SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry mevrouwquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef msacras het volgende:
Het is nog dinsdagmiddag
Pas over 4 minuten avond
ik ben 12 wat is zoenenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ikmaar niet zoenen want dat is vies
![]()
![]()
Wat moet ik nou zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ze negeert meZelfs haar aandacht ben ik niet waard
En ik maar denken dat het nep isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat moet ik nou zeggen
Ik ben al getrouwd
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat moet ik nou zeggen
Ik ben al getrouwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owja op 12-12-12 om 12:12 heb je het Ja woord gegeven aan vinnie tochquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat moet ik nou zeggen
Ik ben al getrouwd
is dat Mijn Bedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja op 12-12-12 om 12:12 heb je het Ja woord gegeven aan vinnie toch?
tijddilatatiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ffuuu ik drukte op post op 18:00 maar toen versprong net de tijd daarna blijkbaar
Oh ja dat ook hèquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja op 12-12-12 om 12:12 heb je het Ja woord gegeven aan vinnie toch?
Huh welk bedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is dat Mijn Bed
het is me nu pas duidelijk :S
Ow oke, die van mij en Prom geld nogquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ja dat ook hèmaar das al ongeldig verklaard jwz. Nee ik ben al bijna 2 jaar getrouwd op Facebook jwz!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow oke, die van mij en Prom geld nog
Wowowowowo netjes netjes![]()
Denk hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ah oeps dat was zeker een andere fokker die dat had staan bij haar relatiesorry
Sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ook msacras kan ik afstrepen pfffff
Ja maar misschien had je je bedachtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik had je toch al afgewezen ooit enzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]AWWWW WAT EEN HOTTIEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Probeer het eens bij Osuchiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar misschien had je je bedacht
NEEquote:
ghehe, een ezelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:18 schreef Ezell het volgende:
Denken jullie ook wel eens: ghehe, mijn leven.
dagelijks bij het opstaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:18 schreef Ezell het volgende:
Nee, wel soms "huh mijn leven wtf"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:18 schreef Ezell het volgende:
esellllquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:18 schreef Ezell het volgende:
post wel ff hoe het was enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:22 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Niet geloven hoor, hij wilde maandag gelijk al
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:22 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Niet geloven hoor, hij wilde maandag gelijk al
:Squote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:24 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ga eens weg jij kloon
Volgensmij heeft ie geen zin meer
Goed bezigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Ezell het volgende:
Wat een stilte ineens.Laat ik eens vertellen hoe mijn afgelopen drie kwartier eruit zag.
Nou, ik ging met de bus naar huis. Mijn bus was er nog niet, dus besloot ik een willekeurige bus in dezelfde richting te nemen. En natuurlijk stap ik als stomme ezel bij de verkeerde halte uit. Nou, dat wil je niet in de regen. Toch dacht ik: "O, regen is best chill." Met een zware, mooie schoudertas (
) liep ik maar richting mijn huis. Kwam ik ineens terecht in een klein parkje.
Door het parkje gelopen, dôh. Wandel en nogmaals wandel richting mijn wijk. Ineens zie ik de Jumbo verschijnen. Hallo Jubmo!
Handig, want ik had nog geen boodschappen gedaan. Maar toen ik binnen was, snapte ik niet waar de ingang was. Toen maar twee dames gevolgd en gelukkig in de winkel beland.
Boodschapjes gedaan en vervolgens weer de regen in. Na een minuut lopen wist ik weer waar ik was. Daarna met de bus naar huis gegaan. Twee haltes verderop stapte ik uit.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Ezell het volgende:
Wat een stilte ineens.Laat ik eens vertellen hoe mijn afgelopen drie kwartier eruit zag.
Nou, ik ging met de bus naar huis. Mijn bus was er nog niet, dus besloot ik een willekeurige bus in dezelfde richting te nemen. En natuurlijk stap ik als stomme ezel bij de verkeerde halte uit. Nou, dat wil je niet in de regen. Toch dacht ik: "O, regen is best chill." Met een zware, mooie schoudertas (
Door het parkje gelopen, dôh. Wandel en nogmaals wandel richting mijn wijk. Ineens zie ik de Jumbo verschijnen. Hallo Jubmo!
Handig, want ik had nog geen boodschappen gedaan. Maar toen ik binnen was, snapte ik niet waar de ingang was. Toen maar twee dames gevolgd en gelukkig in de winkel beland.
Boodschapjes gedaan en vervolgens weer de regen in. Na een minuut lopen wist ik weer waar ik was. Daarna met de bus naar huis gegaan. Twee haltes verderop stapte ik uit.
Niet weten waar je bent 2 bushaltes en een minuut van je huis afquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Ezell het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Ezell het volgende:
Door het parkje gelopen, dôh. Wandel en nogmaals wandel richting mijn wijk. Ineens zie ik de Jumbo verschijnen. Hallo Jumbo!
Gaat van je zakgeld af.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:56 schreef Ezell het volgende:
Jongens, ik heb het eerst een plastic boodschappentasje gekocht. Schade: 22 cent. O jeetje, wat moet ik nu zonder die centen?
iemand die ik ken gebruikte van thuis zo'n AH plastic tas, muts bij de kassa berekende het steeds alsof ie 'm in de winkel had gekochtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:56 schreef Ezell het volgende:
Jongens, ik heb het eerst een plastic boodschappentasje gekocht. Schade: 22 cent. O jeetje, wat moet ik nu zonder die centen?
Jij bent die meneer die bij DV iets schreef over afwerkenquote:
Wablief?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent die meneer die bij DV iets schreef over afwerken
1x bij mij gebeurtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
iemand die ik ken gebruikte van thuis zo'n AH plastic tas, muts bij de kassa berekende het steeds alsof ie 'm in de winkel had gekocht
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent die meneer die bij DV iets schreef over afwerken
Oempf...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
iemand die ik ken gebruikte van thuis zo'n AH plastic tas, muts bij de kassa berekende het steeds alsof ie 'm in de winkel had gekocht
quote:
Pics van je vriendinquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben René, 17 jaar en woon in Kampen. Ik doe een opleiding Cultureel Maatschappelijk Werk aan het Deltion en ik werk bij de C1000.
Ik heb een vriendinnetje en woon bij mijn ouders!
Als dat mij zou lukken is het al een teken dat er iets mis isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en dan zeker zijn vriendin wegkapen
Gewoon, Finder > René > Afbeeldingen > Fotoshootquote:
Ik vond je al een beetje raar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja ik heb twee linkerhanden
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon, Finder > René > Afbeeldingen > Fotoshoot
En ik ken jou een beetje. dus dit neem ik bij deze serieusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:07 schreef LompeHork het volgende:
Dit is gewoon waarheid hoor. Ik ken René al een tijdje.
Dankjequote:
Maakt niet uit. Vind je haar niet leuk dan?quote:
Oh sorry als het echt is, het is gewoon dat de meeste mensen niet gelijk pics of pics van hun vriendin geven als je erom vraagtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon, Finder > René > Afbeeldingen > Fotoshoot
Nou ja, ze staan ook gewoon algemeen op internet dus nou ja...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:09 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Oh sorry als het echt is, het is gewoon dat de meeste mensen niet gelijk pics of pics van hun vriendin geven als je erom vraagt
René is dan ook heel erg trots op zijn vriendinquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:09 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Oh sorry als het echt is, het is gewoon dat de meeste mensen niet gelijk pics of pics van hun vriendin geven als je erom vraagt
SPOILER: ik en vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zoals het heurtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
René is dan ook heel erg trots op zijn vriendin
Petronella toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:
Ik dacht altijd dat je vriendin Patricia heette.
Hij ligt nu al onder het bed te janken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks sla je me in elkaar.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
Stoere perSPOILER: ik en vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Nee joh... dat is mijn ex.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:
Ik dacht altijd dat je vriendin Patricia heette.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Horkje vind het een kutdingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoere per!
[..]
Nee joh... dat is mijn ex.
[ afbeelding ]
Ja, ze is na mijn ex mijn echte vriendinquote:
Ik ken dat meisjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoere per!
[..]
[ afbeelding ]
Doe haar de groetjes!quote:
Ik weet alleen niet meer hoe ze heetquote:
klopt wel. maar toch altijd apartquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt ook meisjes met een jongensnaam en jongens met een meisjesnaam.
Mooi huis, die poster op de achtergrond, dat tafelkleed, die stijlvolle takken, wauw!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoere per!
[..]
[ afbeelding ]
Patricia staat hier boven. Of althans, zo heette ze op MSN.quote:
En jij post dat zomaar op een forumquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patricia staat hier boven. Of althans, zo heette ze op MSN.
Ja, was in een of ander restaurantje lijkt het. Ik ken haar niet in het echt verder.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooi huis, die poster op de achtergrond, dat tafelkleed, die stijlvolle takken, wauw!
Ach so.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, was in een of ander restaurantje lijkt het. Ik ken haar niet in het echt verder.
Verrek volgensmij ken ik diequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoere per!
[..]
[ afbeelding ]
Een serieuze relatie dus! Wauw, ik wou dat ik dat had. Maar mijn vriendje Denny heeft het uitgemaaktquote:
Oh. Ik wil het best met Miranda uitmaken wanneer we kunnen cammen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Een serieuze relatie dus! Wauw, ik wou dat ik dat had. Maar mijn vriendje Denny heeft het uitgemaakt
Danny bedoel je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Een serieuze relatie dus! Wauw, ik wou dat ik dat had. Maar mijn vriendje Denny heeft het uitgemaakt
Dit gaat mijn pet tebovenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Ik wil het best met Miranda uitmaken wanneer we kunnen cammen?
Nou ja, ik vind haar een beetje dikkig als ik eerlijk ben... en haar knieën zijn erg scherp.quote:
we hadden al 3 dagen verkering, ik was er kapot vanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Ik wil het best met Miranda uitmaken wanneer we kunnen cammen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind haar een beetje dikkig als ik eerlijk ben... en haar knieën zijn erg scherp.
Hoe zijn jouw knieën?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef msacras het volgende:
[..]
we hadden al 3 dagen verkering, ik was er kapot vanik weet niet of ik al toe ben aan een nieuwe relatie hoor...
Ze waren altijd heel goed maar Denny schopte me wel eens tijdens het jumpen dus nu heb ik blauwe plekkenquote:
Oh. Kan je wel ontvangen of alleen geven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze waren altijd heel goed maar Denny schopte me wel eens tijdens het jumpen dus nu heb ik blauwe plekken
yes gewonnenquote:
quote:
Suuuup, weet je al ongeveer wat je Nederlands cijfer is?quote:
quote:
Eugene!quote:
Eigenlijk wel, maar het was een beetje druk, en ik was er om half 6 al, dus ik vond dat ik wel wat eerder weg mocht. Morgen is er weer een dagquote:
Huh wat bedoel je??????? Ik snap je niet ik ben pas 13, maar bijna 14 hoor!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Kan je wel ontvangen of alleen geven?
Jep, had ongeveer 32 van de 47 punten dus ergens tussen 6.6 en 7.6quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Suuuup, weet je al ongeveer wat je Nederlands cijfer is?
[..]
[..]
Eugene!
[..]
Eigenlijk wel, maar het was een beetje druk, en ik was er om half 6 al, dus ik vond dat ik wel wat eerder weg mocht. Morgen is er weer een dag
Ah ja dat mag ook wel jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Suuuup, weet je al ongeveer wat je Nederlands cijfer is?
[..]
[..]
Eugene!
[..]
Eigenlijk wel, maar het was een beetje druk, en ik was er om half 6 al, dus ik vond dat ik wel wat eerder weg mocht. Morgen is er weer een dag
Ja, ontvangen... dat ik bij je thuis eens mag komen spelen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Huh wat bedoel je??????? Ik snap je niet ik ben pas 13, maar bijna 14 hoor!!
Oh ja ik heb wel Lego, vind je dat leuk? Moet ik wel aan mijn mama nog vragen. Je bent namelijk wel oud hoor al hihiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ontvangen... dat ik bij je thuis eens mag komen spelen?
(Spier)pijn = fijn!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah ja dat mag ook wel ja
Morgen weer dansen en hardlopen, met immense spierpijn
Ik ben 15 hoor. Meisjes willen vaak rijpere jongens omdat ze al verder zijn en eventueel al naar een 16+ film mogen weetjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ja ik heb wel Lego, vind je dat leuk? Moet ik wel aan mijn mama nog vragen. Je bent namelijk wel oud hoor al hihi![]()
titel blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef Toto69 het volgende:
I've put my trust in you, pushed as far as I can go.
één woord veranderen en het wordt een compleet ander liedje
Toen muziek nog muziek was, en niet WOBWOBWOBDROPTHEBASS.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef Toto69 het volgende:
I've put my trust in you, pushed as far as I can go.
één woord veranderen en het wordt een compleet ander liedje
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Toen muziek nog muziek was, en niet WOBWOBWOBDROPTHEBASS.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al 17 wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben 15 hoor. Meisjes willen vaak rijpere jongens omdat ze al verder zijn en eventueel al naar een 16+ film mogen weetje
Ligt er aan of je beltegoed erbij wilt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al 17 was![]()
Ja dat durf ik nog niet hoor hihi, maar kan je dan ook geen breezer voor me halen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al 17 was![]()
Ja dat durf ik nog niet hoor hihi, maar kan je dan ook geen breezer voor me halen?
Er is best goede dubstep die net iets dieper is fuck skrillexquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mag ik je msn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt er aan of je beltegoed erbij wilt.
Als ik naar mijn toetsenbord kijk zat je op de laatste letter na er steeds rechts bovenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
Hier komt een bericht getypt met mijn neus.
4ki94l
Er moest Emiel staan.
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik naar mijn toetsenbord kijk zat je op de laatste letter na er steeds rechts boven
Weet ik toch ook wel, maar ik wou gewoon even laten weten dat muziek vroeger beter was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is best goede dubstep die net iets dieper is fuck skrillex
Nieuwe Daft Punk album al geluisterd?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel, maar ik wou gewoon even laten weten dat muziek vroeger beter was.
mijne is ener@dolfijn.nl . Omdat Rene te obvious was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Mag ik je msn?
Mijne is zeehondje.bloemetje123@hotmail.com, voeg me maar toe.
Ja, geweldig!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwe Daft Punk album al geluisterd?
Mij lijkt werken leuker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef Renesite het volgende:
Morgen weer werken. Studeerde ik maar weer.
Oh oké :$quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
mijne is ener@dolfijn.nl . Omdat Rene te obvious was.
Soms niet hoorquote:
Fuck it, ik heb geklikt, en nu blijf ik voor straf het liedje afluisteren ook.quote:
Ja, is wel zwaarder natuurlijk. Maar ik heb er eigenlijk wel zin in. Alleen nu eerst afstuderen en dan baantjes vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soms niet hoor! Ik ben dol op wisselende schooltijden, maar nu 40 uur per week
omgquote:
Afstuderen en baan vinden.. done that. Duurt wel evenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is wel zwaarder natuurlijk. Maar ik heb er eigenlijk wel zin in. Alleen nu eerst afstuderen en dan baantjes vinden.
Zou jij niet koken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is wel zwaarder natuurlijk. Maar ik heb er eigenlijk wel zin in. Alleen nu eerst afstuderen en dan baantjes vinden.
Als ik niet boos word word jij dan boos?quote:
Haha ik zag je ninja edit wel!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik niet boos word word jij dan boos?
Hoelang heb jij erover gedaan? Ik begin sowieso als freelancer, dus dat wordt nog heuse avontuur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afstuderen en baan vinden.. done that. Duurt wel even
jaquote:
Ze denken dat je een viespeuk bent.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Osuchi het volgende:
Na 2 keer achter elkaar mijn geschiedenis te verwijderen beveelt google chrome mij gewoon de incognitomodus aanwat denken ze wel niet van mij
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
dat is het nadeel van deze SC, geen geheimen.
alleen bitterlemon is onmogelijk
ja dit is niet normaal meer wtf wtf wtf :S :S :Squote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik niet boos word word jij dan boos?
idd wtf wtf :squote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ze denken dat je een viespeuk bent.
Dat je pr0n kijktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Osuchi het volgende:
Na 2 keer achter elkaar mijn geschiedenis te verwijderen beveelt google chrome mij gewoon de incognitomodus aanwat denken ze wel niet van mij
Oh nou ik ben lekker niet boosquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja dit is niet normaal meer wtf wtf wtf :S :S :S
Euuuuhhh...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoelang heb jij erover gedaan? Ik begin sowieso als freelancer, dus dat wordt nog heuse avontuur.
5,5 halen voor bestuursrecht...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euuuuhhh...
1 sept > 1 december universiteit
1 dec > 20 mei gesolliciteerd
20 mei > 1 juni gewerkt
25 mei ondertussen een andere baan gevonden, dus nou ja, daarom tot 1 juni
6 juni aan de slag.
Nu een vast contract
Fijn, zo'n contract! Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euuuuhhh...
1 sept > 1 december universiteit
1 dec > 20 mei gesolliciteerd
20 mei > 1 juni gewerkt
25 mei ondertussen een andere baan gevonden, dus nou ja, daarom tot 1 juni
6 juni aan de slag.
Nu een vast contract
Fransquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Sst
Ik heb net 2 uur Frans geleerd, dan is Nederlands wel even moeilijk weer