Waarschijnlijk heeft hij bepaalde vaardigheden en wil men op Tenerife jonge zeeleeuwtjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:47 schreef De_Hertog het volgende:
Maar is die zeeleeuw nu naar Tenerife gegaan vanwege deze klacht? Ik snap de gevolgtrekking in deze twee zinnen niet:
[..]
Of is Tenerife een partyeiland voor zeeleeuwen?
Afschaffen die handelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2013 15:51:38 ]
Alle Seelöwen moeten in een Seelöwenviertel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook mooi dat één van de oplossingen volgens die meneer een geluidswal is. Lekker weer onruststokers in afgesloten kampjes zetten.
Ik vind dat die zeeleeuwen verplicht dwangarbeid moeten verrichten door het vermaken van verveelde kindjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook mooi dat één van de oplossingen volgens die meneer een geluidswal is. Lekker weer onruststokers in afgesloten kampjes zetten.
Dat idee krijg ik ook steeds meer helaas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn joden dat verplicht, ongeacht waar het over gaat.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Ze hebben het wel altijd over de joden, maar de Duitsers, dat waren ook geen lieverdjes!Ach, die gingen tenminste nog WEL vrolijk naar artisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er in de schuur boven het leeuwenverblijf waar ze naar kijken onderduikers zaten wisten ze dan weer niet![]()
Boehoe ik woon al 40 jaar naast Schiphol maar dat er nog een landingsbaan bij kwam of de vliegroutes konden worden aangepast wist ik niet hoor boehoe haal het NOS journaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:55 schreef Dagonet het volgende:
Dit de hele dag aan de overkant zou ik ook niet blij van worden trouwens. Maar ja, dan moet je ook maar niet bij een dierentuin gaan wonen, dan kan je zoiets verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Hoezo is de klacht terecht ? Artis bestaat aanzienlijk langer dan deze mensen leven.quote:
Je bent in staat om meer dan één zin te lezen neem ik aan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Boehoe ik woon al 40 jaar naast Schiphol maar dat er nog een landingsbaan bij kwam of de vliegroutes konden worden aangepast wist ik niet hoor boehoe haal het NOS journaal.
Misschien hadden ze toentertijd nog geen zeeleeuwen toen die mensen er gingen wonen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:02 schreef Grouch het volgende:
[..]
Hoezo is de klacht terecht ? Artis bestaat aanzienlijk langer dan deze mensen leven.
Ernaast gaan wonen heeft nu eenmaal voor en nadelen.
Dus als je ergens eerder bent (woont), maakt het niet meer uit hoeveel geluid je produceert?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:02 schreef Grouch het volgende:
[..]
Hoezo is de klacht terecht ? Artis bestaat aanzienlijk langer dan deze mensen leven.
Ernaast gaan wonen heeft nu eenmaal voor en nadelen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Djeez het volgende:
Geen gezeik over de oorlog, mijn opa is overleden in Auschwitz.Zo zo, die kende ik nog niet. Chapeau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die grap is zo oud dat Hitler er nog om moest lachen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:04 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zo zo, die kende ik nog niet. Chapeau.
als je naast een dierentuin gaat wonen kan je dieren geluiden verwachtenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:04 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Dus als je ergens eerder bent (woont), maakt het niet meer uit hoeveel geluid je produceert?
Pff dan ben je ongeveer de enigequote:Op woensdag 15 mei 2013 16:04 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zo zo, die kende ik nog niet. Chapeau.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Djeez het volgende:
Geen gezeik over de oorlog, mijn opa is overleden in Auschwitz.Over zijn baard gestruikelt zeker, net zoals jouw mopje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |