SPOILER: ik en vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zoals het heurtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
René is dan ook heel erg trots op zijn vriendin
Petronella toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:
Ik dacht altijd dat je vriendin Patricia heette.
Hij ligt nu al onder het bed te janken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks sla je me in elkaar.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
Stoere perSPOILER: ik en vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Nee joh... dat is mijn ex.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef Trollscience het volgende:
Ik dacht altijd dat je vriendin Patricia heette.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Horkje vind het een kutdingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoere per!
[..]
Nee joh... dat is mijn ex.
[ afbeelding ]
Ja, ze is na mijn ex mijn echte vriendinquote:
Ik ken dat meisjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoere per!
[..]
[ afbeelding ]
Doe haar de groetjes!quote:
Ik weet alleen niet meer hoe ze heetquote:
klopt wel. maar toch altijd apartquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt ook meisjes met een jongensnaam en jongens met een meisjesnaam.
Mooi huis, die poster op de achtergrond, dat tafelkleed, die stijlvolle takken, wauw!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoere per!
[..]
[ afbeelding ]
Patricia staat hier boven. Of althans, zo heette ze op MSN.quote:
En jij post dat zomaar op een forumquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patricia staat hier boven. Of althans, zo heette ze op MSN.
Ja, was in een of ander restaurantje lijkt het. Ik ken haar niet in het echt verder.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooi huis, die poster op de achtergrond, dat tafelkleed, die stijlvolle takken, wauw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |