SPOILER: ik en vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zoals het heurtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
René is dan ook heel erg trots op zijn vriendin
Petronella toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:
Ik dacht altijd dat je vriendin Patricia heette.
Hij ligt nu al onder het bed te janken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks sla je me in elkaar.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
Stoere perSPOILER: ik en vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Nee joh... dat is mijn ex.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:
Ik dacht altijd dat je vriendin Patricia heette.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Horkje vind het een kutdingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoere per!
[..]
Nee joh... dat is mijn ex.
[ afbeelding ]
Ja, ze is na mijn ex mijn echte vriendinquote:
Ik ken dat meisjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoere per!
[..]
[ afbeelding ]
Doe haar de groetjes!quote:
Ik weet alleen niet meer hoe ze heetquote:
klopt wel. maar toch altijd apartquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt ook meisjes met een jongensnaam en jongens met een meisjesnaam.
Mooi huis, die poster op de achtergrond, dat tafelkleed, die stijlvolle takken, wauw!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoere per!
[..]
[ afbeelding ]
Patricia staat hier boven. Of althans, zo heette ze op MSN.quote:
En jij post dat zomaar op een forumquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patricia staat hier boven. Of althans, zo heette ze op MSN.
Ja, was in een of ander restaurantje lijkt het. Ik ken haar niet in het echt verder.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooi huis, die poster op de achtergrond, dat tafelkleed, die stijlvolle takken, wauw!
Ach so.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, was in een of ander restaurantje lijkt het. Ik ken haar niet in het echt verder.
Verrek volgensmij ken ik diequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoere per!
[..]
[ afbeelding ]
Een serieuze relatie dus! Wauw, ik wou dat ik dat had. Maar mijn vriendje Denny heeft het uitgemaaktquote:
Oh. Ik wil het best met Miranda uitmaken wanneer we kunnen cammen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Een serieuze relatie dus! Wauw, ik wou dat ik dat had. Maar mijn vriendje Denny heeft het uitgemaakt
Danny bedoel je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Een serieuze relatie dus! Wauw, ik wou dat ik dat had. Maar mijn vriendje Denny heeft het uitgemaakt
Dit gaat mijn pet tebovenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Ik wil het best met Miranda uitmaken wanneer we kunnen cammen?
Nou ja, ik vind haar een beetje dikkig als ik eerlijk ben... en haar knieën zijn erg scherp.quote:
we hadden al 3 dagen verkering, ik was er kapot vanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Ik wil het best met Miranda uitmaken wanneer we kunnen cammen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind haar een beetje dikkig als ik eerlijk ben... en haar knieën zijn erg scherp.
Hoe zijn jouw knieën?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef msacras het volgende:
[..]
we hadden al 3 dagen verkering, ik was er kapot vanik weet niet of ik al toe ben aan een nieuwe relatie hoor...
Ze waren altijd heel goed maar Denny schopte me wel eens tijdens het jumpen dus nu heb ik blauwe plekkenquote:
Oh. Kan je wel ontvangen of alleen geven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze waren altijd heel goed maar Denny schopte me wel eens tijdens het jumpen dus nu heb ik blauwe plekken
yes gewonnenquote:
quote:
Suuuup, weet je al ongeveer wat je Nederlands cijfer is?quote:
quote:
Eugene!quote:
Eigenlijk wel, maar het was een beetje druk, en ik was er om half 6 al, dus ik vond dat ik wel wat eerder weg mocht. Morgen is er weer een dagquote:
Huh wat bedoel je??????? Ik snap je niet ik ben pas 13, maar bijna 14 hoor!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Kan je wel ontvangen of alleen geven?
Jep, had ongeveer 32 van de 47 punten dus ergens tussen 6.6 en 7.6quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Suuuup, weet je al ongeveer wat je Nederlands cijfer is?
[..]
[..]
Eugene!
[..]
Eigenlijk wel, maar het was een beetje druk, en ik was er om half 6 al, dus ik vond dat ik wel wat eerder weg mocht. Morgen is er weer een dag
Ah ja dat mag ook wel jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Suuuup, weet je al ongeveer wat je Nederlands cijfer is?
[..]
[..]
Eugene!
[..]
Eigenlijk wel, maar het was een beetje druk, en ik was er om half 6 al, dus ik vond dat ik wel wat eerder weg mocht. Morgen is er weer een dag
Ja, ontvangen... dat ik bij je thuis eens mag komen spelen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Huh wat bedoel je??????? Ik snap je niet ik ben pas 13, maar bijna 14 hoor!!
Oh ja ik heb wel Lego, vind je dat leuk? Moet ik wel aan mijn mama nog vragen. Je bent namelijk wel oud hoor al hihiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ontvangen... dat ik bij je thuis eens mag komen spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |