quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef msacras het volgende:
[..]
... Waarom verstoppen je ouders eten? Dat deden mijn ouders toen ik 7 was
Nee, mijn broertje heeft ernstig overgewicht en bij mij mogen er ook wel een paar grammetjes af dus verstoppen ze het voornamelijk voor hem want als hij het vindt is alles binnen 2 tellen opquote:
Dit. Lekker spul kopen, het 3 weken laten liggen en dan zeiken als ik het meeneemquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:34 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee, mijn broertje heeft ernstig overgewicht en bij mij mogen er ook wel een paar grammetjes af dus verstoppen ze het voornamelijk voor hem want als hij het vindt is alles binnen 2 tellen opWaardoor ik dan weer iets heb van; koop het dan gewoon niet
doen ze hier idd ook voor mijn broertje, daarom hebben we nooit wat in huisquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:34 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Nee, mijn broertje heeft ernstig overgewicht en bij mij mogen er ook wel een paar grammetjes af dus verstoppen ze het voornamelijk voor hem want als hij het vindt is alles binnen 2 tellen opWaardoor ik dan weer iets heb van; koop het dan gewoon niet
Oh okequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:34 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja iddquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Lekker spul kopen, het 3 weken laten liggen en dan zeiken als ik het meeneem
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik verstop het voor mijn ouders.Allebei gestopt met roken dit jaar, en als er wat lekkers ligt, kan ik het beter direct boven verstoppen, anders is het op als ik er zin in heb.
Ik zou gewoon ophangen als ik je moeder was haha. Maar bel je moeder dan als je eten wiltquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja idd
Heeft trouwens alsnog geen zin dat ze 't verstoppen, mijn broertje belt m'n moeder op als ze op d'r werk is met de vraag waar dat vreten ligt en dan wil ze snel van hem af zijn dus dan zegt ze 't maar gewoon
Parenting done wrongquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja idd
Heeft trouwens alsnog geen zin dat ze 't verstoppen, mijn broertje belt m'n moeder op als ze op d'r werk is met de vraag waar dat vreten ligt en dan wil ze snel van hem af zijn dus dan zegt ze 't maar gewoon
Al gedaan ze werd boosquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou gewoon ophangen als ik je moeder was haha. Maar bel je moeder dan als je eten wilt
hahahahaha opbellen waar de chips ligtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja idd
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja idd
Je wil niet weten hoe vaak dat gebeurt hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hahahahaha opbellen waar de chips ligt
Ik las hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De ubernerd die alles van zijn ouders krijgt gaat mij op facebook vertellen dat hij met zijn latop beter kan gamen. No. Fucks. Given
ik had ook zo'n vriend die steeds iets beters kocht nadat ik iets hadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De ubernerd die alles van zijn ouders krijgt gaat mij op facebook vertellen dat hij met zijn latop beter kan gamen. No. Fucks. Given
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Al gedaan ze werd boos![]()
![]()
En toen ik op mezelf omdat ik moet afvallen
''GTX680M..4 GB..1600 nogwat cuda-cores dacht ik ''GTX680M..4 GB..1600 nogwat cuda-cores dacht ik''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |