quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:54 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Oppassen wat je zegt. Want volgens mij is Nevenzeel Joods voor Navy seal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de joden zijn net zo min een volk als dat de christenen een volk zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:09 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Er bestaat geen Palestijns volk zucht.......Dringt het nou nog niet door??
Waar hebben we het over? Joden als religie of joden als etnisch volk?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:56 schreef boekenplank het volgende:
[..]
En de joden zijn net zo min een volk als dat de christenen een volk zijn.
Capiche.
Men wordt gewoon moe van het gezeur waarbij er maar weer al te gemakkelijk naar de geschiedenis wordt gewezen.quote:
Prima, spreek dat mens erop aan; bekritiseer haar daar op. Maar trek het niet door op alle Joden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Men wordt gewoon moe van het gezeur waarbij er maar weer al te gemakkelijk naar de geschiedenis wordt gewezen.
Zij is echt niet de enige. Daarom zie je deze reacties ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:36 schreef Polacco het volgende:
Prima, spreek dat mens erop aan; bekritiseer haar daar op. Maar trek het niet door op alle Joden.
Moet je bij de Topic starter zijn.Hij brengt het gezeur naar je toe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Men wordt gewoon moe van het gezeur waarbij er maar weer al te gemakkelijk naar de geschiedenis wordt gewezen.
Domquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:56 schreef boekenplank het volgende:
[..]
En de joden zijn net zo min een volk als dat de christenen een volk zijn.
Capiche.
Ik vind deze reacties ook altijd vermakelijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zij is echt niet de enige. Daarom zie je deze reacties ook.Een zeker aantal (
) Joden moet eens van dat Calimerogedrag af komen.
"Don't shoot the messenger" zeggen ze dan wel eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Moet je bij de Topic starter zijn.Hij brengt het gezeur naar je toe.
Heerlijk dit.Begint wel saai te wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:41 schreef Caland het volgende:
Ah, joden en die eeuwige slachtofferrol van ze. Altijd vermakelijk.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ik vind deze reacties ook altijd vermakelijk
Ik snap heel die ophef niet.Ik vraag me af of deze vrouw niet dementerend is.Vind het wel zielig voor dr maar overdrevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
"Don't shoot the messenger" zeggen ze dan wel eens.
Stereotiepen, iets wat makkelijk is geboren en waar je maar zeer lastig vanaf komt of waar je iets aan kan veranderen. Daar waar 1 negatief iets voldoende is om het stereotiep weer te bevestigen, zijn er miljoenen voorbeelden en statistieken nodig om het beeld enigszins te kunnen doen kantelen of veranderen. Hou het lekker bij deze vrouw, of wie het dan ook doet, en scheer niet hele bevolkingsgroepen over een kam.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zij is echt niet de enige. Daarom zie je deze reacties ook.Een zeker aantal (
) Joden moet eens van dat Calimerogedrag af komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |