SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Slimpie had volgens mij suikervrije ranja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Suikervrije ranja you say? Ff morgen kijken dan!
Maar zit daar ook niet weer aspartaam in?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Slimpie had volgens mij suikervrije ranja.![]()
En anders even kijken in het reformschap in de supermarkt. Misschien dat daar ook nog iets staat.
si.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zit daar ook niet weer aspartaam in?
ook een optie, al zal je er weinig van afvallenquote:
Ik wil geen aspartaamquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
si.
[..]
ook een optie, al zal je er weinig van afvallen
Nou het is niet dat ik het niet lust ofzo. Maar na 10 glazen water per dag wil je wel eens wat anders zeg maar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
het beste is gewoon water te leren drinken. Eigenlijk.
Dat zei ik idd in het vorige topic. Ga ik maar eens proberen!quote:
WAAROM zou je TIEN glazen per dag willen drinken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou het is niet dat ik het niet lust ofzo. Maar na 10 glazen water per dag wil je wel eens wat anders zeg maar.
Oke 10 is overdreven. Beker of 6. Kleine bekers. Telkens water is gewoonquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAAROM zou je TIEN glazen per dag willen drinken?
Je moet het niet overdrijven he, mensenlichaam heeft 1,5 tot 2,5 liter vocht per dag nodig. Daar haal je al snel een liter van uit je eten (bij een normaal voedingspatroon). Dus je hoeft maar 1 tot anderhalve liter bij te drinken. Dat zijn drie koffie / thee en vier glazen water.
ik vind spa rood erg lekker. We hebben nu thuis en op het werk een machine die dat levert, en ik merk dat ik daardoor veel meer water drink. Schijfje citroen of een paar frambozen ofzo erin is ook lekker. Daarbuiten drink ik eigenlijk alleen maar koffie en alcoholische zaken...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke 10 is overdreven. Beker of 6. Kleine bekers. Telkens water is gewoonimho
Karvan cevitam had een paar jaar geleden ook echt superchille light limo, maar volgens mij is die nu uit de schappenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:18 schreef Goodbye het volgende:
Jumbo heeft suikervrije limonadesiroop zonder aspartaam. Ik vond er alleen een 'maf' smaakje aan zitten, dus ik drink liever af en toe een glas karvan cevitam
Juist wel! Ik heb er haske veel informatie over opgezocht omdat ik een beetje knetter werd van 15-20 keer per dag pissen met 2,5 liter water. Vocht uit je eten telt gewoon mee. Why wouldn't it?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Vocht uit je eten telt toch niet mee voor de totale vocht inname die aangeraden wordt?
Vlgs mij is 1,5 tot 2l vocht per dag gewoon echt vocht-vocht.
Lijstje:
O: Brinta
T: Klein handje cruesli wegens late O
L: 1 dubbele bh met komijnenkaas, 1 half perenijsje
T: kwark met bessen en bramen
D: macaroni m vegetarische saus
T: geen idee
quote:Hoeveel water moet ik per dag drinken?
Anderhalve liter vocht per dag wordt aanbevolen om voldoende binnen te krijgen om de verliezen door ademhaling, zweten en urine te compenseren.
Dat hoeft niet per se water te zijn: alle dranken tellen mee, dus ook koffie, thee, zuivel, vruchtensap en frisdrank .
Je verliest echt veel door ademhaling! Meer dan je denktquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het echt supergaaf dat ik net zoveel vocht verlies bij het zweten dan bij het ademen.
ohja, eiwitten. Maar dan nog geen liters meer toch, eerder in de richting van 500 ml denk ik?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:42 schreef V1z0R het volgende:
Meer afvalstoffen die geproduceerd worden door het grote aantal eiwitten dat je inneemt en dus meer vocht nodig om ze af te voeren.
Done! Gehaald! Lekker!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind spa rood erg lekker. We hebben nu thuis en op het werk een machine die dat levert, en ik merk dat ik daardoor veel meer water drink. Schijfje citroen of een paar frambozen ofzo erin is ook lekker. Daarbuiten drink ik eigenlijk alleen maar koffie en alcoholische zaken...
Ja, dat doe ik idd maar. Zolang het 's avonds redelijk kleurloos is is het voldoende geweest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Is wel verschillend, maar je krijgt zo ook al snel meer zout binnen waarvoor je ook extra vocht nodig bent. Maar inderdaad zo'n 0,5-1l meer.
Gewoon letten op een gezonde kleur van je urineniet te licht en niet te donker.
Kak jij ook altijd op kantoor?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Als je als alleenstaande man leeft weet je pas hoeveel pleerollen jullie vrouwen verbruiken.
Ik koop nu maar 2x in het jaar wc-papier
Hier in huis is het toch echt mijn lieftallige echtgenoot die rap door de rollen heen gaat hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Als je als alleenstaande man leeft weet je pas hoeveel pleerollen jullie vrouwen verbruiken.
die kakt vast niet op kantoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier in huis is het toch echt mijn lieftallige echtgenoot die rap door de rollen heen gaat hoor.
Same shit (quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier in huis is het toch echt mijn lieftallige echtgenoot die rap door de rollen heen gaat hoor.
echt? de duutser gebruikt zoveel meer wc papier dan ik...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Ik ook 3x per nacht. Minimaal. Al jarenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe mee met Storm... vreet zo veel groente en fruit dat ik daarmee al ruim aan vocht kom
3 x uit te pissen in de nacht...
Ooh ja, nee, hier ben ik datquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ja bij de groothandelquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:57 schreef V1z0R het volgende:
viér keer! Fucking hellquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, nee, hier ben ik datIk kak 4x p/d ofzo
Ja, ik weets, tmi, way tmi
Toen ik nog rookte ging ik met gemak 3-4 keer per dag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
viér keer! Fucking hell. Maar das de crohn denk ik?
Binnenkort wordt er een camera in mijn reet gepropt.
Ookquote:
ERMAHGERDquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
OokMaar hier ook 2-3x per dag waarvan standaard 1 na m'n D.
Dido, nee
Gewoon zo'n 8 rollen dingen.
Rare mannen hebben jullie dan maar trouwens... Heb nu sinds ik verhuisd ben 1x wc-papier gekocht en 1x een pak gekregen van m'n ma, zit er straks in begin juni een jaar.
of hij heeft poep die geen sporen nalaat. Heb ik ook wel eens, dan valt er niks af te vegen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD
Ja of misschien veeg je je reet niet goed genoeg af? Heb je vaak remsporen? Ruiken je handen sterk naar poep na het kakken? (of ga ik nu te furr?![]()
)
Geen remsporen, geen poephanden...quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD
Ja of misschien veeg je je reet niet goed genoeg af? Heb je vaak remsporen? Ruiken je handen sterk naar poep na het kakken? (of ga ik nu te furr?![]()
)
Jup, idd crohn. Soms wel 6 of 7 hoor. Helemaal als ik aan de race benquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Plonswc's zijn echt superkut.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:19 schreef Qwea het volgende:
En ik doe ook altijd voor het kakken papier in de plee. Ik heb een plonsplee
Dat vind ik best veel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:04 schreef _Dido_ het volgende:
Ik doe in m'n eentje 2 tot 2,5 week over 8 rollen. Is dat veel? Grote boodschap altijd 's ochtends. Voor de rest zit ik op het werk.
Beide waarschijnlijk. Jarenlange diarree. Nu met dat lage Hb en die vermoeidheid moet er toch een link gelegd worden. En I know, sta er voor m'n werk wel eens bij en heb het altijd het meest mensonterende onderzoek wat er is gevondenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, idd crohn. Soms wel 6 of 7 hoor. Helemaal als ik aan de race benBen vandaag 3x geweest
en dag is nog niet om
Maar soms ook 1x hoor. Maar 1x is niet zo vaak
Wat gaan ze doen? Colo, sigmo,?
Waarom? En juig maar niet zo hard, is niet tof
Ow, ik heb ook dagen dat ik daar met gemak aan komquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ongeveer 1rol per dag hierquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Plonswc's zijn echt superkut.Lekker spetters tegen je kont.
[..]
Dat vind ik best veel.
Hier met kerel erbij doen wij langer over 8 rollen, 6 weken ofzo? Misschien meer?
met man en 2 kinderenquote:
hier ook natte doekjes. Zoveel prettigerquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:16 schreef Serieliefhebber het volgende:
Oh lijkt me niet gek veel. Ik gebruik natte doekjes en wc papier, nu we toch zo open zijn
Ging je kakRSS dan niet af?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
WAAROM WAARSCHUWT NIEMAND ME ALS HET OVER KAK GAAT
ik koop wat in een aanbieding isquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:17 schreef sigme het volgende:
Ik koop het duurste pleepapier dat ik in de supermarkt kan vinden en ben daar reuze content mee.
Lotus Just.1 biedt u een perfecte hygiëne: de blaadjes, dikker en groter, absorberen veel meer dan een gewoon toiletpapier. En dankzij hun grote soepelheid, zorgen ze voor een groot gebruiksgemak.
Ja, opzouten, ik wil je niet in crohn/CU zien hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beide waarschijnlijk. Jarenlange diarree. Nu met dat lage Hb en die vermoeidheid moet er toch een link gelegd worden. En I know, sta er voor m'n werk wel eens bij en heb het altijd het meest mensonterende onderzoek wat er is gevonden.
Ja vertel mij watquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Plonswc's zijn echt superkut.Lekker spetters tegen je kont.
cashewnoten zou ik omruilen voor blanke amandelen. Die dingen zijn echt baggervet!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef Serieliefhebber het volgende:
Wat een schijtonderwerp seg!
Net een lijstje gemaakt om morgen te halen bij de winkel
- aardbeien
- havermout
- cashewnoten
- wortelen
Dan kan ik wat gezond sneukelen.
of walnoten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
cashewnoten zou ik omruilen voor blanke amandelen. Die dingen zijn echt baggervet!
Denk het wel ja. Tenzij je dan langs de anesthesiepoli moet. Lijkt me niet, voor sedatie, maar toch. Ik heb geen zin om bekenden aan m'n bed te hebben hierbij. Nou ja, bloedonderzoek is nu onderweg, eerst maar eens kijken wat daaruit komtquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, opzouten, ik wil je niet in crohn/CU zien hoor![]()
Ga je om wat propofol vragen?
Ik ken een mensonterender onderzoekquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
En I know, sta er voor m'n werk wel eens bij en heb het altijd het meest mensonterende onderzoek wat er is gevonden
Dit is een serieus onderzoek? Of een rare uroloog?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken een mensonterender onderzoek![]()
Die waarbij de uroloog naar je flow gaat kijken en dus toekijkt terwijl je staat te plassenLijkt mij echt vele malen erger.
En propofol bij een coloscopie is een beetje over de top, toch? Dormicum is wel vrij gangbaar.
lotus heeft doorspoelbare pleerollenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:17 schreef sigme het volgende:
Ik koop het duurste pleepapier dat ik in de supermarkt kan vinden en ben daar reuze content mee.
Lotus Just.1 biedt u een perfecte hygiëne: de blaadjes, dikker en groter, absorberen veel meer dan een gewoon toiletpapier. En dankzij hun grote soepelheid, zorgen ze voor een groot gebruiksgemak.
deze vrouw weetquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Poep het liefst op het werk.. gratis... sterker nog, je wordt er voor betaald win/win
Dat kinkt idd verschrikkelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken een mensonterender onderzoek![]()
Die waarbij de uroloog naar je flow gaat kijken en dus toekijkt terwijl je staat te plassenLijkt mij echt vele malen erger.
En propofol bij een coloscopie is een beetje over de top, toch? Dormicum is wel vrij gangbaar.
Serieus onderzoekquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Lonaa het volgende:
Dit is een serieus onderzoek? Of een rare uroloog?
Hehehe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Serieus onderzoekBij plasproblemen. Moet je heel veel drinken en dan moet je steeds een beetje plassen, ophouden, plassen, ophouden etc. En kijken de uroloog en een assistente toe. En met een beetje pech ook nog de co-assistent.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel al eens behoorlijk sarcastisch geweest naar een doktersassistente die mij, terwijl ik met mijn benen wijdt lag met een koude eendenbek er tussen, vroeg hoe het op school ging.
Heb gevraagd: En ziet het er een beetje normaal uit ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hehehe.
Oh, das niet grappig natuurlijk.
Ik ben wel al eens behoorlijk sarcastisch geweest naar een doktersassistente die mij, terwijl ik met mijn benen wijdt lag met een koude eendenbek er tussen, vroeg hoe het op school ging.
Ja, dat moet je gewoon niet doen, toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]casual talk in een erg ongemakkelijke situatie
![]()
Zag het er een beetje normaal uit?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb gevraagd: En ziet het er een beetje normaal uit ?
De urologen bleven ook altijd gezellig door babbelen als ze een echo-dildo bij een man naar binnen duwden (doorgaans zonder waarschuwing zoals 'komt ie' vooraf) om de prostaat in beeld te brengen. Zo'n man dan helemaal angstig en verkrampt op de onderzoekstafel en de arts maar over koetjes en kalfjes kletsenquote:
oh ja zoiets heb ik gehad bij het plaatsen vd Mirena. Ik dacht: muil houden en opschieten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hehehe.
Oh, das niet grappig natuurlijk.
Pro-tip: als die echo eenmaal geplaatst is, niet onaangekondigd de tafel verhogenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De urologen bleven ook altijd gezellig door babbelen als ze een echo-dildo bij een man naar binnen duwden (doorgaans zonder waarschuwing zoals 'komt ie' vooraf) om de prostaat in beeld te brengen. Zo'n man dan helemaal angstig en verkrampt op de onderzoekstafel en de arts maar over koetjes en kalfjes kletsen
Dormicum doet wel de meest komische situaties met mensenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat kinkt idd verschrikkelijk.
Mwah, laag standje propofol werkt qua sedatie vaak beter dan dormicum. Dat durf ik niet te gebruiken, vanwege de amnesie die het geeft.
Hier waren we zo werkgerelateerd (hpv, uitstrijkjes) aan het praten dat ze bijna een uitstrijkje bij mij ging maken ipv een inwendige echoquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
oh ja zoiets heb ik gehad bij het plaatsen vd Mirena. Ik dacht: muil houden en opschieten!![]()
Thanks! Was erg tof inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:10 schreef V1z0R het volgende:
WB Majozag de foto's al, zag er leuk uit inderdaad
[..]
Geen remsporen, geen poephanden...
Zie bij de sportschool wel eens mannen met remsporen, brrr
Maar aan 2 vel heb ik eigenlijk altijd wel genoegsoms 4 voor de zekerheid
Oh en van m'n ma was als een boodschappenpakket i.c.m. wat andere spulletjes maar vooral omdat wanneer ze langs kwam ze mijn schuurpapier niet wilde gebruiken.
Wat goed!quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:34 schreef Reda074 het volgende:
Sinds januari is er een knop bij mij omgedraaid en ben nu van 96KG naar 81KG gegaan! Er moet nog 10KG af
Ik vermoed dat die app ook gewoon slechte stappenteller is. Het werkt met gps, dus hele korte afstandjes kunnen makkelijk gemist worden natuurlijk, en met mijn dikke benen neem ik bovendien ook niet hele grote stappen, dus maak ik er meer dan een slanker iemand. Ik moet nog wel ergens een echte stappenteller hebben dus wie weet kan ik die eens opsporen en daar een dagje mee serveren, want ik vind het nu wel interessant.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Nooit Googlen zeester, dat is het advies. Als er een loopberoep is, is dat wel serveren. Daarnaast sport je nog door de week, dus zit wel goed.
En ook die stappentellers werken het beste als je lekker doorstapt. Kleine stukjes met steeds stilstaan wordt niet zo goed geregistreerd en dat is nou juist wat je doet als je aan het werk bent als serveerster. Zeester, ga er maar gewoon van uit dat je een actieve baan hebtquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef Ruby88 het volgende:
Werkt dat wel, met GPS? (Ja, allicht, maar ik bedoel, die ouderwetse stappentellers werkten toch juist door schokbewegingen?)
ik wil net zeggen, dat zijn best wat beperkingen nogquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:49 schreef Ruby88 het volgende:
Maar dat is nog best een behoorlijk lijstje, LadyOracle...
En goeiemorgen jullie!
Dat dacht ik ook ja...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, dat zijn best wat beperkingen nog
Min veertig zeg, wat een baas ben jijquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja...
Ik merk dat minder brood en meer fruit bij m'n ontbijt averechts werkt... Trek!
En tijd van de maand, dus ben benieuwd of ik volgende week de -40 ga aantikken.
Bijna...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Min veertig zeg, wat een baas ben jij![]()
Jij moest nuchter blijven toch? Had al een heel verhaal getypt over hoe dat veel te weinig is en toen viel er opeens een kwartjequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:48 schreef Vicky het volgende:
Super knap Tink!
Pfff Ik heb trek... vanmorgen om 5.15 2 beschuitjes gegeten... Wat zal die boterham vanmiddag lekker smaken
kusje op je hoofd.quote:
ja klopt. Moet om 11.30 in het zh zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jij moest nuchter blijven toch? Had al een heel verhaal getypt over hoe dat veel te weinig is en toen viel er opeens een kwartje
En als ik het kan, kan iedereen het. Ik at vroeger alles wat ik tegenkwam zo snel mogelijk op, zodat niemand anders het zou opeten... Echt, discipline was ver te zoeken. Dus jullie kunnen het ook
Ja, geen fucking flauw idee hoe. Ik heb niet gesport, uberhaupt extreem weinig gedaan.quote:
Succesquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja klopt. Moet om 11.30 in het zh zijn
Je bent gewoon lichter nu dan ik bitch!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, geen fucking flauw idee hoe. Ik heb niet gesport, uberhaupt extreem weinig gedaan.
Sorry!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent gewoon lichter nu dan ik bitch!![]()
Maar de 7 klinkt alweer plausibel nu
Lekker toch, lekker van genietenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry!![]()
![]()
Ik ben er wel echt content mee. Zag het vd heel goed qua buikje in een shirtje. Zo langzamerhand maar een wat meer gaan eten van 1700 naar 1800 naar 1900 naar 2000 enzulks.
Ja, ik ben ook 1,83, jij 1,70?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lekker toch, lekker van genieten
We zijn op een ons na even zwaar, en jij bent 24.6 en ik 29.nogwat, fml
Hakken!quote:
Pics! Of linkjes...quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zo!1 paar schoenen en 3 jurkjes van topvintage onderweg!
Eens kijken of het past. Niet alle jurkjes mogen blijven hoor!
En ik ben mijn tussendoortje vanmorgen vergeten.
Dus de bak groente (paprika en wortels) schuif ik maar door naar de lunch en eet ze dan wel bij mijn boterhammetjes.
Die veranderen niets aan haar BMIquote:
Als ze alle drie fabulous staan stuur je ze vast niet terug.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Dus de bak groente (paprika en wortels) schuif ik maar door naar de lunch en eet ze dan wel bij mijn boterhammetjes.
welke welke welke welkequote:Op donderdag 16 mei 2013 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh nice, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
En deze jurkjes:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo zeker van de rode jurkjes, ik wilde eig. een andere, maar die is uitverkocht, maar ik ben zwaar verliefd op de zwarte. Alleen ik heb geen idee of ik hier mee weg kom figuurs-gewijs zeg maar. We gaan het zien.
Oooohquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
En deze jurkjes:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo zeker van de rode jurkjes, ik wilde eig. een andere, maar die is uitverkocht, maar ik ben zwaar verliefd op de zwarte. Alleen ik heb geen idee of ik hier mee weg kom figuurs-gewijs zeg maar. We gaan het zien.![]()
Die zwarte heb ik in het groen! Is mooi :-)quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
En deze jurkjes:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo zeker van de rode jurkjes, ik wilde eig. een andere, maar die is uitverkocht, maar ik ben zwaar verliefd op de zwarte. Alleen ik heb geen idee of ik hier mee weg kom figuurs-gewijs zeg maar. We gaan het zien.
oehhh die jurkjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
En deze jurkjes:
[ afbeelding ]
Ik heb het al eens gezegd en ga dat nog eens doen. Niets is flatterender voor een stevig lichaam dan zo'n jurk. Echtquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh leuke jurkjes, waar ik zo bang voor ben is dat die jurkjes de slechte dingen benadrukken, dat mijn onderbenen ontzettend dik lijken onder zo'n wijde rok..
Natuurlijk, welkom!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoi allemaal, is er nog plek voor mij hier??
Dan ga ik het denk ik eens gewoon proberen.. Wil nog een leuke outfit voor mijn verjaardag en dit is wel lekker feestelijk!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gezegd en ga dat nog eens doen. Niets is flatterender voor een stevig lichaam dan zo'n jurk. Echt
Nee, maar het doet wel een hoop qua uitstraling, denk ik!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar wordt m'n BMI niet beter van helaas
Hij was er niet meer in zwart zonder strik en ik vind dat anders gekleurde randje zo leuk eraan. Dat hebben de andere kleuren vlgs mij niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:57 schreef Tink89 het volgende:
Die zwarte had ik ooit bijna besteld, maar dan zonder strik..
Klopt. toen ik nog wat steviger was droeg ik heel vaak van dit soort jurkjes. Afgevallen naar 57 kilo stonden ze me echt niet meer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gezegd en ga dat nog eens doen. Niets is flatterender voor een stevig lichaam dan zo'n jurk. Echt
Ja, ik denk het ook wel, maar dan moet je wel een beetje tiet hebben, dus we gaan het zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom en sterkte met de laatste kilo's. Je hebt al heel wat bereikt!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nou zal om met de deur in huis te vallen beetje vertellen waarom ik hier ben.. zoals jullie weten is afvallen poepie moeilijk vooral als je er veel kwijt moet. En het is altijd fijn om medestanders te hebben en elkaar aan te moedigen en te steunen vind ik... Ben zelf in totaal nu 25 kg kwijt en wil er nu nog ongeveer 15 maar ja nu gaat het niet sneldus beetje steun is welkom
Ik vind die zonder strik prachtig maar die is er dus niet meer in mijn maat. Tenminste ik denk dat ik 4xl nodig heb met mijn maatje 48?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook wel, maar dan moet je wel een beetje tiet hebben, dus we gaan het zien.
En ik zie nu dat ze hem idd ook zonder strik hebben toch wel in mijn maat. En nu twijfel ik meteen Tink!
25! Knap hoor!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nou zal om met de deur in huis te vallen beetje vertellen waarom ik hier ben.. zoals jullie weten is afvallen poepie moeilijk vooral als je er veel kwijt moet. En het is altijd fijn om medestanders te hebben en elkaar aan te moedigen en te steunen vind ik... Ben zelf in totaal nu 25 kg kwijt en wil er nu nog ongeveer 15 maar ja nu gaat het niet sneldus beetje steun is welkom
Dat valt werl mee, ik heb een 3/4xl en heb maat heelveel (meer dan 48)quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vind die zonder strik prachtig maar die is er dus niet meer in mijn maat. Tenminste ik denk dat ik 4xl nodig heb met mijn maatje 48?
klopt ben er ook blij meequote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Welkom en sterkte met de laatste kilo's. Je hebt al heel wat bereikt!
Ok! Iemand hier die me kan adviseren over de maat. Mijn normalen broekmaat is 48 nu en bovenkleding xxl of ook 48quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat valt werl mee, ik heb een 3/4xl en heb maat heelveel (meer dan 48)
ligt aan jouw figuur... sommige mensen zijn bij de heupen breder.. dus is je boven maat dan kleiner.. maar als jij ongeveer even breed overal bent dan zou het goed kunnen dat je bovenmaat ook 48 is!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok! Iemand hier die me kan adviseren over de maat. Mijn normalen broekmaat is 48 nu en bovenkleding xxl of ook 48
Ik pas in de L en ik heb een maat 42. Ze vallen best royaal, en helemaal als je geen appel bent zoals ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik vind die zonder strik prachtig maar die is er dus niet meer in mijn maat. Tenminste ik denk dat ik 4xl nodig heb met mijn maatje 48?
Whut? Ik mag hopen dat dit niet je specialist was die met die vooroordelen kwam, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar ik strontteringtyfusziek van word zijn die godvergeten vooroordelen. Dik? Lui varken. Niet janken over moe zijn, gewoon je reet van de bank halen. Oh maar je hebt anti-depressiva. Die klachten zullen wel daarvan zijn. Stel je nie zo aan, jankzak. Minder Mac eten, zul je je een stuk beter voelen en minder water schijten. Turk? Och och, mediterrane pijn, aansteller.
stay away from the bodybuilders woman!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar ik strontteringtyfusziek van word zijn die godvergeten vooroordelen. Dik? Lui varken. Niet janken over moe zijn, gewoon je reet van de bank halen. Oh maar je hebt anti-depressiva. Die klachten zullen wel daarvan zijn. Stel je nie zo aan, jankzak. Minder Mac eten, zul je je een stuk beter voelen en minder water schijten. Turk? Och och, mediterrane pijn, aansteller.
volgens mij verkopen Attitude ennnn glamrockclothing ook Lindy Bopquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Deze vind ik ook geweldig bij de borsten ook net wat mooier vind die andere net te hoog gesloten eigenlijk.
http://topvintage.nl/nl/v(...)abilly-evening-dress Alleen nog maar in 4xl
Thnx.. Ik doe wel heel wild als ik voor paars ga.. Wil altijd voor veilig gaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij verkopen Attitude ennnn glamrockclothing ook Lindy Bop
Paars is wild?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Thnx.. Ik doe wel heel wild als ik voor paars ga.. Wil altijd voor veilig gaan.
nee dit is wat je proeft bij collega's en vrienden. En vorig jaar wel een arts ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whut? Ik mag hopen dat dit niet je specialist was die met die vooroordelen kwam, toch?
Je mag best giftig zijn hoor door dat soort opmerkingen..quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nee dit is wat je proeft bij collega's en vrienden. En vorig jaar wel een arts ja.
Maar straks ben ik minder giftig en ga ik meekijken met de jurkjes. Beloofd.
Ik heb het ook al eens van een specialist gehoord.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nee dit is wat je proeft bij collega's en vrienden. En vorig jaar wel een arts ja.
Ik heb alleen maar zwarte jurkjes. Ik droeg ook nooit jurkjes voor ik mijn vriend leerde kennen dus paar is voor mij al heel wildquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Paars is wild?
Ik heb die jurk in rood en turquoise. En een andere in neon roze
Paars is best beschaafd
dat is balenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef J0ycie88 het volgende:
Ze hebben hem nog bij attitude alleen daar duurt de levering verdomdes lang en heb ik hem niet voor mijn verjaardag..
Dit is wel een heel brave paars hoor...quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zwarte jurkjes. Ik droeg ook nooit jurkjes voor ik mijn vriend leerde kennen dus paar is voor mij al heel wild
wow.. hoezo duur...quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dit is wel een heel brave paars hoor...
Ik wil graag die met die grassprietjes en bloemetjes erop maar 109,95
3 juni, dus dat hangt er op.. levering is 10 tot 20 werkdagen word er aangegeven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat is balenwanneer ben je jarig dan??
Hij is inderdaad wel braaf maar ik bouw het langzaam opquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
tja vaak valt het wel mee.. dus dan zou ik zeggen doen.. maar ja als t niet lukt heb je geen mooie jurk met je verjaardag...quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
3 juni, dus dat hangt er op.. levering is 10 tot 20 werkdagen word er aangegeven.
I know, ik zeg altijd hetzelfde en zit inmiddels op -30.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dankjeals ik het kan, kan (bijna) iedereen het!
wauw goed bezig!! Hoeveel wil je nog?? Of ben je klaar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I know, ik zeg altijd hetzelfde en zit inmiddels op -30.
Ik heb een tijdje terug een zwart jurkje gezien met die grassprietjes etc. aan de onderkant, maar ik kan hem nu niet meer vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:38 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Eerst 5, dan nog 5, en het allerliefst dan nog eens 5 en nog eens 5.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wauw goed bezig!! Hoeveel wil je nog?? Of ben je klaar?
Dat moet ik echt leren. Per 5 kilo denken, het liefst nog per kilo..quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eerst 5, dan nog 5, en het allerliefst dan nog eens 5 en nog eens 5.
Maar eerst die eerste 5 maar eens.
Ik weet dat nog eens 20 kilo niet echt realistisch is, vooral omdat ik vaak in de winter sws een stuiter terug omhoog maak, maar ik moet en ik zal toch @#($&(*$# daar komen waar Tink nu ook is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat moet ik echt leren. Per 5 kilo denken, het liefst nog per kilo..
goed zeg! Top en vooral positief blijven denkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eerst 5, dan nog 5, en het allerliefst dan nog eens 5 en nog eens 5.
Maar eerst die eerste 5 maar eens.
Je moet iets anders gaan doen als je een eetbui hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja mijn eerste doel is onder de 100, maar dat lijkt zolang te duren. Maar goed laatste weekjes loop het ook niet zo lekker weer, veel snaaibuien. Ook nu weer. Ik wil echt wat doen aan mijn emoeetbuien. Maar wat? Ik weet waardoor ik de buien heb, maar aan die dingen kan ik niets doen. En dan kan ik tegen mezelf blijven zeggen dat eten niet helpt maar mijn kop luisterd niet.
Maar mijn lijf veranderd wel door het sporten. Dus het gaat ook weer niet slecht. Vanavond ook weer sporten![]()
Maar goed soms baal ik gewoon van hoe ik in elkaar zitten qua eten-emoties..
En dat maakt het zoveel moeilijker.
Een cardioloog had bij comorbiditeiten obesitas boven aan gezet en ik vroeg hem of dat nu echt het belangrijkste was. Hij: ik heb een gruwelijke hekel aan te dikke mensen. Omdat ik een tikkeltje geschokt keek zei hij dat ik tenminste hard liep en dan was het goed....quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik lachtequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een cardioloog had bij comorbiditeiten obesitas boven aan gezet en ik vroeg hem of dat nu echt het belangrijkste was. Hij: ik heb een gruwelijke hekel aan te dikke mensen. Omdat ik een tikkeltje geschokt keek zei hij dat ik tenminste hard liep en dan was het goed....
Ik grinnikte en voelde me meteen erna rot...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Tink89 op 16-05-2013 13:34:24 ]K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een cardioloog had bij comorbiditeiten obesitas boven aan gezet en ik vroeg hem of dat nu echt het belangrijkste was. Hij: ik heb een gruwelijke hekel aan te dikke mensen. Omdat ik een tikkeltje geschokt keek zei hij dat ik tenminste hard liep en dan was het goed....
Ik zeg het er nu maar bij. "Ik let op m'n eten en doe aan hardlopen, ook al zou je dat niet zeggen, haha."quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik grinnikte en voelde me meteen erna rot...![]()
En ik weet dat het dan geen c&a'tje is, maar toch. Ik wacht wel even tot de uitverkoop. Dan koop ik een van onderstaande jurkjes, als ze ze dan nog hebben.Die bovenste zal nooit in de sale komen iig, dat is vaste collectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Asos.comquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Weten jullie nog meer leuke winkels online waar ze grote maten verkopen en de levering niet al te lang duurt?
Ik zou zo'n arts nooit serieus kunnen nemenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n huisarts is overigens het andere uiterste. Nu twee keer bij die man geweest en elke keer ben ik bang dat ik hem halverwege moet gaan reanimeren. Enorm dik, enorme roker, in zo'n stoffige naar oude mensen ruikende spreekkamer.
Verdeurie... dan maar sparenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die bovenste zal nooit in de sale komen iig, dat is vaste collectie.
nee, en zeker niet met al die kluskosten in het vooruitzichtquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Verdeurie... dan maar sparenIig niet voor zomaar tussendoor, zo'n bedrag
En anders ben je volgens jaar weer jarig toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind het steeds moeilijker shoppen voor leuke kleren.. Weet ook gewoon niet wat ik voor mijn verjaardag wil.. Dat jurkje van topvintage vind ik super dus ik denk dat ik die op de gok bestel.
Maar wat nou als die niet op tijd binnen is.. Wil of iets van een jurkje of een rok met topje erop.
Toch maar een keer goed internet afstruinen want in de winkels hier ga ik niets vinden.
Ik ga me maar eens aankleden, zo naar een vriendin boodschapjes doen daar eten en daarna sporten.. Daarna maar de afwas doen. Dat ga ik niet meer redden nu!
Dat is dus bij mij omgekeerd, ik droeg altijd rokjes en jurkjes in mijn zwaarste periode, en durf nu juist eindelijk weer een broek te dragen. Dat doe ik dus ook veelvuldig, want de rokjes die ik heb passen nog wel maar staan niet meer zo mooi. Of ze staan gelijk als toen, maar mijn lijf verdient inmiddels iets wat mooier staat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb jarenlang in een spijkerbroek met een t-shirt gelopen. Durf nu eindelijk weer vrouw te zijn! En het is echt veel leuker als je slanker bent
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh ik heb echt geen tieten. En dan valt de rest echt enorm op. Als ik nou flinke jetsers had gehad dan had ik mezelf wel gedaan, ik val op vrouwen met vet en jetsers.
Ja ik word een kwartje haha, vind het dus wel leuk om echt iets leuks aan te doen. Ook omdat ik eigenlijk alleen nog maar kleren van vorig jaar heb.. En de leuke kleren nog net niet pas. Naja ik ga vanavond wel even verder kijken. Iets van een stretchrokje zou praktisch zijn, die kan ik lang doordragen en veel mee combineren..quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wacht, je bent van 88, dan is het je transitie-feestdie is wel belangrijk!
Als je iets meer kunt uitgeven zou ik Sissyboy aanraden trouwens. Ik droeg op mijn dikst echt alleen maar Sissyboy, en hoewel het niet officieel plus-size is zijn hun stretch stofjes stevig genoeg om een dik lijf in te persen. Bovendien blijft de stof enorm mooi (zwart blijft écht zwart bijvoorbeeld), en ik kan 20 kilo later nog steeds veel van die kleren aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik word een kwartje haha, vind het dus wel leuk om echt iets leuks aan te doen. Ook omdat ik eigenlijk alleen nog maar kleren van vorig jaar heb.. En de leuke kleren nog net niet pas. Naja ik ga vanavond wel even verder kijken. Iets van een stretchrokje zou praktisch zijn, die kan ik lang doordragen en veel mee combineren..
Ja, daar heb ik dan weer het lijf niet voor. Veel tiet en buik, weinig heup en kontquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb een hele zooi van die 4,95 rokjes van de H&M. Zijn ook met elastiek dus daar heb je nog wat aan als je verandert qua gewicht. Maar echt heel spectaculair zijn ze niet.
Volgens mij hebben wij geen winkel waar ze sissyboy verkopen.. En die in breda is volgens mij dicht.. eens kijken op internet..quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:21 schreef Zeester het volgende:
[..]
Als je iets meer kunt uitgeven zou ik Sissyboy aanraden trouwens. Ik droeg op mijn dikst echt alleen maar Sissyboy, en hoewel het niet officieel plus-size is zijn hun stretch stofjes stevig genoeg om een dik lijf in te persen. Bovendien blijft de stof enorm mooi (zwart blijft écht zwart bijvoorbeeld), en ik kan 20 kilo later nog steeds veel van die kleren aan.
Sissyboy wordt volgens mij alleen verkocht bij Sissyboy winkels, dus dan moet je ff op hun website kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij geen winkel waar ze sissyboy verkopen.. En die in breda is volgens mij dicht.. eens kijken op internet..
Ja dat is dan weer onhandig. Ik ben van boven best smal en dan een pens, heupen, flinke benen en een bil waar Def Rhymz wild van zou worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dan weer het lijf niet voor. Veel tiet en buik, weinig heup en kont
Welkom!
jouw bil is een krokobil?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:24 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer onhandig. Ik ben van boven best smal en dan een pens, heupen, flinke benen en een bil waar Def Rhymz wild van zou worden.
Die rokjes zijn ook fijn, maar ik koop altijd de iets langere versie want ik heb issues met alles boven de knie als het op rokjes aankomt. Ik bedoelde trouwens niet het vorige jurkje dat ik postte want dat is wél een echt overslag jurkje, maar deze:quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:26 schreef J0ycie88 het volgende:
http://www.sissy-boy.nl/dames/rokken/mini-skirt-ivy-3046.html Bedoel je deze zeester?
Wat voor puppy (fotoooo)!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Leuk jurkje Zeester!
En dat rokje is ook supernetjes.
Ik mag niks kopen van mezelf. Maar voor een goed doel want ik moet een puppyyyyy betalen.
Ik ga eens kijken of ik er in ga passen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef Zeester het volgende:
[..]
Die rokjes zijn ook fijn, maar ik koop altijd de iets langere versie want ik heb issues met alles boven de knie als het op rokjes aankomt. Ik bedoelde trouwens niet het vorige jurkje dat ik postte want dat is wél een echt overslag jurkje, maar deze:
http://www.sissy-boy.nl/dames/jurken/dress-cecile-2.html
Goed man das bijna mn volgende doel.quote:
heh?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef het-is-mij het volgende:
En nu ik net t stabiel blijven getypt heb zie ik t xxl meisje 2jr later...... jammer zeg
Hoest met de studie?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef Maria2.0 het volgende:
Leuk jurkje Zeester!
En dat rokje is ook supernetjes.
Ik mag niks kopen van mezelf. Maar voor een goed doel want ik moet een puppyyyyy betalen.
Ja jammer hè? En ik kon al zien dat die jongen van volgende week ook geen slanke hunk is geworden. Ze hebben net iets te veel in beeld gebracht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef het-is-mij het volgende:
En nu ik net t stabiel blijven getypt heb zie ik t xxl meisje 2jr later...... jammer zeg
Ik als fattie vind dat leggings verboden zouden moeten worden bij dikkerdsquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben denk ik ook maar een van de weinige fatties die maar 1 legging heeft: om onder mijn halloweenkostuum te dragen omdat het vaak zo akelig koud is dan.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik als fattie vind dat leggings verboden zouden moeten worden bij dikkerds.
Maar wat is het verschil dan tussen een legging en panty?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:49 schreef Zeester het volgende:
Ik niet. Wel als broek, maar niet een zwarte legging onder een jurkje. Ik vind panties nu we weer ok, maar toen ik echt op mijn dikst was werd ik dood-ongelukkig in een panty, veels te knellend en restricting.
Oh echt? Haha! Ja met de studie alles goed hoor, tweedejaars nu. Volgend jaar afstuderen enzo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:41 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Hoest met de studie?(je hebt mij ooit nog gepmd, maar dat weet je niet meer
)
Ik ben niet superklein, en was wel superdik. Panties worden gemaakt met een bepaald soort stretcherigheid in mind dat zowel door lengte kan worden ingenomen als door dikte. Als je dus en lang, en dik bent, is het net alsof je in een gevangenis zit, been technisch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan tussen een legging en panty?![]()
Behalve het feit dat leggings wit kunnen zijn![]()
Ah, nooit geweten eigenlijk.. Wss omdat ik klein benquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben niet superklein, en was wel superdik. Panties worden gemaakt met een bepaald soort stretcherigheid in mind dat zowel door lengte kan worden ingenomen als door dikte. Als je dus en lang, en dik bent, is het net alsof je in een gevangenis zit, been technisch.
Een legging heeft dat niet, want die zit meer als een broek.
Dat dus idd. Mijn zwaartepunt heeft altijd op mijn benen gelegen en dan heb je dus met 1.72 een probleem met panty's.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:54 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben niet superklein, en was wel superdik. Panties worden gemaakt met een bepaald soort stretcherigheid in mind dat zowel door lengte kan worden ingenomen als door dikte. Als je dus en lang, en dik bent, is het net alsof je in een gevangenis zit, been technisch.
Een legging heeft dat niet, want die zit meer als een broek.
Wel bij reguliere winkels. Als je maat 50 hebt ga je ook geen kleren kopen bij de zaraquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef Zeester het volgende:
Bij de Hema heb je zo'n schemaatje waar je kunt opzoeken welke maat je moet nemen, gebaseerd op lengte en op gewicht. [ afbeelding ]
Daar zie je dus dat als je zowel lang als dik bent, je echt dikke pech hebt.
Dan moet je een mousse panty kopen, en geen glanspantyquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dus idd. Mijn zwaartepunt heeft altijd op mijn benen gelegen en dan heb je dus met 1.72 een probleem met panty's.
En wie heeft er in hemelsnaam verzonden dat panty's glans moeten hebben!Is dat voor het extra worsterige effect?
![]()
I know, maar zelfs als je dus een dikke zwarte panty koopt voor in de winter en je trekt die met bovengemiddeld dikke benen aan, dan ineens... tadaaaaa!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je een mousse panty kopen, en geen glanspanty
Ew, daar heb ik nooit last van gehad eigenlijkquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I know, maar zelfs als je dus een dikke zwarte panty koopt voor in de winter en je trekt die met bovengemiddeld dikke benen aan, dan ineens... tadaaaaa!En dat staat er dan echt niet op hoor.
Maar leggings van de Hema passen wel, dus dan is dat gewoon de betere optie, vind ik. Bovendien doe ik gemiddeld 3x met een panty van 3 euro, en een half jaar met een legging van een 10'tje, dus het is ook de goedkopere optiequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel bij reguliere winkels. Als je maat 50 hebt ga je ook geen kleren kopen bij de zara
En die maten van panty's kloppen nooit....
Ja? Ik heb dat precies andersom....quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef _Dido_ het volgende:
Huu, driekwart.
Overigens zag ik me een paar weken geleden echt niet in blote benen lopen. Nu wel weer, gelukkig.
Hoezo andersom?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Ik heb dat precies andersom....
Maar er komt ooit heus wel weer zon
Nou, als dat bij jou in vijf weken al zo veel verschil kan maken...quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:38 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Hoezo andersom?
Ik vond m'n benen een week of vijf nog echt te dik. Was wel dé reden dat ik dacht: en nu ga ik weer netjes etenmoet natuurlijk wel blote benen in de zomer
.
bij mij klopt ie niet helemaal heb nu maat 40 aan en volgens hema zou ik 44/46 hebben...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef Zeester het volgende:
Bij de Hema heb je zo'n schemaatje waar je kunt opzoeken welke maat je moet nemen, gebaseerd op lengte en op gewicht. [ afbeelding ]
Daar zie je dus dat als je zowel lang als dik bent, je echt dikke pech hebt.
water drinken.. en aan leuke dingen denken is mijn advies!quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:24 schreef Qwea het volgende:
Hier komt de migraine weer door en is de fruitvreetkick omgeslagen naar "ik moet vette hap".
Vette happen zijn leuk en lekkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
water drinken.. en aan leuke dingen denken is mijn advies!
Lol, heb vandaag al 2 liter op.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
water drinken.. en aan leuke dingen denken is mijn advies!
Ook niet tegen migraine iigquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
en als er iets niet helpt tegen vette trek is het wel water drinken.
Sorry, maar ik vind dat altijd zo'n kuladvies![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Van de week kwam mijn lieftallig heel schattig met 'ik las van de week ergens een goeie tip... als je trek hebt in iets lekkers moet je gewoon even je tanden gaan poetsen'.![]()
Schattig he! Hij keek heel beteuterd toen ik zei dat dat in dieetland zo ongeveer naast water drinken idd een van de oldest trics in the book is.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |