(Spier)pijn = fijn!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah ja dat mag ook wel ja
Morgen weer dansen en hardlopen, met immense spierpijn
Ik ben 15 hoor. Meisjes willen vaak rijpere jongens omdat ze al verder zijn en eventueel al naar een 16+ film mogen weetjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ja ik heb wel Lego, vind je dat leuk? Moet ik wel aan mijn mama nog vragen. Je bent namelijk wel oud hoor al hihi![]()
titel blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef Toto69 het volgende:
I've put my trust in you, pushed as far as I can go.
één woord veranderen en het wordt een compleet ander liedje
Toen muziek nog muziek was, en niet WOBWOBWOBDROPTHEBASS.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef Toto69 het volgende:
I've put my trust in you, pushed as far as I can go.
één woord veranderen en het wordt een compleet ander liedje
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Toen muziek nog muziek was, en niet WOBWOBWOBDROPTHEBASS.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al 17 wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben 15 hoor. Meisjes willen vaak rijpere jongens omdat ze al verder zijn en eventueel al naar een 16+ film mogen weetje
Ligt er aan of je beltegoed erbij wilt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al 17 was![]()
Ja dat durf ik nog niet hoor hihi, maar kan je dan ook geen breezer voor me halen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al 17 was![]()
Ja dat durf ik nog niet hoor hihi, maar kan je dan ook geen breezer voor me halen?
Er is best goede dubstep die net iets dieper is fuck skrillexquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mag ik je msn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt er aan of je beltegoed erbij wilt.
Als ik naar mijn toetsenbord kijk zat je op de laatste letter na er steeds rechts bovenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
Hier komt een bericht getypt met mijn neus.
4ki94l
Er moest Emiel staan.
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik naar mijn toetsenbord kijk zat je op de laatste letter na er steeds rechts boven
Weet ik toch ook wel, maar ik wou gewoon even laten weten dat muziek vroeger beter was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is best goede dubstep die net iets dieper is fuck skrillex
Nieuwe Daft Punk album al geluisterd?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel, maar ik wou gewoon even laten weten dat muziek vroeger beter was.
mijne is ener@dolfijn.nl . Omdat Rene te obvious was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Mag ik je msn?
Mijne is zeehondje.bloemetje123@hotmail.com, voeg me maar toe.
Ja, geweldig!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwe Daft Punk album al geluisterd?
Mij lijkt werken leuker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef Renesite het volgende:
Morgen weer werken. Studeerde ik maar weer.
Oh oké :$quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
mijne is ener@dolfijn.nl . Omdat Rene te obvious was.
Soms niet hoorquote:
Fuck it, ik heb geklikt, en nu blijf ik voor straf het liedje afluisteren ook.quote:
Ja, is wel zwaarder natuurlijk. Maar ik heb er eigenlijk wel zin in. Alleen nu eerst afstuderen en dan baantjes vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soms niet hoor! Ik ben dol op wisselende schooltijden, maar nu 40 uur per week
omgquote:
Afstuderen en baan vinden.. done that. Duurt wel evenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is wel zwaarder natuurlijk. Maar ik heb er eigenlijk wel zin in. Alleen nu eerst afstuderen en dan baantjes vinden.
Zou jij niet koken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is wel zwaarder natuurlijk. Maar ik heb er eigenlijk wel zin in. Alleen nu eerst afstuderen en dan baantjes vinden.
Als ik niet boos word word jij dan boos?quote:
Haha ik zag je ninja edit wel!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik niet boos word word jij dan boos?
Hoelang heb jij erover gedaan? Ik begin sowieso als freelancer, dus dat wordt nog heuse avontuur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afstuderen en baan vinden.. done that. Duurt wel even
jaquote:
Ze denken dat je een viespeuk bent.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Osuchi het volgende:
Na 2 keer achter elkaar mijn geschiedenis te verwijderen beveelt google chrome mij gewoon de incognitomodus aanwat denken ze wel niet van mij
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
dat is het nadeel van deze SC, geen geheimen.
alleen bitterlemon is onmogelijk
ja dit is niet normaal meer wtf wtf wtf :S :S :Squote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik niet boos word word jij dan boos?
idd wtf wtf :squote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ze denken dat je een viespeuk bent.
Dat je pr0n kijktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Osuchi het volgende:
Na 2 keer achter elkaar mijn geschiedenis te verwijderen beveelt google chrome mij gewoon de incognitomodus aanwat denken ze wel niet van mij
Oh nou ik ben lekker niet boosquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja dit is niet normaal meer wtf wtf wtf :S :S :S
Euuuuhhh...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoelang heb jij erover gedaan? Ik begin sowieso als freelancer, dus dat wordt nog heuse avontuur.
5,5 halen voor bestuursrecht...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euuuuhhh...
1 sept > 1 december universiteit
1 dec > 20 mei gesolliciteerd
20 mei > 1 juni gewerkt
25 mei ondertussen een andere baan gevonden, dus nou ja, daarom tot 1 juni
6 juni aan de slag.
Nu een vast contract
Fijn, zo'n contract! Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euuuuhhh...
1 sept > 1 december universiteit
1 dec > 20 mei gesolliciteerd
20 mei > 1 juni gewerkt
25 mei ondertussen een andere baan gevonden, dus nou ja, daarom tot 1 juni
6 juni aan de slag.
Nu een vast contract
Fransquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Sst
Ik heb net 2 uur Frans geleerd, dan is Nederlands wel even moeilijk weer