Ik kan toch zeggen dat je ziek in bed ligt en zelf niet kan bellen ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahah lief aanbod maar denk niet dat dat gaat werken
bel ze met voipbuster, eerste 300 minuten is gratis per weekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahah lief aanbod maar denk niet dat dat gaat werken
Ja zijn er wel maar daar kan ik niet 1-2-3 heenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:29 schreef Etsu het volgende:
oh my gawd. ik voel me echt heel machtig en groot.
ik ga mijn huidige huisbaas leegzuigen.
Ooh nee dat is dan geen optie. Ga naar een winkel zeg dat je dringend moet bellen omdat er iemand dood aan het gaan is, zeg dat je niet komt, en ren dan hard weg. Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja zijn er wel maar daar kan ik niet 1-2-3 heenvolgens mij zijn die momenteel ook in de trein naar huis dus dat zou ook niet lukken.
Zoek wel even uit of die vent geen rare soa's heeft...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:29 schreef Etsu het volgende:
oh my gawd. ik voel me echt heel machtig en groot.
ik ga mijn huidige huisbaas leegzuigen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ooh nee dat is dan geen optie. Ga naar een winkel zeg dat je dringend moet bellen omdat er iemand dood aan het gaan is, zeg dat je niet komt, en ren dan hard weg. Succes gegarandeerd.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:30 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Zoek wel even uit of die vent geen rare soa's heeft...
Nouja ik wil eigenlijk nooit weer daar komen dus dat zou ik in dat telefoongesprekje duidelijk moeten makenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:27 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ik kan toch zeggen dat je ziek in bed ligt en zelf niet kan bellen ofzoik probeer maar te helpen haha
denk het ook jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ooh nee dat is dan geen optie. Ga naar een winkel zeg dat je dringend moet bellen omdat er iemand dood aan het gaan is, zeg dat je niet komt, en ren dan hard weg. Succes gegarandeerd.
Oh ja nee dan begrijp ik het haha.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouja ik wil eigenlijk nooit weer daar komen dus dat zou ik in dat telefoongesprekje duidelijk moeten makenhet is dus persoonlijker om zelf te bellen ipv lafjes iemand anders te laten bellen, komt heel flauw over.
Zullen we het maar niet meer over mijn zusje hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog een foto sturen in theorie...
Deze?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
Godver is het normaal dat je ouders snoep en koekjes en chips enzo verstoppen in huisNormaal heb ik er nooit zin in maar omdat ik weet dat het overal en nergens ligt wil ik het vinden
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
Godver is het normaal dat je ouders snoep en koekjes en chips enzo verstoppen in huisNormaal heb ik er nooit zin in maar omdat ik weet dat het overal en nergens ligt wil ik het vinden
Nou vooruitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet meer over mijn zusje hebben.
[..]
Deze?
Nee the killersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zullen we het maar niet meer over mijn zusje hebben.
[..]
Deze?
... Waarom verstoppen je ouders eten? Dat deden mijn ouders toen ik 7 wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
Ik verstop het altijd voor m'n broerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Osuchi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |