(Spier)pijn = fijn!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah ja dat mag ook wel ja
Morgen weer dansen en hardlopen, met immense spierpijn
Ik ben 15 hoor. Meisjes willen vaak rijpere jongens omdat ze al verder zijn en eventueel al naar een 16+ film mogen weetjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ja ik heb wel Lego, vind je dat leuk? Moet ik wel aan mijn mama nog vragen. Je bent namelijk wel oud hoor al hihi![]()
titel blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef Toto69 het volgende:
I've put my trust in you, pushed as far as I can go.
één woord veranderen en het wordt een compleet ander liedje
Toen muziek nog muziek was, en niet WOBWOBWOBDROPTHEBASS.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef Toto69 het volgende:
I've put my trust in you, pushed as far as I can go.
één woord veranderen en het wordt een compleet ander liedje
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Toen muziek nog muziek was, en niet WOBWOBWOBDROPTHEBASS.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al 17 wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben 15 hoor. Meisjes willen vaak rijpere jongens omdat ze al verder zijn en eventueel al naar een 16+ film mogen weetje
Ligt er aan of je beltegoed erbij wilt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al 17 was![]()
Ja dat durf ik nog niet hoor hihi, maar kan je dan ook geen breezer voor me halen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al 17 was![]()
Ja dat durf ik nog niet hoor hihi, maar kan je dan ook geen breezer voor me halen?
Er is best goede dubstep die net iets dieper is fuck skrillexquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mag ik je msn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt er aan of je beltegoed erbij wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |