Ik bedoel zodra ik het huis uit gaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Gewoon elke keer dat bed mee naar prom, perfecte oplossing!
Weet nog wel toen je paar keer vroeg of Prom en ik al een stelletje waren en wij telkens maar deden alsof we die vraag niet zagenquote:
Ik ook wel denk ik, maar schat in dat het ruzieen wordtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem altijd grappig om de dekens weer terug te stelen
Ja dat snap ik maar ik dacht ik geef een goed idee voor nu nogquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik bedoel zodra ik het huis uit ga
SNAP DAT DAN!!!
vandaag gesport jaquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet nog wel toen je paar keer vroeg of Prom en ik al een stelletje waren en wij telkens maar deden alsof we die vraag niet zagen
jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet nog wel toen je paar keer vroeg of Prom en ik al een stelletje waren en wij telkens maar deden alsof we die vraag niet zagen
bakkesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en dat is voor het eerst in hoeveel tijd?
Ach aangezien we altijd helemaal tegen elkaar aanplakken gebeurt het maar 1x per nacht ofzo zo ver ik weetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook wel denk ik, maar schat in dat het ruzieen wordt
Hmmm moet ik wel een andere autoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik dacht ik geef een goed idee voor nu nog
Ja dat weet ik nog welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
En iedereen in shock toen het fb official was
Stout van ons hequote:
sssssssst mag ze niet wetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
VAAAA IS OP MSACRASSSSS. VA IS OP MSACRASS.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
En iedereen in shock toen het fb official was
ben weer weg moet eten en hond uit latenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ben weer weg moet eten en hond uit laten
ik ga het zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sssssssst mag ze niet weten
Eetse en veel plezierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ben weer weg moet eten en hond uit laten
Nee niet doen, straks gaat ze lachenquote:
toch gewoon verkering vragen danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee niet doen, straks gaat ze lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |