Als ik naar mijn toetsenbord kijk zat je op de laatste letter na er steeds rechts bovenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
Hier komt een bericht getypt met mijn neus.
4ki94l
Er moest Emiel staan.
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik naar mijn toetsenbord kijk zat je op de laatste letter na er steeds rechts boven
Weet ik toch ook wel, maar ik wou gewoon even laten weten dat muziek vroeger beter was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is best goede dubstep die net iets dieper is fuck skrillex
Nieuwe Daft Punk album al geluisterd?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel, maar ik wou gewoon even laten weten dat muziek vroeger beter was.
mijne is ener@dolfijn.nl . Omdat Rene te obvious was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Mag ik je msn?
Mijne is zeehondje.bloemetje123@hotmail.com, voeg me maar toe.
Ja, geweldig!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwe Daft Punk album al geluisterd?
Mij lijkt werken leuker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef Renesite het volgende:
Morgen weer werken. Studeerde ik maar weer.
Oh oké :$quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
mijne is ener@dolfijn.nl . Omdat Rene te obvious was.
Soms niet hoorquote:
Fuck it, ik heb geklikt, en nu blijf ik voor straf het liedje afluisteren ook.quote:
Ja, is wel zwaarder natuurlijk. Maar ik heb er eigenlijk wel zin in. Alleen nu eerst afstuderen en dan baantjes vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Soms niet hoor! Ik ben dol op wisselende schooltijden, maar nu 40 uur per week
omgquote:
Afstuderen en baan vinden.. done that. Duurt wel evenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is wel zwaarder natuurlijk. Maar ik heb er eigenlijk wel zin in. Alleen nu eerst afstuderen en dan baantjes vinden.
Zou jij niet koken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is wel zwaarder natuurlijk. Maar ik heb er eigenlijk wel zin in. Alleen nu eerst afstuderen en dan baantjes vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |