Dat is mooi! Ik ben gewoon te asociaal daar voor ofzo, ik wil lekkah alleen slapenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik alleen slaap word ik ook vaak een paar keer wakker etc en val dan weer rot in slaap..
Voorheen ook veel slaapproblemen gehad etc
Maar als ik samen met Prom slaap heb ik gek genoeg echt nergens last van en slaap ik heerlijk
hoe?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
doe eens youtube filmpje van geluid
Ja dat uiteraard jwzquote:
Later dus 2 bedden op de kamerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is mooi! Ik ben gewoon te asociaal daar voor ofzo, ik wil lekkah alleen slapen
Dit. Als ik ooit nog een vriending krijg gaat dat foutquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is mooi! Ik ben gewoon te asociaal daar voor ofzo, ik wil lekkah alleen slapen
ik postte hetzelfde als totoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef zwerty het volgende:
[..]
En @EugeneKrabs
volgens mij mis ik iets?
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef zwerty het volgende:
[..]
En @EugeneKrabs
volgens mij mis ik iets?
Nouja, iig een twee persoonsbedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Later dus 2 bedden op de kamer?
Of dat weer net niet?
http://wiki.fok.nl/index.php/Hendig_Sjiekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef zwerty het volgende:
[..]
En @EugeneKrabs
volgens mij mis ik iets?
weet ik niet, gewoonquote:
Deze manquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Hendig_Sjiek
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Als ik ooit nog een vriending krijg gaat dat fout
ik zie een match.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Als ik ooit nog een vriending krijg gaat dat fout
Ah. Okiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Hendig_Sjiek
Ja dat scheelt dan wel een hoop inderdaadquote:
Ik wil de ruimte wel hebben hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:41 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Ach ik vind het ook wel gezellig hoor, maar het hangt ook maar net van m'n stemming af.
Oh god, gaan we weer koppelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zie een match.
oeeeee. Msac en VA
sitting in a tree. K-I-S-S-I-N-G!
Ik vind het stiekem altijd grappig om de dekens weer terug te stelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil de ruimte wel hebben hoorDekbed-oorlogen enzo
Gewoon elke keer dat bed mee naar prom, perfecte oplossing!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat scheelt dan wel een hoop inderdaad
Ik verhuis mijn tweepersoonsbed die ik hier heb gewoon mee aangezien die heerlijk ligt
En Prom vind dat bed ook lekkah liggen dus top
laat mijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god, gaan we weer koppelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |