SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel ietwat slecht, maar minder dan koffie. Verschilt per thee soort en hoe sterk enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef Osuchi het volgende:
Is thee trouwens net zo slecht voor je tanden (geel worden enzo) als koffie?
cuda coresquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''GTX680M..4 GB..1600 nogwat cuda-cores dacht ik ''GTX680M..4 GB..1600 nogwat cuda-cores dacht ik''
ok
Hij heeft een dikke eyefinity setup, 3 schermen enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had ook zo'n vriend die steeds iets beters kocht nadat ik iets hadzo stom
*hoort in z'n hoofd een onbekend figuur in Spongebob schreeuwen: CHOCOLAAAA CHOCOOOLAAAAAAAAA*quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
*hoort in z'n hoofd een onbekend figuur in Spongebob schreeuwen: CHOCOLAAAA CHOCOOOLAAAAAAAAA*
Dit hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
*hoort in z'n hoofd een onbekend figuur in Spongebob schreeuwen: CHOCOLAAAA CHOCOOOLAAAAAAAAA*
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef zwerty het volgende:
Waarom raak ik altijd stencils van school kwijt
Vanaf volgend jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Herkenbaarprobeer ze meteen in een map te stoppen, anders eindig je net als ik en dat wil je niet
Ik drink liters aan water per dagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef Osuchi het volgende:
Ik ga maar even iets gezonds opzoeken danen thee.
Milka Oreoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ramp, nieuwe halen dan! Wel met Daim he.
Beter dan dit: Britse vrouw drinkt acht liter cola light per dagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik drink liters aan water per dag
Ik vond het anders hard mee vallenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed zo5 vwo wordt het moeilijkste jaar eraf dus
Spiet mie donders weejwa.quote:
Ik ook.quote:
Had een heel Milka pakket besteld voor 10 euroquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ramp, nieuwe halen dan! Wel met Daim he.
Zwaar leven gvdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef msacras het volgende:
[..]
#struggles #fwp #thoughlife #taksi #jwz
Is het dan niet cafeine verslaving? Stap dan over op koffiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Beter dan dit: Britse vrouw drinkt acht liter cola light per dag
Hoe deed je dat nou weer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:48 schreef Toto69 het volgende:
Ineens denk ik terug aan hoe ik die bloeddrukmeter in het ziekenhuis bijna heb gesloopt![]()
Waarom mag je het niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Spiet mie donders weejwa.
[..]
Ik ook.
Ik mag het eigenlijk niet.
Ik heb het wel. Mijn moeder heeft het, een doos Merci die mij al sinds moederdag heel verleidelijk zit aan te kijken. Soms is het alsof die die doos Merci schreeuwt ''eet alle chocolaatjes maar op Maurice!''.
Ik had een verhaal gehoord over een jongen hier, die dronk elke dag 2L cola en kreeg op een gegeven moment gele ogen. Gelijk naar t ziekenhuis, nu drinkt ie nog steeds 1L per dag volgens mijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Beter dan dit: Britse vrouw drinkt acht liter cola light per dag
chronisch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb hyperventilatie en dan wil je bloeddruk wel gekke dingen doen
dat was ik en ik mis nu 4 tandenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik had een verhaal gehoord over een jongen hier, die dronk elke dag 2L cola en kreeg op een gegeven moment gele ogen. Gelijk naar t ziekenhuis, nu drinkt ie nog steeds 1L per dag volgens mij!
klinkt als een leveraandoening als ie gele ogen kreegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik had een verhaal gehoord over een jongen hier, die dronk elke dag 2L cola en kreeg op een gegeven moment gele ogen. Gelijk naar t ziekenhuis, nu drinkt ie nog steeds 1L per dag volgens mij!
Geen idee eigenlijk, krijg wel eens een 'aanval' maar wel steeds minder gelukkigquote:
heb ik ook gehad, een paniekaanval, best kut als je niet weet wat het isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
klinkt als een leveraandoening als ie gele ogen kreeg
[..]
Geen idee eigenlijk, krijg wel eens een 'aanval' maar wel steeds minder gelukkig
Omdat ik misselijk word van chocolaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarom mag je het niet?
En, heb jij haar die doos gegeven? Dat zou echt awkward zijn dan als jij hem op eet
Nou ja ik heb een chocola-addict als vader dus wij hebben altijd van die 70% pure chocola in huisen heel pure chocola is gezond (als je een klein stukje per dag neemt) dus dat is heel fijn.
Klopt, ze wilden me bijna vastbinden omdat m'n bloeddruk zo hoog opliepquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb ik ook gehad, een paniekaanval, best kut als je niet weet wat het is
Van een stukje chocola word je toch niet misselijk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat ik misselijk word van chocola, en omdat ik inderdaad die doos Merci heb gekocht. Maar goed, over 5 minuutjes gaan we lasagne eten dus dat maakt al een hoop goed.
Ik zag ze laatst bij de Jumboquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat hebben ze niet in noord holland
Ach so, ja dat kan dan welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb hyperventilatie en dan wil je bloeddruk wel gekke dingen doen
Bij mij sowieso al 3 supermarkten in de buurtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat hebben ze niet in noord holland
Wtfquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach so, ja dat kan dan wel
Heb wel een keer toen ik een infuus kreeg de naald perongeluk heel ver mijn arm in geholpen..
Ik moest gewoon gaan tekenen omdat ze een of ander plasspul in mijn arm gingen spuiten zodat ik ging plassen en ze dat konden onderzoeken.
Nu moest ik dus in die tijd gaan tekenen maar vertelde ze niet dat ik mijn arm niet mocht bewegen (ja tekenen zonder je arm te bewegen like wtf)dus die naald ging toen heel diep, hun stressen
in welke provincie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
Bij mij sowieso al 3 supermarkten in de buurt
Nee, maar geef me een stukje en dan wil ik de hele reep snap je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Van een stukje chocola word je toch niet misselijk?
Ah dat maakt een hoop goed ja, lasagneWat eet je trouwens vroeg dan, om 5 uur al?
eet smakelijk enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oei, etenstijd. Daarna hond uitlaten en sporten. Tot vanavond/vannacht!
Haha ach ja, moet je jezelf goed kunnen beheersen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, maar geef me een stukje en dan wil ik de hele reep snap je?En we eten altijd vroeg hier. Mijn vader werkt tot half 5 en als die thuis is wil die graag direct eten, en ik ga altijd sporten op dinsdag en donderdag van 6 tot 8.
oh kan ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
http://www.candyonline.nl(...)5-ml-12-blikjes.html
Jammer dat't zo mutquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Spiet mie donders weejwa.
[..]
Ik ook.
Ik mag het eigenlijk niet.
Ik heb het wel. Mijn moeder heeft het, een doos Merci die mij al sinds moederdag heel verleidelijk zit aan te kijken. Soms is het alsof die die doos Merci schreeuwt ''eet alle chocolaatjes maar op Maurice!''.
Groene thee is echt oprecht bijna de enige thee die ik echt vies vindquote:
Ik koop altijd setjes met parfum en body lotion voor mijn moeder enzo en die gebruik ik dan stiekem zelfquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarom mag je het niet?
En, heb jij haar die doos gegeven? Dat zou echt awkward zijn dan als jij hem op eet
Nou ja ik heb een chocola-addict als vader dus wij hebben altijd van die 70% pure chocola in huisen heel pure chocola is gezond (als je een klein stukje per dag neemt) dus dat is heel fijn.
nietus. 2 voor 5.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:
Heuy het is 5 uur, tijd voor correctievoorschrift Nederlands
Blijk je straks gezakt te zijn door dit examenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:
Heuy het is 5 uur, tijd voor correctievoorschrift Nederlands
Hou op jijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
Blijk je straks gezakt te zijn door dit examen
dan kan ie het herkansen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
Blijk je straks gezakt te zijn door dit examen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had een 10 voor examen 2010 of zo, telde mee voor SE
z0mg het is beschikbaar!!1 snelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had een 10 voor examen 2010 of zo, telde mee voor SE
Neuken is leuk hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:00 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Dat ging gewoon over een grapje ja niet zo vulgair
Droge kut ogenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:00 schreef badschaap het volgende:
en nu zijn me ogenw eer mega droog. Kut ogen
stom dat fok geen layout heeft voor slechtziendenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef badschaap het volgende:
en weer me rechter oog waardoor ik bijna niks goed zie
Ik heb een ex gehad hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een ex gehad hoor
Maar daar mag ik het niet over hebben
Mooizoquote:
Ohja dat facebook pannekoeken meisje, mag ik ook binnen een half uur zoenend met je op bed liggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een ex gehad hoor
Maar daar mag ik het niet over hebben
Ze lullen wat af he? En een half uur slaat dan ook nergens opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:04 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ohja dat facebook pannekoeken meisje, mag ik ook binnen een half uur zoenend met je op bed liggen![]()
![]()
niet alles. Maar het gaat wel goed jaquote:
19 nachtenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo
Uhmmm opzicht goed, morgen laatste schiphol cursus ditdat
Maar na 19 nachten met Prom slapen gaan de komende 3 nachten klote worden.
Gelukkig daarna weer 4 nachten samen
.. ja we zijn te erg verwend ditdat
wie ben jijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Hey ik ken jou nog nietLeuk kennis te maken enzoveurts
Heb je zelf gepost hoor in zo'n topic over met mensen afspreken van het internet schatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze lullen wat af he? En een half uur slaat dan ook nergens op
Whatup?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
niet alles. Maar het gaat wel goed jamet jou
?
[..]
19 nachtennegentien
jaloers
Niet echt iets volgens mijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Whatup?En met mij gaat het top
don't worry, i'm from the internet!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Heb je zelf gepost hoor in zo'n topic over met mensen afspreken van het internet schat
Was overdrevenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Heb je zelf gepost hoor in zo'n topic over met mensen afspreken van het internet schat
Ja waarvan 2 in Disneyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
niet alles. Maar het gaat wel goed jamet jou
?
[..]
19 nachtennegentien
jaloers
Toen ik voor het eerst lenzen in deed was ik er ook een half uur mee bezigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef badschaap het volgende:
fk ik moet nog echt wennen aan lenzen. Net 25 minuten bezig geweest om ze in te krijgen
Ik hossel helemaal niemandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet echt iets volgens mijja?
tof.
al iemand gehosseld?
![]()
![]()
![]()
Bij mij was het 2 uur ben ik nu een sletquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was overdrevenFlink wat uurtjes wel.
jaaa was disney leuk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja waarvan 2 in Disney
Nee waren echt 2 (bijna 3) top weken
Het nadeel is dat ik nu dus niet meer alleen durf te slapen, want enge spoken ditdat![]()
En en en?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
Tekstverklaren nagekeken, nu samenvatting nog.
Ja was echt geweldig, leuke dingen meegemaakt ditdat en het was gewoon topquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jaaa was disney leuk?![]()
mooi
awwkomt wel goed schatje
Nope. Wij gingen eerst naar de bios en daarna die dingen bakken, dus er was geen moment ofzo voorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:08 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Bij mij was het 2 uur ben ik nu een slet
Heppie is gevaarlijkquote:
zesjescultuur pffquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom uit op ~19 punten van de maximaal 29 te behalen punten voor tekstverklaren, tevreden
Wij gingen eerst naar de bios en toen weg in de pauzequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Wij gingen eerst naar de bios en daarna die dingen bakken, dus er was geen moment ofzo voor
[..]
Heppie is gevaarlijk
ditdatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja was echt geweldig, leuke dingen meegemaakt ditdat en het was gewoon top
Mijn Facebook staat vol met foto's ditdat als je benieuwd bent
Ja tuurlijk welmaarja is gewoon rot ditdat
ik zag ze jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja was echt geweldig, leuke dingen meegemaakt ditdat en het was gewoon top
Mijn Facebook staat vol met foto's ditdat als je benieuwd bent
Ja tuurlijk welmaarja is gewoon rot ditdat
Goed bezigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Wij gingen eerst naar de bios en toen weg in de pauze
Ik háát samenvatten, ik faal altijd. Vooral ongeleide samenvattingen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
Tekstverklaren nagekeken, nu samenvatting nog.
Goeddquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom uit op ~19 punten van de maximaal 29 te behalen punten voor tekstverklaren, tevreden
Wies heppiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie is een schatjeik heb zijn teennagels roze gelakt
nicequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Samenvatting 13 van de 18 punten
32 punten van de 47 te behalen punten
10/10 zou je mijn teennagels laten lakkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie is een schatjeik heb zijn teennagels roze gelakt
Ja sorry ik zeg dat vaakquote:
Ja heel zwaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zag ze ja
drie hele nachten zonder elkaarzwaar leven
![]()
ik ben na een paar nachten stiekem toch ook wel weer blij dat ik een bed voor mij alleen heb![]()
nopequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heeft hij ondertussen al een ziel?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10/10 zou je mijn teennagels laten lakken
En je lijkt me niet echt het type dat je uberhaupt roze nagellak hebtquote:
ELK meisje heeft roze nagellak. Minstens 3 soorten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je lijkt me niet echt het type dat je uberhaupt roze nagellak hebt
komt goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja sorry ik zeg dat vaak
[..]
Ja heel zwaar![]()
Naja wij slapen echt de hele nacht vaak tegen elkaar en er is toch genoeg ruimte voor als je het warm hebt etc.. dus nee ben er alles behalve blij mee dat ik alleen slaap
En Proms bed dan gooi ik even het deken van me af als het warm is aangezien ik dan niet even weg kan rollen want dan lig ik op de grond(1 pers bed).
op dit moment zijn mijn nagels rozequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je lijkt me niet echt het type dat je uberhaupt roze nagellak hebt
ik heb er 2quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ELK meisje heeft roze nagellak. Minstens 3 soorten.
Fotoboek van managepictures hier enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef Osuchi het volgende:
Zal ik maar eens een fobo aanmakenHoe moet dat uberhaupt
Oh ik vind samen slapen heel gezellig en lievv en fijn op z'n tijd maar das dan alleen het voor het slapen gedeelte, het slapen zelf doe ik liever alleenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja sorry ik zeg dat vaak
[..]
Ja heel zwaar![]()
Naja wij slapen echt de hele nacht vaak tegen elkaar en er is toch genoeg ruimte voor als je het warm hebt etc.. dus nee ben er alles behalve blij mee dat ik alleen slaap
En Proms bed dan gooi ik even het deken van me af als het warm is aangezien ik dan niet even weg kan rollen want dan lig ik op de grond(1 pers bed).
Mijne ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
op dit moment zijn mijn nagels roze![]()
maar normaal niet nee
[..]
ik heb er 2ben ik nu geen meisje?
o really?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik dacht al, jij bent geen tutjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar normaal niet nee
[..]
SpaceInvaders heeft echt duizenden soorten, echtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Osuchi het volgende:
[..]
ik blijf wel langer wegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zag ze ja
drie hele nachten zonder elkaarzwaar leven
![]()
ik ben na een paar nachten stiekem toch ook wel weer blij dat ik een bed voor mij alleen heb![]()
7 roze waarvan 1 een glitter topcoat is en dan nog een paarsige die ook een beetje naar roze neigtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar normaal niet nee
[..]
jezusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:18 schreef Osuchi het volgende:
[..]
7 roze waarvan 1 een glitter topcoat is en dan nog een paarsige die ook een beetje naar roze neigtwel allemaal heel verschillende hoor
alleen flikkers doen aan zielenquote:
jawolquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
komt goed
Heppie vindt het niet fijn als ik te dicht tegen hem aan lig want dan krijgt hij het warmmaar ik doe het toch
en hij snurkt
is het ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
jawol
Wat een lulnee geintje snap dat ook wel
Ach ik lig altijd met mijn arm om Prom (Lepeltje lepeltje ditdat jeweet) maar als ze het warm krijgt dan duwt ze mijn arm maar weg
Ze kan namelijk nergens heen omdat we altijd bijna tegen de muur slapen
Ik ga ook ff tellen hoeveel ik er in totaal hebquote:
ik flikker wel op je kontquote:
Meisjes die met make up nog steeds lelijk zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meisjes die zonder make up ook mooi zijn
ik volgens mij 28quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik ga ook ff tellen hoeveel ik er in totaal heb![]()
Iets van 42 en ik was trouwens nog een roze vergetenMaar dit is wel echt opgespaard van mijn hele leven hé
hypo's billenquote:
Ow vind het allemaal juist fijn, ook het wakkerworden enzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh ik vind samen slapen heel gezellig en lievv en fijn op z'n tijd maar das dan alleen het voor het slapen gedeelte, het slapen zelf doe ik liever alleen
Als prom der haar in de weg ligt dan ga ik er altijd een beetje op liggen met mijn hoofd zodat ik er geen last van hebtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
is het ooksoms
![]()
ja maar dan stikt hij bijna in mijn haar zegt ie
130quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef msacras het volgende:
Ik heb pak m beet 130 flesjes nagellak dus ik kan er wel van uit gaan dat er ook een aanzienlijke hoeveelheid roze tussen zit
Ja met die attitude kom je er nooitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Meisjes die met make up nog steeds lelijk zijn
Ik
Samen wakker worden is fijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow vind het allemaal juist fijn, ook het wakkerworden enzoheerlijk juist om gelijk weer bij elkaar te zijn
[..]
Als prom der haar in de weg ligt dan ga ik er altijd een beetje op liggen met mijn hoofd zodat ik er geen last van hebt
Zorg dan natuurlijk wel dat het niet trekt etc
Ja het samen in slaap vallen en samen wakker worden is leuk, maar verder... Neequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow vind het allemaal juist fijn, ook het wakkerworden enzoheerlijk juist om gelijk weer bij elkaar te zijn
[..]
Als prom der haar in de weg ligt dan ga ik er altijd een beetje op liggen met mijn hoofd zodat ik er geen last van hebt
Zorg dan natuurlijk wel dat het niet trekt etc
Ik moet sowieso mijn haar weer een 'natuurlijke' kleur verven want als ik met dit rode haar een keer geen make up opdoe lijk ik net zo'n bleke emoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja met die attitude kom je er nooit
ja puh jouw haar zit overalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Samen wakker worden is fijn![]()
ja heppie kan dat niet blijkbaar
Maar jij komt welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja met die attitude kom je er nooit
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op mijn facebook: ''net nederlants examen gehad''
jammer dat t er geen gehat staatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op mijn facebook: ''net nederlants examen gehad''
Het ligt allemaal in een grote doosquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:21 schreef Osuchi het volgende:
[..]
130![]()
hoe bewaar je die allemaal man
ik heb zo'n nagellakrek aan de muur hangen maar ik schaam me er een beetje voor dus ik heb de helft in een la geflikkerd
Nah maakte dat grapje zelf.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK HOORDE DAT ZE OSUCHI VOOR GEK HIELDEN DOOR TE ZEGGEN DAT JIJ MIJ WAS HIHIHAIHAHOAHOHO![]()
![]()
ik heb het nooit los als ik ga slapenquote:
Ik zat heel serieus en gestresst bij t bushokje jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nah maakte dat grapje zelf.
had niet verwacht dat ze het serieus nam
Dat zou ongeloofwaardig zijnquote:
ongeloofwaardig? ongeloovwaardig tog?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zou ongeloofwaardig zijn
Welke sterkte heb je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef badschaap het volgende:
leuk dat ik veraf weer allles kan zien, moet nu ook alleen een kilometer van het scherm zitte
Ja maar jij kan 't hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef msacras het volgende:
Ennn ik ga gerust zonde makeup naar buiten, boeit me weinigEr staan zelfs makeuploze foto's van me op fok.
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja maar jij kan 't hebbenIk moet m'n haar ook weer lichter doen dan kan ik dat ook
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik zat heel serieus en gestresst bij t bushokje ja
Ach wij slapen de meeste nachten ook in haar eenpersoonbed, en wij slapen altijd heel snel weer als we ergens door wakker worden etcquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja het samen in slaap vallen en samen wakker worden is leuk, maar verder... NeeIk word dan steeds wakker of maak hem wakker met mijn gedraai en gepraat haha. Of elkaar uit bed duwen
Maarja, dat krijg je met een eenpersoonsbed.
iddquote:
Dat weet ik jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
idd![]()
en msacras is omgekeerd sarcasm btw
Hmm nahquote:
Dat is chill! Tsja ik ben niet zo'n rustige slaperquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach wij slapen de meeste nachten ook in haar eenpersoonbed, en wij slapen altijd heel snel weer als we ergens door wakker worden etc
En als ik slaap dan slaap ik vast dus word ik niet snel wakkeren Prom heb ik ook nooit horen klagen
Ja wel leuk maar niet echt mijn stijl idkquote:
wat deed ik eng dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb het nooit los als ik ga slapen![]()
en ja puh jij snurktje maakte trouwens zondag best enge geluiden 's nachts
dat vergat ik nog te zeggen.
Als ik alleen slaap word ik ook vaak een paar keer wakker etc en val dan weer rot in slaap..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is chill! Tsja ik ben niet zo'n rustige slaperword om de haverklap wakker enzo.
Bruine bonen met aardappelenquote:
Brood met kaas en salami.quote:
Ik zie je al losgaan op:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja wel leuk maar niet echt mijn stijl idk
quote:
Zanger Bobquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Brood met kaas en salami.
Pizza
doe eens youtube filmpje van geluidquote:
Hendig sjieke Hendik!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:39 schreef zwerty het volgende:
[..]
Zanger Bob
Zijn broer heet Hendrik, wordt altijd Hendik genoemd
Dat is mooi! Ik ben gewoon te asociaal daar voor ofzo, ik wil lekkah alleen slapenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik alleen slaap word ik ook vaak een paar keer wakker etc en val dan weer rot in slaap..
Voorheen ook veel slaapproblemen gehad etc
Maar als ik samen met Prom slaap heb ik gek genoeg echt nergens last van en slaap ik heerlijk
hoe?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
doe eens youtube filmpje van geluid
Ja dat uiteraard jwzquote:
Later dus 2 bedden op de kamerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is mooi! Ik ben gewoon te asociaal daar voor ofzo, ik wil lekkah alleen slapen
Dit. Als ik ooit nog een vriending krijg gaat dat foutquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is mooi! Ik ben gewoon te asociaal daar voor ofzo, ik wil lekkah alleen slapen
ik postte hetzelfde als totoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef zwerty het volgende:
[..]
En @EugeneKrabs
volgens mij mis ik iets?
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef zwerty het volgende:
[..]
En @EugeneKrabs
volgens mij mis ik iets?
Nouja, iig een twee persoonsbedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Later dus 2 bedden op de kamer?
Of dat weer net niet?
http://wiki.fok.nl/index.php/Hendig_Sjiekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef zwerty het volgende:
[..]
En @EugeneKrabs
volgens mij mis ik iets?
weet ik niet, gewoonquote:
Deze manquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Hendig_Sjiek
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Als ik ooit nog een vriending krijg gaat dat fout
ik zie een match.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Als ik ooit nog een vriending krijg gaat dat fout
Ah. Okiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Hendig_Sjiek
Ja dat scheelt dan wel een hoop inderdaadquote:
Ik wil de ruimte wel hebben hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:41 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Ach ik vind het ook wel gezellig hoor, maar het hangt ook maar net van m'n stemming af.
Oh god, gaan we weer koppelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zie een match.
oeeeee. Msac en VA
sitting in a tree. K-I-S-S-I-N-G!
Ik vind het stiekem altijd grappig om de dekens weer terug te stelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil de ruimte wel hebben hoorDekbed-oorlogen enzo
Gewoon elke keer dat bed mee naar prom, perfecte oplossing!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat scheelt dan wel een hoop inderdaad
Ik verhuis mijn tweepersoonsbed die ik hier heb gewoon mee aangezien die heerlijk ligt
En Prom vind dat bed ook lekkah liggen dus top
laat mijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god, gaan we weer koppelen
Ik bedoel zodra ik het huis uit gaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Gewoon elke keer dat bed mee naar prom, perfecte oplossing!
Weet nog wel toen je paar keer vroeg of Prom en ik al een stelletje waren en wij telkens maar deden alsof we die vraag niet zagenquote:
Ik ook wel denk ik, maar schat in dat het ruzieen wordtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem altijd grappig om de dekens weer terug te stelen
Ja dat snap ik maar ik dacht ik geef een goed idee voor nu nogquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik bedoel zodra ik het huis uit ga
SNAP DAT DAN!!!
vandaag gesport jaquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet nog wel toen je paar keer vroeg of Prom en ik al een stelletje waren en wij telkens maar deden alsof we die vraag niet zagen
jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weet nog wel toen je paar keer vroeg of Prom en ik al een stelletje waren en wij telkens maar deden alsof we die vraag niet zagen
bakkesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en dat is voor het eerst in hoeveel tijd?
Ach aangezien we altijd helemaal tegen elkaar aanplakken gebeurt het maar 1x per nacht ofzo zo ver ik weetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook wel denk ik, maar schat in dat het ruzieen wordt
Hmmm moet ik wel een andere autoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik dacht ik geef een goed idee voor nu nog
Ja dat weet ik nog welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
En iedereen in shock toen het fb official was
Stout van ons hequote:
sssssssst mag ze niet wetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
VAAAA IS OP MSACRASSSSS. VA IS OP MSACRASS.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
En iedereen in shock toen het fb official was
ben weer weg moet eten en hond uit latenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ben weer weg moet eten en hond uit laten
ik ga het zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sssssssst mag ze niet weten
Eetse en veel plezierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ben weer weg moet eten en hond uit laten
Nee niet doen, straks gaat ze lachenquote:
toch gewoon verkering vragen danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee niet doen, straks gaat ze lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |