Hoezo is de klacht terecht ? Artis bestaat aanzienlijk langer dan deze mensen leven.quote:
Je bent in staat om meer dan één zin te lezen neem ik aan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Boehoe ik woon al 40 jaar naast Schiphol maar dat er nog een landingsbaan bij kwam of de vliegroutes konden worden aangepast wist ik niet hoor boehoe haal het NOS journaal.
Misschien hadden ze toentertijd nog geen zeeleeuwen toen die mensen er gingen wonen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:02 schreef Grouch het volgende:
[..]
Hoezo is de klacht terecht ? Artis bestaat aanzienlijk langer dan deze mensen leven.
Ernaast gaan wonen heeft nu eenmaal voor en nadelen.
Dus als je ergens eerder bent (woont), maakt het niet meer uit hoeveel geluid je produceert?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:02 schreef Grouch het volgende:
[..]
Hoezo is de klacht terecht ? Artis bestaat aanzienlijk langer dan deze mensen leven.
Ernaast gaan wonen heeft nu eenmaal voor en nadelen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Djeez het volgende:
Geen gezeik over de oorlog, mijn opa is overleden in Auschwitz.Zo zo, die kende ik nog niet. Chapeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die grap is zo oud dat Hitler er nog om moest lachen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:04 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zo zo, die kende ik nog niet. Chapeau.
als je naast een dierentuin gaat wonen kan je dieren geluiden verwachtenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:04 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Dus als je ergens eerder bent (woont), maakt het niet meer uit hoeveel geluid je produceert?
Pff dan ben je ongeveer de enigequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:04 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zo zo, die kende ik nog niet. Chapeau.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Djeez het volgende:
Geen gezeik over de oorlog, mijn opa is overleden in Auschwitz.Over zijn baard gestruikelt zeker, net zoals jouw mopje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima suggestie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef Luigi het volgende:
Die Djeez is best grappig. Misschien moet ie bij de FP gaan werken ofzo?
Nope. De aankoopdatum van de eerste zeeleeuw heb ik niet bij de hand, maar in 1940 had Artis ze iig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien hadden ze toentertijd nog geen zeeleeuwen toen die mensen er gingen wonen?
Tof, ik ga gelijk solliciteren!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef Luigi het volgende:
Die Djeez is best grappig. Misschien moet ie bij de FP gaan werken ofzo?
Het te pas en te onpas erbij sleuren van de oorlog en de holocaust is ontzettend sneu idd en een belediging voor de mensen die er door geleden hebben...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:41 schreef BasEnAad het volgende:
Je zou er haast antisemitisch van worden zeg, dat gezeik over die oorlog
Haar idee om ze te laten deporteren naar Polen en daar in een vernichtungslag...ahum ik bedoel circus te werk stellenquote:
Eens. Moet alleen de pastoor niet opeens elk uur een half uur aan die klok gaan hangen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:06 schreef kovenant het volgende:
[..]
als je naast een dierentuin gaat wonen kan je dieren geluiden verwachten
als je naast een kerk gaat wonen kan je kerkklok geluiden verwachten
Of een moskee!! Of een moskee!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Eens. Moet alleen de pastoor niet opeens elk uur een half uur aan die klok gaan hangen.
Of hier een grens van wat je mag verwachten is overschreden is redelijk subjectief. Ik vond van wel.
Ik woon tussen 3 kerken die elk heel en half uur slaan en regelmatig lang beieren. Dat weet je als je hier gaat wonen, dus het hoort er gewoon bij...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Eens. Moet alleen de pastoor niet opeens elk uur een half uur aan die klok gaan hangen.
Of hier een grens van wat je mag verwachten is overschreden is redelijk subjectief. Ik vond van wel.
Maar als de pastoor dat al tientallen jaren deed toen je er kwam wonen is het weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:13 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Lol, op naar pagina 12quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Of een moskee!! Of een moskee!!!
Hatsjee. Moslim topic nu.
Het was wel een Duitse zeeleeuw hequote:Op woensdag 15 mei 2013 15:40 schreef Nielsch het volgende:
De mannetjeszeeleeuw, overgebracht van de dierentuin in Berlijn naar het Amsterdamse Artis,
Zeg, dat gaat zomaar niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef Luigi het volgende:
[..]
Of een moskee!! Of een moskee!!!
Hatsjee. Moslim topic nu.
Met een hitlergroet naar het schijnt, dus de leeuw in kwestie is wel 'fout'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |