SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Slimpie had volgens mij suikervrije ranja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Suikervrije ranja you say? Ff morgen kijken dan!
Maar zit daar ook niet weer aspartaam in?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Slimpie had volgens mij suikervrije ranja.![]()
En anders even kijken in het reformschap in de supermarkt. Misschien dat daar ook nog iets staat.
si.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar zit daar ook niet weer aspartaam in?
ook een optie, al zal je er weinig van afvallenquote:
Ik wil geen aspartaamquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
si.
[..]
ook een optie, al zal je er weinig van afvallen
Nou het is niet dat ik het niet lust ofzo. Maar na 10 glazen water per dag wil je wel eens wat anders zeg maar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
het beste is gewoon water te leren drinken. Eigenlijk.
Dat zei ik idd in het vorige topic. Ga ik maar eens proberen!quote:
WAAROM zou je TIEN glazen per dag willen drinken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou het is niet dat ik het niet lust ofzo. Maar na 10 glazen water per dag wil je wel eens wat anders zeg maar.
Oke 10 is overdreven. Beker of 6. Kleine bekers. Telkens water is gewoonquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAAROM zou je TIEN glazen per dag willen drinken?
Je moet het niet overdrijven he, mensenlichaam heeft 1,5 tot 2,5 liter vocht per dag nodig. Daar haal je al snel een liter van uit je eten (bij een normaal voedingspatroon). Dus je hoeft maar 1 tot anderhalve liter bij te drinken. Dat zijn drie koffie / thee en vier glazen water.
ik vind spa rood erg lekker. We hebben nu thuis en op het werk een machine die dat levert, en ik merk dat ik daardoor veel meer water drink. Schijfje citroen of een paar frambozen ofzo erin is ook lekker. Daarbuiten drink ik eigenlijk alleen maar koffie en alcoholische zaken...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke 10 is overdreven. Beker of 6. Kleine bekers. Telkens water is gewoonimho
Karvan cevitam had een paar jaar geleden ook echt superchille light limo, maar volgens mij is die nu uit de schappenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:18 schreef Goodbye het volgende:
Jumbo heeft suikervrije limonadesiroop zonder aspartaam. Ik vond er alleen een 'maf' smaakje aan zitten, dus ik drink liever af en toe een glas karvan cevitam
Juist wel! Ik heb er haske veel informatie over opgezocht omdat ik een beetje knetter werd van 15-20 keer per dag pissen met 2,5 liter water. Vocht uit je eten telt gewoon mee. Why wouldn't it?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Vocht uit je eten telt toch niet mee voor de totale vocht inname die aangeraden wordt?
Vlgs mij is 1,5 tot 2l vocht per dag gewoon echt vocht-vocht.
Lijstje:
O: Brinta
T: Klein handje cruesli wegens late O
L: 1 dubbele bh met komijnenkaas, 1 half perenijsje
T: kwark met bessen en bramen
D: macaroni m vegetarische saus
T: geen idee
quote:Hoeveel water moet ik per dag drinken?
Anderhalve liter vocht per dag wordt aanbevolen om voldoende binnen te krijgen om de verliezen door ademhaling, zweten en urine te compenseren.
Dat hoeft niet per se water te zijn: alle dranken tellen mee, dus ook koffie, thee, zuivel, vruchtensap en frisdrank .
Je verliest echt veel door ademhaling! Meer dan je denktquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het echt supergaaf dat ik net zoveel vocht verlies bij het zweten dan bij het ademen.
ohja, eiwitten. Maar dan nog geen liters meer toch, eerder in de richting van 500 ml denk ik?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:42 schreef V1z0R het volgende:
Meer afvalstoffen die geproduceerd worden door het grote aantal eiwitten dat je inneemt en dus meer vocht nodig om ze af te voeren.
Done! Gehaald! Lekker!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind spa rood erg lekker. We hebben nu thuis en op het werk een machine die dat levert, en ik merk dat ik daardoor veel meer water drink. Schijfje citroen of een paar frambozen ofzo erin is ook lekker. Daarbuiten drink ik eigenlijk alleen maar koffie en alcoholische zaken...
Ja, dat doe ik idd maar. Zolang het 's avonds redelijk kleurloos is is het voldoende geweest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Is wel verschillend, maar je krijgt zo ook al snel meer zout binnen waarvoor je ook extra vocht nodig bent. Maar inderdaad zo'n 0,5-1l meer.
Gewoon letten op een gezonde kleur van je urineniet te licht en niet te donker.
Kak jij ook altijd op kantoor?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Als je als alleenstaande man leeft weet je pas hoeveel pleerollen jullie vrouwen verbruiken.
Ik koop nu maar 2x in het jaar wc-papier
Hier in huis is het toch echt mijn lieftallige echtgenoot die rap door de rollen heen gaat hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Als je als alleenstaande man leeft weet je pas hoeveel pleerollen jullie vrouwen verbruiken.
die kakt vast niet op kantoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier in huis is het toch echt mijn lieftallige echtgenoot die rap door de rollen heen gaat hoor.
Same shit (quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier in huis is het toch echt mijn lieftallige echtgenoot die rap door de rollen heen gaat hoor.
echt? de duutser gebruikt zoveel meer wc papier dan ik...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Ik ook 3x per nacht. Minimaal. Al jarenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe mee met Storm... vreet zo veel groente en fruit dat ik daarmee al ruim aan vocht kom
3 x uit te pissen in de nacht...
Ooh ja, nee, hier ben ik datquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ja bij de groothandelquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:57 schreef V1z0R het volgende:
viér keer! Fucking hellquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, nee, hier ben ik datIk kak 4x p/d ofzo
Ja, ik weets, tmi, way tmi
Toen ik nog rookte ging ik met gemak 3-4 keer per dag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
viér keer! Fucking hell. Maar das de crohn denk ik?
Binnenkort wordt er een camera in mijn reet gepropt.
Ookquote:
ERMAHGERDquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
OokMaar hier ook 2-3x per dag waarvan standaard 1 na m'n D.
Dido, nee
Gewoon zo'n 8 rollen dingen.
Rare mannen hebben jullie dan maar trouwens... Heb nu sinds ik verhuisd ben 1x wc-papier gekocht en 1x een pak gekregen van m'n ma, zit er straks in begin juni een jaar.
of hij heeft poep die geen sporen nalaat. Heb ik ook wel eens, dan valt er niks af te vegen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD
Ja of misschien veeg je je reet niet goed genoeg af? Heb je vaak remsporen? Ruiken je handen sterk naar poep na het kakken? (of ga ik nu te furr?![]()
)
Geen remsporen, geen poephanden...quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD
Ja of misschien veeg je je reet niet goed genoeg af? Heb je vaak remsporen? Ruiken je handen sterk naar poep na het kakken? (of ga ik nu te furr?![]()
)
Jup, idd crohn. Soms wel 6 of 7 hoor. Helemaal als ik aan de race benquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Plonswc's zijn echt superkut.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:19 schreef Qwea het volgende:
En ik doe ook altijd voor het kakken papier in de plee. Ik heb een plonsplee
Dat vind ik best veel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:04 schreef _Dido_ het volgende:
Ik doe in m'n eentje 2 tot 2,5 week over 8 rollen. Is dat veel? Grote boodschap altijd 's ochtends. Voor de rest zit ik op het werk.
Beide waarschijnlijk. Jarenlange diarree. Nu met dat lage Hb en die vermoeidheid moet er toch een link gelegd worden. En I know, sta er voor m'n werk wel eens bij en heb het altijd het meest mensonterende onderzoek wat er is gevondenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup, idd crohn. Soms wel 6 of 7 hoor. Helemaal als ik aan de race benBen vandaag 3x geweest
en dag is nog niet om
Maar soms ook 1x hoor. Maar 1x is niet zo vaak
Wat gaan ze doen? Colo, sigmo,?
Waarom? En juig maar niet zo hard, is niet tof
Ow, ik heb ook dagen dat ik daar met gemak aan komquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ongeveer 1rol per dag hierquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Plonswc's zijn echt superkut.Lekker spetters tegen je kont.
[..]
Dat vind ik best veel.
Hier met kerel erbij doen wij langer over 8 rollen, 6 weken ofzo? Misschien meer?
met man en 2 kinderenquote:
hier ook natte doekjes. Zoveel prettigerquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:16 schreef Serieliefhebber het volgende:
Oh lijkt me niet gek veel. Ik gebruik natte doekjes en wc papier, nu we toch zo open zijn
Ging je kakRSS dan niet af?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
WAAROM WAARSCHUWT NIEMAND ME ALS HET OVER KAK GAAT
ik koop wat in een aanbieding isquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:17 schreef sigme het volgende:
Ik koop het duurste pleepapier dat ik in de supermarkt kan vinden en ben daar reuze content mee.
Lotus Just.1 biedt u een perfecte hygiëne: de blaadjes, dikker en groter, absorberen veel meer dan een gewoon toiletpapier. En dankzij hun grote soepelheid, zorgen ze voor een groot gebruiksgemak.
Ja, opzouten, ik wil je niet in crohn/CU zien hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beide waarschijnlijk. Jarenlange diarree. Nu met dat lage Hb en die vermoeidheid moet er toch een link gelegd worden. En I know, sta er voor m'n werk wel eens bij en heb het altijd het meest mensonterende onderzoek wat er is gevonden.
Ja vertel mij watquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Plonswc's zijn echt superkut.Lekker spetters tegen je kont.
cashewnoten zou ik omruilen voor blanke amandelen. Die dingen zijn echt baggervet!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef Serieliefhebber het volgende:
Wat een schijtonderwerp seg!
Net een lijstje gemaakt om morgen te halen bij de winkel
- aardbeien
- havermout
- cashewnoten
- wortelen
Dan kan ik wat gezond sneukelen.
of walnoten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
cashewnoten zou ik omruilen voor blanke amandelen. Die dingen zijn echt baggervet!
Denk het wel ja. Tenzij je dan langs de anesthesiepoli moet. Lijkt me niet, voor sedatie, maar toch. Ik heb geen zin om bekenden aan m'n bed te hebben hierbij. Nou ja, bloedonderzoek is nu onderweg, eerst maar eens kijken wat daaruit komtquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, opzouten, ik wil je niet in crohn/CU zien hoor![]()
Ga je om wat propofol vragen?
Ik ken een mensonterender onderzoekquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
En I know, sta er voor m'n werk wel eens bij en heb het altijd het meest mensonterende onderzoek wat er is gevonden
Dit is een serieus onderzoek? Of een rare uroloog?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken een mensonterender onderzoek![]()
Die waarbij de uroloog naar je flow gaat kijken en dus toekijkt terwijl je staat te plassenLijkt mij echt vele malen erger.
En propofol bij een coloscopie is een beetje over de top, toch? Dormicum is wel vrij gangbaar.
lotus heeft doorspoelbare pleerollenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:17 schreef sigme het volgende:
Ik koop het duurste pleepapier dat ik in de supermarkt kan vinden en ben daar reuze content mee.
Lotus Just.1 biedt u een perfecte hygiëne: de blaadjes, dikker en groter, absorberen veel meer dan een gewoon toiletpapier. En dankzij hun grote soepelheid, zorgen ze voor een groot gebruiksgemak.
deze vrouw weetquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Poep het liefst op het werk.. gratis... sterker nog, je wordt er voor betaald win/win
Dat kinkt idd verschrikkelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken een mensonterender onderzoek![]()
Die waarbij de uroloog naar je flow gaat kijken en dus toekijkt terwijl je staat te plassenLijkt mij echt vele malen erger.
En propofol bij een coloscopie is een beetje over de top, toch? Dormicum is wel vrij gangbaar.
Serieus onderzoekquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Lonaa het volgende:
Dit is een serieus onderzoek? Of een rare uroloog?
Hehehe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Serieus onderzoekBij plasproblemen. Moet je heel veel drinken en dan moet je steeds een beetje plassen, ophouden, plassen, ophouden etc. En kijken de uroloog en een assistente toe. En met een beetje pech ook nog de co-assistent.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel al eens behoorlijk sarcastisch geweest naar een doktersassistente die mij, terwijl ik met mijn benen wijdt lag met een koude eendenbek er tussen, vroeg hoe het op school ging.
Heb gevraagd: En ziet het er een beetje normaal uit ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hehehe.
Oh, das niet grappig natuurlijk.
Ik ben wel al eens behoorlijk sarcastisch geweest naar een doktersassistente die mij, terwijl ik met mijn benen wijdt lag met een koude eendenbek er tussen, vroeg hoe het op school ging.
Ja, dat moet je gewoon niet doen, toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]casual talk in een erg ongemakkelijke situatie
![]()
Zag het er een beetje normaal uit?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb gevraagd: En ziet het er een beetje normaal uit ?
De urologen bleven ook altijd gezellig door babbelen als ze een echo-dildo bij een man naar binnen duwden (doorgaans zonder waarschuwing zoals 'komt ie' vooraf) om de prostaat in beeld te brengen. Zo'n man dan helemaal angstig en verkrampt op de onderzoekstafel en de arts maar over koetjes en kalfjes kletsenquote:
oh ja zoiets heb ik gehad bij het plaatsen vd Mirena. Ik dacht: muil houden en opschieten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hehehe.
Oh, das niet grappig natuurlijk.
Pro-tip: als die echo eenmaal geplaatst is, niet onaangekondigd de tafel verhogenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De urologen bleven ook altijd gezellig door babbelen als ze een echo-dildo bij een man naar binnen duwden (doorgaans zonder waarschuwing zoals 'komt ie' vooraf) om de prostaat in beeld te brengen. Zo'n man dan helemaal angstig en verkrampt op de onderzoekstafel en de arts maar over koetjes en kalfjes kletsen
Dormicum doet wel de meest komische situaties met mensenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat kinkt idd verschrikkelijk.
Mwah, laag standje propofol werkt qua sedatie vaak beter dan dormicum. Dat durf ik niet te gebruiken, vanwege de amnesie die het geeft.
Hier waren we zo werkgerelateerd (hpv, uitstrijkjes) aan het praten dat ze bijna een uitstrijkje bij mij ging maken ipv een inwendige echoquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
oh ja zoiets heb ik gehad bij het plaatsen vd Mirena. Ik dacht: muil houden en opschieten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |