Ze waren altijd heel goed maar Denny schopte me wel eens tijdens het jumpen dus nu heb ik blauwe plekkenquote:
Oh. Kan je wel ontvangen of alleen geven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze waren altijd heel goed maar Denny schopte me wel eens tijdens het jumpen dus nu heb ik blauwe plekken
yes gewonnenquote:
quote:
Suuuup, weet je al ongeveer wat je Nederlands cijfer is?quote:
quote:
Eugene!quote:
Eigenlijk wel, maar het was een beetje druk, en ik was er om half 6 al, dus ik vond dat ik wel wat eerder weg mocht. Morgen is er weer een dagquote:
Huh wat bedoel je??????? Ik snap je niet ik ben pas 13, maar bijna 14 hoor!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Kan je wel ontvangen of alleen geven?
Jep, had ongeveer 32 van de 47 punten dus ergens tussen 6.6 en 7.6quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Suuuup, weet je al ongeveer wat je Nederlands cijfer is?
[..]
[..]
Eugene!
[..]
Eigenlijk wel, maar het was een beetje druk, en ik was er om half 6 al, dus ik vond dat ik wel wat eerder weg mocht. Morgen is er weer een dag
Ah ja dat mag ook wel jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Suuuup, weet je al ongeveer wat je Nederlands cijfer is?
[..]
[..]
Eugene!
[..]
Eigenlijk wel, maar het was een beetje druk, en ik was er om half 6 al, dus ik vond dat ik wel wat eerder weg mocht. Morgen is er weer een dag
Ja, ontvangen... dat ik bij je thuis eens mag komen spelen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Huh wat bedoel je??????? Ik snap je niet ik ben pas 13, maar bijna 14 hoor!!
Oh ja ik heb wel Lego, vind je dat leuk? Moet ik wel aan mijn mama nog vragen. Je bent namelijk wel oud hoor al hihiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ontvangen... dat ik bij je thuis eens mag komen spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |