Ach so.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, was in een of ander restaurantje lijkt het. Ik ken haar niet in het echt verder.
Verrek volgensmij ken ik diequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoere per!
[..]
Nee joh... dat is mijn ex.
[ afbeelding ]
Een serieuze relatie dus! Wauw, ik wou dat ik dat had. Maar mijn vriendje Denny heeft het uitgemaaktquote:
Oh. Ik wil het best met Miranda uitmaken wanneer we kunnen cammen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Een serieuze relatie dus! Wauw, ik wou dat ik dat had. Maar mijn vriendje Denny heeft het uitgemaakt
Danny bedoel je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Een serieuze relatie dus! Wauw, ik wou dat ik dat had. Maar mijn vriendje Denny heeft het uitgemaakt
Dit gaat mijn pet tebovenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Ik wil het best met Miranda uitmaken wanneer we kunnen cammen?
Nou ja, ik vind haar een beetje dikkig als ik eerlijk ben... en haar knieën zijn erg scherp.quote:
we hadden al 3 dagen verkering, ik was er kapot vanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Ik wil het best met Miranda uitmaken wanneer we kunnen cammen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind haar een beetje dikkig als ik eerlijk ben... en haar knieën zijn erg scherp.
Hoe zijn jouw knieën?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef msacras het volgende:
[..]
we hadden al 3 dagen verkering, ik was er kapot vanik weet niet of ik al toe ben aan een nieuwe relatie hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |