nieuw middel om de strijd tegen Israël en voor de Arabische eenheid voort te zetten.

''Palestina bestaat niet. Het woord is een uitvinding van de Zionisten. Wij kennen het niet." Arabische leider Auni Bey Abdul Hadi tot de Britse onderzoekscommissie Peel, 1937.

'' Omdat Golda Meir stelt dat er geen Palestijns volk bestaat, zeg ik dat er wel een Palestijns volk bestaat, dat zich van Jordanie onderscheid.

Ook de strategie die Mohsen wil volgen is vrij simpel: Jordanië is een staat met bepaalde grenzen. Het kan geen aanspraaken maken op Haifa, Jaffa, Jeruzalem en Beërsheva, terwijl ik wèl recht heb op Haifa,Jaffa, Jeruzalem en Beërsheva. De Palestijnse staat zou het recht hebben om op te treden namens alle Palestijnen in de Arabische wereld en elders. Als wij eenmaal al onze rechten in geheel Palestina hebben verworven, moeten wij de hereniging van Jordanië en Palestina geen moment uitstellen.

capiche?
Gast, ga eens niet zo off-topic.
pi_126549104
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gast, ga eens niet zo off-topic.
pardon :@
pi_126549980
quote:
4s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Djeez het volgende:
Geen gezeik over de oorlog, mijn opa is overleden in Auschwitz.

SPOILER
De vorige keer dat ik deze grap hoorde viel ik lachend van mijn dinosaurus.
  woensdag 15 mei 2013 @ 20:33:58 #120
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_126550247
quote:
5s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:03 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je bent in staat om meer dan één zin te lezen neem ik aan?
En jij bent niet in staat om iemand die bevestigend reageert op je stukje te spotten.
pi_126551054
Waarom is de zeeleeuw niet door de Raad van State uitgenodigd? Misschien ergert die zich wel aan de zeurende Nevenzeeltjes.
  woensdag 15 mei 2013 @ 21:06:53 #122
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_126552208
Not sure if troll
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_126554683
Artis macht frei!
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_126555232
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:45 schreef jeroen25 het volgende:
Artis macht frei!
Oppassen wat je zegt. Want volgens mij is Nevenzeel Joods voor Navy seal.
pi_126556721
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 21:54 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Oppassen wat je zegt. Want volgens mij is Nevenzeel Joods voor Navy seal.
:D
pi_126559480

de grootste vijand van Seabert was ook een man met een snor :P

SPOILER
pi_126565720
quote:

[..]

zou het?
Hij heeft wel gelijk over de hufterigheid van jodenhaters in dit topic.
pi_126566313
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Skillsy het volgende:

[..]

En de joden zijn net zo min een volk als dat de christenen een volk zijn.

Capiche.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  donderdag 16 mei 2013 @ 01:12:28 #129
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_126566830
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:56 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Capiche.
Waar hebben we het over? Joden als religie of joden als etnisch volk?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_126567189
Jodenbash topic nr zoveel. Treurig dit.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_126567427
quote:
15s.gif Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Polacco het volgende:
Jodenbash topic nr zoveel. Treurig dit.
Men wordt gewoon moe van het gezeur waarbij er maar weer al te gemakkelijk naar de geschiedenis wordt gewezen.
pi_126567483
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 01:34 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Men wordt gewoon moe van het gezeur waarbij er maar weer al te gemakkelijk naar de geschiedenis wordt gewezen.
Prima, spreek dat mens erop aan; bekritiseer haar daar op. Maar trek het niet door op alle Joden.
  donderdag 16 mei 2013 @ 01:41:20 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_126567578
Ah, joden en die eeuwige slachtofferrol van ze. Altijd vermakelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_126567643
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 01:36 schreef Polacco het volgende:
Prima, spreek dat mens erop aan; bekritiseer haar daar op. Maar trek het niet door op alle Joden.
Zij is echt niet de enige. Daarom zie je deze reacties ook. :) Een zeker aantal ( :6 ) Joden moet eens van dat Calimerogedrag af komen.
pi_126567739
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 01:34 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Moet je bij de Topic starter zijn.Hij brengt het gezeur naar je toe.
pi_126567773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:56 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Capiche.
Dom
pi_126567802
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Zij is echt niet de enige. Daarom zie je deze reacties ook. :) Een zeker aantal ( :6 ) Joden moet eens van dat Calimerogedrag af komen.
Ik vind deze reacties ook altijd vermakelijk
pi_126567810
quote:
13s.gif Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Moet je bij de Topic starter zijn.Hij brengt het gezeur naar je toe.
"Don't shoot the messenger" zeggen ze dan wel eens.
pi_126567833
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 01:41 schreef Caland het volgende:
Ah, joden en die eeuwige slachtofferrol van ze. Altijd vermakelijk.
Heerlijk dit.Begint wel saai te worden
pi_126567840
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Ik vind deze reacties ook altijd vermakelijk
Graag gedaan.
pi_126567874
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef Kowloon het volgende:

[..]

"Don't shoot the messenger" zeggen ze dan wel eens.
Ik snap heel die ophef niet.Ik vraag me af of deze vrouw niet dementerend is.Vind het wel zielig voor dr maar overdreven
pi_126567988
TS schijnt nu met een zeeleeuw in zijn bakfiets door de straat van mevrouw heen en tevens weer te fietsen, kan iemand dit bevestigen?
pi_126567990
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Stereotiepen, iets wat makkelijk is geboren en waar je maar zeer lastig vanaf komt of waar je iets aan kan veranderen. Daar waar 1 negatief iets voldoende is om het stereotiep weer te bevestigen, zijn er miljoenen voorbeelden en statistieken nodig om het beeld enigszins te kunnen doen kantelen of veranderen. Hou het lekker bij deze vrouw, of wie het dan ook doet, en scheer niet hele bevolkingsgroepen over een kam.

[ Bericht 4% gewijzigd door Polacco op 16-05-2013 02:03:31 ]
pi_126568771
Welke FOK!ker is er zo vriendelijk om morgen een zakje tulpenbollen aan te bieden aan deze "getraumatiseerde" dame?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 03:07:17 #145
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_126568839
Mensen keren toch in dieren terug?

Dan is hitler terug gekomen in een Zeeleeuw :o
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 16 mei 2013 @ 06:50:34 #146
322645 Voorschrift
See if I care
pi_126569301
Gaat nergens meer over.

Ging 't al niet, maar toch. :P
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')